fall24banner

آخرین و جدیدترین اخبار رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان در سال 98 و 99

در ترکیب هیات رئیسه اساسنامه قبل چهار نفر افراد خیر بودند تا با حکم وزیر عضو هیات رئیسه شوند که الان حذف شده است. امید حاجتی،رئیس سازمان هدفمندسازی یارانهها پیشتر در این خصوص گفته بود: مانند دورههای پیشین، واریزی یارانه معیشتی به حساب خانوادههای یک نفره ۵۵هزار تومان، خانوادههای دو نفره ۱۰۳هزار تومان، خانوادههای سه نفره ۱۳۸هزار تومان، خانوادههای چهار نفره ۱۷۲هزار تومان و خانوادههای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵هزار تومان است. این مسئول خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش کشور در تلاش است تا با فراهم آوردن زیر ساخت ها و اعتبارات مورد نیاز، رتبه بندی معلمان را از آذرماه ۹۸ اجرا کند که زمان محاسبه این رتبه بندی از اول مهرماه سال جاری است. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور مالیاتی، سازمان امور مالیاتی کشور بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت راه و شهرسازی (سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع تبصره 7 ماده 169 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم) نسبت به محاسبه مالیات واحدهای مسکونی خالی موضوع ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب 1394/4/31 اقدام نموده و نتایج حاصل از آن در درگاه الکترونیکی سازمان منتشر نموده است. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر نوروزی در جلسه با معاون و پرسنل معاونت شهرسازی شهرداری کرمانشاه بیان اینکه باید اصلاحاتی در حوزه شهرسازی انجام دهیم که ناهنجاریهای بصری و عمرانی کاهش یابد، اظهار داشت: معاونت شهرسازی یکی از مهمترین معاونتهای شهرداری است.

اخبار جدید حضوری شدن دانشگاه ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با بیان اینکه تأیید صلاحیت این فرد باید از سوی مقاماتی که در این موضوع نقش دارند انجام شود، افزود: هماکنون پرونده قضایی این فرد در خصوص شهرداری هفشجان اخبار جدید رضا ضراب (برو به این بچه ها) درحال رسیدگی است. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مشکل اصلی ایراد اصل ۷۵ و تأمین بار مالی است که باید بین مجلس و دولت بر روی نوشتن موارد این قانون توافق نظر حاصل شود. اکبر ایازی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: توجه به اصل صرفهجویی و عدم نصب پارچه و بنرهای تبریک توسط ادارات، نهادها و شهروندان، نخستین درخواست شهردار جدید شهرکرد میباشد. خبرگزاری میزان – نفت صرفاً یک ماده سیاه نیست که از پوسته کره زمین به دست میآید بلکه یک کالای مهمی است که بخش عمده از اقتصاد کشورهای دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.معالأسف کشور ما نیز به دلیل بیتدبیریهای دولتها، درهمتنیدگی مستقیمی با نفت دارد و تکانههای جهانی آن بر اقتصاد کشورمان تأثیر میگذارد.چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ جدیدترین قیمت هر بشکه نفت به دلار به قرار زیر است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام به شرح زیر است: باسمه تعالی پیامبر اکرم(ص): نزدیکترین مردم به مقام نبوّت، اهل جهاد و دانشاند.

در ماده پارااسنوبرد پوریا خلیل تاش (تهران)، حسین سولقانی، صدیقه روزبه (البرز) زیر نظر سیدمصیب صید سرمربی و سیدالهه حسینی مربی تیم ملی تمرین می کنند. کماکان هیچ کدام از مسئولین ستاد ملی کرونا و همچنین دکتر نمکی به عنوان متولی اصلی وزارت بهداشت هیچ صحبت امیدوار کننده ای برای تعویق کنکور سراسری 1400 به زبان نیاورده اند. تاریخ انتشار: 17:36 – 20 ارديبهشت 1399 – کد خبر: ۶۱۹۳۷۸ خبرگزاری میزان – طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی، حکم انتصاب حبیب ملائی یگانه را به عنوان شهردار جدید زنجان و نیز بهادر عبدالغنی را به عنوان شهردار شهرکرد امضاء کرد. هر چه میزان سهم سوابق تحصیلی بیشتر شود، نمره قبولی کنکور داوطلب کمرنک تر می شود. توجه داشته باشید تمامی اطلاعاتی که در بالا ذکر شد توسط توسعه دهندگان بازی کال آف دیوتی موبایل به طور رسمی تایید شده است به محض اینکه اطلاعات جدید تر و کامل تری در رابطه با فصل نهم این بازی به طور رسمی منتشر شود آنها را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. شهردار جدید شهرکرد شفافیت را یکی از اولویتهای کاری خود دانست و ضمن اعلام جزییات اموال خود، گفت: از این پس جزییات تمام قراردادهای شهرداری در اختیار مردم قرار میگیرد.

گروه استانها – شهردار شهرکرد گفت: ایجاد بستر مناسب برای سرمایهگذاری بخش خصوصی در طرحها و پروژههای شهرداری بهمنظور عمران و آبادانی شهر از سیاستهای اصلی شهرداری شهرکرد است. ساخت سالی یک میلیون واحد مسکونی مهمترین شعار سید ابراهیم رییسی در انتخابات بود که باعث ایجاد امید در جامعه شد؛ دولت جدید برای اجرایی شدن هر چه سریعتر این وعدهها از روزهای اول آغاز کار دولت دست به کار شده و طرح جهش مسکن را در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار داد. هزینه ساخت مسکن حمایتی چقدر می شود؟ اما قانون تبصرهای دارد مبنی بر اینکه بانوان مجرد بالای ۳۵ سال سن می توانند مشمول پروژههای مسکن حمایتی شوند. مبادله سریع اسلحهها و سرعت بارگیری بالای آن ها امکان پذیر است. ـ این طرح شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان پرورشی، مراقبان سلامت، مشاوران، معاونان و مدیران واحدهای آموزشی است که حدود ۷۲۰ هزار نفر در سراسر کشور از امتیاز این طرح بهرهمند خواهند شد. از این رو پرداخت اقساط تسهیلاتی برای ساخت مسکن کمتر از هزینه اجاره یک واحد مسکونی برای زندگی خواهد بود با این تفاوت که پرداخت اقساط منجر به خانهدار شدن خانوار خواهد شد.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما