fall24banner

آموزش ده راه برای محافظت در برابر ارزهای دیجیتال

وزارت دارایی در اوایل آوریل اعلام کرد که پیش نویس "لایحه مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال" را به پایان رسانده است. افراد درگیر در این بحث می گویند که دولت می خواهد به سرعت برای نوشتن این لایحه به قانون حرکت کند. برای تقویت امنیت سیستم‌های CBDC، رهبری ایالات متحده برای ارتقای قابلیت همکاری جهانی بین CBDCها از طریق هماهنگی بین‌المللی در مورد مقررات و تنظیم استاندارد از طریق انجمن‌هایی مانند گروه هفت (G7)، G20، هیئت ثبات مالی (FSB) و گروه ویژه اقدام مالی (FATF).

نشریاتی مانند La Nación در آرژانتین و Inkyfada در تونس، که در تحقیق و روزنامه‌نگاری داده‌ها تخصص دارند، مدل‌های خود را با همکاری دانشگاهیان اصلاح کرده‌اند. همانطور که انتظار دارید، مدل ها فوق العاده هستند. برای کسانی که فقط می‌خواهند روی درس‌های کدنویسی تمرکز کنند و ترجیح می‌دهند نقش‌آفرینی و پازل‌ها را کنار بگذارند، کیت Codeillusion Prime ممکن است مناسب‌تر باشد. در حالی که برنامه KOOV گسترده است، کیت آزمایشی (که با تعداد بلوک های سازنده و حسگرها محدود شده است) فقط می تواند با درس های خاصی در دوره های آموزشی و دستور العمل های ربات استفاده شود.

Digital Currency Tutorial

از آنجایی که بلوک‌ها از پیکربندی‌های غیراستانداردی برخوردارند (لگوها را در نظر بگیرید، اما با برجستگی‌های متصل در چندین طرف بلوک)، ساختن اندازه و شکل دقیق ربات مورد نظر دشوار است، زیرا شما فقط تعداد محدودی دارید. بلوک ها این کیت رباتیک همه چیزهایی را که هنگام ساخت ربات‌ها می‌خواهید، دارد: تعدادی بلوک‌های ساختمانی رنگارنگ و مناسب برای کودکان، موتورها، چرخ‌ها، LED‌ها، حسگرها، و یک مرکز کنترل ورودی/خروجی ("هسته KOOV"). چگونه کار می کند: KOOV یک کیت کدنویسی رباتیک است که نه تنها در مورد عناصر مختلف کدنویسی، بلکه اهداف فلسفی و منطق برنامه نویسی رایانه را نیز به بچه ها آموزش می دهد. در Disney Codeillusion، Mimir شما را در هر درس کدنویسی گام به گام راهنمایی می کند.

این درس های کدنویسی تمرکز اصلی Disney Codeillusion Prime هستند.

در Disney Codeillusion، سه نوع درس وجود دارد: طراحی وب، توسعه بازی و هنر رسانه. در دیزنی Codeillusion، می توانید از مهارت های کدنویسی خود برای کمک به علاءالدین، ابو و فرش برای فرار از گودال شعله ور گدازه استفاده کنید. Disney Codeillusion اساساً یک بوت کمپ کدنویسی برای جاوا اسکریپت، HTML و CSS است. در واقع، با توجه به وسعت و عمق آن، دیزنی Codeillusion شبیه به یک بوت کمپ برنامه نویسی کامپیوتری است. این درس های کدنویسی تمرکز اصلی Disney Codeillusion Prime هستند. کسانی که به دنبال یک تجربه نقش آفرینی گیمیفی هستند، از کیت دیزنی Codeillusion Enchanted قدردانی خواهند کرد.

کیت آزمایشی KOOV شامل بلوک‌ها، حسگرها، چراغ‌های LED، موتورها، یک بسته باتری و هسته KOOV است که برد ورودی/خروجی است. Codeillusion Enchanted همراه با یک کتاب داستان فیزیکی است که شامل پازل ها، داستان ها و اسنادی است که در داستان مدرسه فن آوری جادو به آنها اشاره شده است. در Disney Codeillusion Enchanted، پیشرفت کدنویس شما در درس‌های مختلف با دستورهایی برای حل پازل‌ها و خواندن اسناد موجود در کتاب داستان مدرسه فن‌آوری جادو آمیخته می‌شود. داشتن این پیوندهای فیزیکی با ماجراهای رمزگذاری دیجیتال واقعاً آن را به یک تجربه سرگرم کننده و همهجانبه تبدیل می کند. Midnight Club 3: Remix همچنین شامل یک تنوع از این تروپ است. با شروع بازی با یک فایل ذخیره از نسخه قدیمی و اصلی، گزینه ای در اختیار بازیکن قرار می گیرد که کل پیشرفت خود را به نسخه جدید منتقل می کند. این دارای چهار بخش است: دوره آموزشی (که در آن کدنویس شما می تواند دروس گام به گام بسیار ابتدایی را برای ساختن برنامه ها و روبات ها دنبال کند)، تولید رایگان (که در آن کدنویس ها می توانند برنامه ها و روبات ها را از ابتدا بسازند)، دستور العمل های ربات (جایی که بچه ها می توانند ربات بسازند). بدون دنبال کردن برنامه‌های درسی خاص)، و مجموعه (که در آن مدیران می‌توانند بر پیشرفت چندین کاربر نظارت کنند).

Digital Currency Channel

نکته پایانی: KOOV یک محیط عالی است که در آن والدین و معلمان می‌توانند بچه‌های کوچک‌تر را در فرآیند یادگیری نحوه کدنویسی راهنمایی کنند و به کدنویس‌های با تجربه‌تر این فرصت را بدهند که ربات‌های سرگرم‌کننده بسازند و مفاهیم پیچیده‌تر کدنویسی را کشف کنند. تجربه ما: مانند همه چیزهای LEGO، سرگرمی با کیت BOOST بی پایان است. این کیت شامل شش جزء مدار است که می‌توانند با ترتیبات مختلف بر روی ساختاری شبیه لگو نصب شوند تا درویدهایی بسازند که به راحتی روی زمین‌های چوبی و فرش شده حرکت کنند. فقدان دستورالعمل های مکتوب در کیت و در برنامه BOOST می تواند یک نعمت یا نفرین باشد. بچه‌ها پیمایش را بصری می‌دانند، در حالی که بزرگسالان ممکن است بخواهند به دنبال نوعی کتابچه راهنمای مکتوب باشند. چگونه کار می‌کند: کیت Droid Inventor از LittleBits در میان طرفداران جنگ ستارگان، چه پیر و چه جوان، یک موفقیت فوری خواهد بود. با استفاده از بلوک‌های کدنویسی، مشابه آنچه در زبان‌هایی مانند Scratch یا Blockly وجود دارد، کدنویس جوان شما می‌تواند به راحتی دستورات کدنویسی را در حلقه‌ها و عبارات شرطی بکشد و رها کند.

تجربه ما: اگر کیتی می‌خواهید که واقعاً به «چگونه» و «چرا» برنامه‌نویسی کامپیوتری برسد، کیت KOOV سونی کیت برای شما و/یا کدنویس جوان زندگی‌تان است. نکته پایانی: کیت LEGO BOOST برای دوستداران لگو در زندگی شما که به تازگی وارد دنیای برنامه نویسی کامپیوتر شده اند، عالی است. اگر بچه‌های شما تازه‌کار لگو هستند، به این فکر کنید که آن‌ها را با کیت‌های لگو کوچک‌تر و غیر کدنویسی شروع کنید، زیرا کسانی که تجربه خواندن دستورالعمل‌های مونتاژ لگو را ندارند، به دلیل فقدان دستورالعمل‌های مکتوب سرگردان خواهند شد. با کار با یکدیگر در یک استخر و به اشتراک گذاری پرداخت ها بین همه شرکت کنندگان، ماینرها می توانند جریان ثابت بیت کوین را از روزی که ماینرهای خود را فعال می کنند، دریافت کنند. به عنوان مثال، چرخ دنده از دو سال اول بازی Destiny 2 دارای حداکثر قدرت 1050 بود که سطح قدرت اولیه برای Beyond Light بود و با پیشرفت بیشتر بازیکن در کمپین، آنها را ناکارآمدتر می کرد. در ژوئن 2020، گزارشی از سوی سازمان آمریکایی حقوق بشر رابرت اف کندی، ناپدید شدن اجباری در ونزوئلا را که در سال‌های 2018 و 2019 رخ داد، مستند کرد. در طول این دوره، 724 ناپدید شدن اجباری زندانیان سیاسی گزارش شد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ارز دیجیتال وب سایت خود باشید.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما