fall24banner

آخرین اخبار «جدید قم

مراجع گوناگون یک سری اطلاعات در اختیار شورای نگهبان قرار میدهند و طبعا بر اساس این اطلاعات و مدارک کار بررسی صلاحیتها انجام میشود و هیچ جای قانون اشارهای به تعداد کاندیداها و سلایق سیاسی آنها نشده لذا اینطور نیست که از پیش گرایشهای سیاسی و تعداد کاندیداها مدنظر ما باشد. به گزارش ایسنا، نشریه فوربس طبق روال گذشته اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرد که بر این اساس و تا پایان ماه مارس، جف بزوس موفق شد بار دیگر به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شود. تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای امتحان مشترک فراگیر توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی اخبار جدید به انگلیسی قرار خواهد گرفت. عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به اینکه جلسات شورای نگهبان در دو نوبت و گاه در سه نوبت تشکیل میشود اظهار کرد: جلسه امروز ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل شد، هر وقت کار ما تمام شود حتما نتایج را اعلام خواهیم کرد.

اخبار جدید سهام عدالت

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورا، از کاندیداتوری آیتالله رئیسی در انتخابات تشکر و در عین حال از عدم حضور محمدباقر قالیباف در راستای حمایت از وحدت در جریان انقلاب قدردانی کرد. استاندار افزود: ما در تلاش هستیم که پروازهای خارجی از یاسوج انجام شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین گفت : در راستای اجرای طرح مسکن ملی و تسریع در خصوص پیگیری این امر و لزوم اجرای دستور استاندار قزوین در حال شناسایی اراضی مازاد دستگاههای دولتی در شهرستان قزوین هستیم که پس از شناسایی و طرح موضوع در جلسه ، اراضی مناسب در راستای احداث واحد های مسکن ملی انتخاب و آماده اجرای پروژه خواهد شد . فرصت ثبتنام تمام شده و طبعا امکان تکمیل مدارک برای هیچ یک از نامزدها وجود ندارد مگر اینکه مدارک صوری باشد که اصل وجود آن محرز بوده باشد. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما در مورد تعداد افرادی که تقریبا با مصوبه شورای نگهبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبتنام کردهاند گفت: من فردا آمار دقیق تر را اعلام میکنم اما فکر میکنم چیزی حدود ۴۰ نفر طبق مصوبه شورای نگهبان مدارک خود را به وزارت کشور دادهاند.

اخبار جدید ف

ثبتنام از داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ از ساعت هشت صبح روز ۲۱ اردیبهشتماه آغاز و ساعت ۱۸ روز ۲۵ اردیبهشت پایان یافت. وی در مورد مدارکی که به شورای نگهبان از سوی وزارت کشور ارسال شده است گفت: مدارکی که قبلاً بود همان دو قطعه عکس و فرمثبتنام بود اما الان با توجه به مصوبه شورای نگهبان مدارک تحصیلی، سوابق کار و عدم سوء پیشینه مدارکی بود که در مصوبه ما داشتیم و افراد ملزم بودند که آن را به شورای نگهبان ارسال کنند. کدخدایی در پاسخ به این پرسش که گفته بودید نماینده شورای نگهبان در وزارت کشور مدارک افرادی که طبق مصوبه این شورا نباشند را تحویل نمیگیرد اظهار داشت: ما اسامی را دریافت کردیم و طبیعتاً آنچه برای ما اعتبار دارد همان شرایطی است که از سوی شورای نگهبان ارسال شده است یعنی بقیه افرادی که مدارک اعلامی را تحویل ندادند اصلا بررسی نمیکنیم چون آن ثبتنام را به رسمیت نمیشناسیم. او در پستی از مخاطبان خواست برایش طرحهایی برای سری جدید ارسال نکنند، چون او ارتباطی به فصل هفتم این مجموعه ندارد و نمیتواند این ایدهها را با سازندگان سریال در میان بگذارد. رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: هرگونه تبلیغات داوطلبان انتخابات پیش از اعلام صلاحیتها از طرف شورای نگهبان، خلاف قانون است.

اخبار جدید شیبا اینو

داوطلبان تمام گروه های آزمایشی بعد از شرکت و اتمام زمان آزمون، باید منتظر اعلام نتایج باشند، تا وارد مرحله سرنوشت ساز انتخاب رشته شوند. البته که برخی نیز در این میان از بایت استفاده از واکسن نگران هستند و به جنبش ضدواکسیناسیون پیوسته اند. حسن سینکی از مدیران نزدیک به شریعتمداری وزارت صمت به عنوان رئیس ستاد محمد شریعتمداری انتخاب شد. این انتصاب در حالی صورت گرفت که مراسم معارفه رضا پوریافر سرپرست سابق سازمان اتوبوسرانی قم در روز ۱۱ مهرماه سال جاری برگزار شد، اما دو هفته بعد با حکم شهردار تهران به عنوان شهردار منطقه ۴ در شرقیترین نقطه کلانشهر تهران منصوب شد. اسحاق جهانگیری طی حکمی هفت نفر زیر را به عنوان اعضای «شورای راهبری» ستاد انتخاباتیاش انتخاب کرد. وی افزود: از فردا (26 اردیبهشت) شورای نگهبان براساس چارچوب و مصوبات خود درباره احراز صلاحیتها عمل خواهد کرد ما هم همه مدارکی که در این ظرف پنج روز از ثبتنامکنندگان در انتخابات ریاست جمهوری جمعآوری کردهایم را تقدیم شورای نگهبان خواهیم کرد و آنها شروع به بررسی مدارک و احراز صلاحیت افراد خواهند کرد. در این میان بشر برای غلبه بر این بیماری منحوس بر روی تولید واکسن که بتواند بدن را در برابر این ویروس ایمن کند تمرکز کرد که در نهایت تعدادی از کشورها از جمله ایران اسلامی این واکسن را تولید کرد.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما