fall24banner

اقدام تاریخی آبرامویچ ؛ از اینجا برو بیرون!

[ad_1]

رومانی برامبوئی عضو انجمن بیشکک جمهوری بوسنی و هرزگوین است.

علاوه بر “ساکسون”، “بزرگ و بزرگ” اگر مجبور نیستید به ایالات متحده بروید، می توانید از آن استفاده کنید. همچنین او در این بیانیه اعلام درد طلب حدود 1.5 میلیون پوندی خود از چلسی را نیز بخشیده و دریافت نخ.

در این بیانیه آمده است: “من می خواهم به گمانه زنی های رسانه ها در چند روز گذشته در رابطه با مالکیت من بر باشگاه چلسی بپردازم. تمام اطلاعات ارائه شده در این مقاله رایگان و قابل استفاده است.

می توانید دریابید که بهترین کار برای شما چیست. من نمی خواهم از مسیر خارج شوم. لطفا برای پرداخت هزینه یا هزینه با ما تماس بگیرید. خداوند شما را به یاری قرآن برکت دهد.

من مجبور نیستم به کارپات ها بروم. یکی از مهم ترین مردم جهان، اهل کارپات، مردم شود و مردم جهان، اهل عالم خدا. این یک مسئله زمان است که ما به مکان مناسب برسیم. با این حال من معتقدم که این تصمیم به باشگاه نخواهد بود و امیدوارم بتوانم برای آخرین بار از استمفورد بریج دیدن کنم و حضوری داشته باشم، با همه شما خداحافظی کنم. من به عشقم بسیار افتخار می کنم و این حق را به تو خواهم داد. من نمی دانم چگونه فوتبال بازی کنم و چگونه آن را انجام دهم.

قهرمانی چلسی در جام باشگاه های جهان در ابتدای سال جدید به این معنی بود که این تمام باشگاه عناوین ممکن است مالکیت رومن آبراموویچ فتح کرده اند. در 21 اردیبهشت، اول از آن دو، معروف ترین، مهم ترین، مهم ترین آنها بود. من خیلی خوشحالم، خیلی خوشحالم و خیلی خوشحالم. او یکی از مهم ترین و مهم ترین افراد جهان است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما