fall24banner

آخرین اخبار «جدید قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۵۸ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد. باشگاه خبرنگاران جوان قم – مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در موقعیت عوارضی قم ـ تهران به یک دستگاه خودروی سواری پژو، مظنون و پس از توقیف، در بازرسی از خودروی مذکور، مقادیری انواع پوشاک به ارزش ۲,۲۷۹,۶۱۷,۲۴۷ ریال به ظن قاچاق کشف و مراتب طی گزارشی جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم اخبار جدید طرح ساماندهی کارکنان دولت ارسال گردید. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ نتایج انتخابات شورای شهر گناباد اعلام می شود. باشگاه خبرنگاران جوان – پختن سبزیجات با روشهای مختلفی از جمله با ماکروفر، جوشاندن و یا سرخ کردن، ویتامینها و املاح موجود در آن ها را از بین میبرد. گروه استانها-طرح تفصیلی شهر گناباد در سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده و بعد از گذشت ۵ سال از اتمام آن طرح جدید تهیه نشده که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است و در سفر استاندار خراسان رضوی پس از چندسال اعتبار گرفت.

اخبار جدید ژنتیک

هادی ایزدی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافت بسیار و دوری از مراکز تهیه مواد اولیه و بازار فروش محصولات تولیدی موجب افزایش هزینه های بخش تولید بخصوص هزینه های حمل و نقل در گناباد شده و کاهش قدرت رقابت پذیری واحدهای تولیدی این شهرستان را با سایر واحدهای مشابه در شهرهای بزرگ به همراه داشته است. طرح تفصیلی شهر گناباد در سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده و بعد از گذشت ۵ سال از اتمام آن طرح جدید تهیه نشده که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است و در سفر استاندار خراسان رضوی پس از چندسال اعتبار گرفت. مشکل نوسان رو به افزایش نرخ مسکن و متعاقب آن سیر صعودی اجارهبهای منزل در شهر کویری کوچکی همچون گناباد با تنها ۴۵ هزار نفر جمعیت واقع در جنوب خراسان رضوی هم به دغدغهای بزرگ و مهم برای اقشار آسیبپذیر و جوانانی مبدل شده که در عنفوان زندگی مشترک به دنبال سرپناهی امن و آرام هستند.

وی ایجاد سردخانه بزرگ برای نگهداری کالاها و محصولات کشاورزی و اساسی با گستره ظرفیت منطقه ای را از نیازهای مهم اقتصادی گناباد دانست و ادامه داد: باید با برنامه ریزی موثر و حمایت از سرمایه گذاران، بستر تحقق این امر فراهم شود. حامد قربانی یکشنبه شب در جلسه ستاد بازآفرینی شهری گناباد افزود: این فعالیتها باید در عرصه های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی در همه مناطق شهری به صورت متوازن اجرا و منجر به توسعه پایدار و کاهش مشکلات و افزایش سطح خدمات به مردم شود. هادی رفیع در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد:یکی مهمترین اقداماتی که باید در شورای پنجم پیگیری شود بازنگری طرح تفضیلی شهر است. محمد علی نبی پور روز شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: سید حسین پورهاشمی شهری و سید علی اکبر آقایی شهری با 6376 و 5647 رای ، هادی رفیع و شیما یوسف پور با پنج هزار و شش و 4829 و علیرضا موحد با 4826 رای به عنوان اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی گناباد انتخاب شدند.وی گفت: 417 نامزد برای کسب 224 کرسی شوراهای اسلامی شهرستان گناباد با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد 15 عضو شوراهای شهری و بقیه روستایی بودندد.دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سطح کشور در 91 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در گناباد برگزار شد.

وی گفت: 417 نامزد برای کسب 224 کرسی شوراهای اسلامی شهرستان گناباد با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد 15 عضو شوراهای شهری و بقیه روستایی بودندد. وی گفت: ۴۱۷ نامزد برای کسب ۲۲۴ کرسی شوراهای اسلامی شهرستان گناباد با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۱۵ عضو شوراهای شهری و بقیه روستایی بودند. این ارقام درحالیست که در تابستان سال گذشته ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی تا ۲۲ میلیون تومان هم صعود کرده بود. به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصههای مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. محمد علی نبی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداداعضای شورای شهر گناباد ۵ نفر می باشد که ۳۸ نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر گناباد تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد تاکنون ۴ نفر انصراف خود را به فرمانداری این شهر اعلام کرده اند. در این بسته خبری از عضویت دانشآموزان در مدرسه مجازی شهرداری گناباد تا وضعیت نامناسب مسکن مهر بجنورد و آغاز تخفیفات شهرداری بجنورد را بخوانید. روحانیون مبارز در ادامه جلسات نوبهای خود در فضای مجازی اسکایپ و با ریاست حجه الاسلام والمسلمین خاتمی شب گذشته تشکیل جلسه داد.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما