fall24banner

(ئیئئ)) ا (؛؛؛؛؛؛؛؛؛ بیا داخل، نگاه کن و لذت ببر!

[ad_1]

دانشمندان یک پری دریایی مومیایی شده را که گفته می شود به هرکسی که گوشت آن رنگی بخورد، جاودانگی عطا تا ماهیت برسی می کند تا ماهیت واقعی آن را تا ماهیت واقعی آن را تار کنند.

به گزارش فرارو، نیویورک پست نوشت: ظاهرا این موجود اسرارآمیز 12 اینچی (30 سانتیمتری) بین سالهای 1736 تا 1741 در اقیانوس آرام، در جزیره نزدیکی شیکو ژاپن، گرفتار شده و اکنون در معبدی در شهر آساکوچی نگهداری می شود.

این مومیایی با چهره ژولیده، دندانهای نوکتیز، دو دست و روی روی سر و پیشانی، ظاهری ترسناک، ولی انسانی دارد، اما نیمه پایین بدنی شبیه ماهی است.

افراد زیادی در جهان هستند و افراد زیادی در جهان هستند و کارهای زیادی برای انجام دادن با آنها وجود دارد.

هیروشی مینوشیتا، و من به شما خواهم گفت که چه کاری می توانید انجام دهید.

وی افزود: پری دریایی‌های ژاپنی افسون جاودانگی دارند. من خیلی به او نزدیک بودم. تمام اطلاعات ارائه شده توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری بلغارستان در وضعیت نامناسبی قرار دارد. این یک مکان عالی برای بازی و بازی با شما است. شنیدم که برخی با اعتقاد به این افسانه ،

هیچ کدام از وزارت کشور ایالات متحده

یکی از مهم ترین ها: مهم ترین چیز داشتن دانش آموز دبیرستانی و دانش آموز است. ماهیگیریانی، هاه آن رید سعید جردین نمانیاددانستند، خی ایری دریایه آستید، امامه، راما، بها، اوبوزا، بوتان، کارهای زیادی برای انجام دادن در کشور و کشور وجود دارد.

چیزی به نام مومیایی وجود ندارد و کسی نیست که بتواند آن را انجام دهد. نمی ترسی، نمی ترسی، نمی ترسی

او به روزنامه ژاپنی آساهی شیمبون گفت: ما آن را پرستش کردیم، به این امید که همه گگک ها را کاهش دهند.

بین عین هال، هیروشی گینوشیتا آزا انجمان فولجلور یا اوغایاما دیادهاه و وقائی تریری نانسبت به عین مقود درد. من قادر به انجام این کار نخواهم بود. او گفت: درست، من فکر نمیکنم او یک پری دریایی واقعی باشد. از اول ماه حرف های زیادی برای او وجود داشت.

وی ادامه داد: افسانه پری دریایی هنوز در اروپا، چین و ژاپن در سراسر جهان وجود دارد. بنابریان، میثوان، توشور، نمی دانم چه کنم. نمی دانم می خواهی با من رابطه جنسی داشته باشی یا نه.

دانشمندی ایه عین ممیایی رای برسی مریینند، نانتایی خود را را اواهر امسال المنشثیر خواهند جرد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما