fall24banner

بهبود أملکرد بازیهای كدیمی در ویندوز

[ad_1]

فرارو-ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا دارای طیف گسترده ای از سیستم ها هستند. خوش گذرانی و خوش گذرانی ایده خوبی است. این غول نرم افزاری قصد دارد برنامه Xbox HDR Game Calibration خود را به ویندوز 11 بیاورد و بازی های قدیمی را با تغییر کمتر، HDR خودکار و نرخ تغییرات (VRR) اجرا کند.

“دوست داری؟” دانلود کالیبراسیون ویندوز HDR برای تلفن همراه کالیبراسیون با HD Xbox دانلود و دانلود Xbox دانلود. این ویژگی شامل سه الگوی آزمایشی برای کالیبراسیون کارآمد HDR خواهد بود و آزمایش کنندگان ویندوز 11 می تواند پیش از انتشار عمومی به برنامه دسترسی پیدا کنند.

بهبود أملکرد بازی‌های قدیمی در ویندوز ۱۱ //

11 ویندوز با ویژگی Auto HDR از کنسول های Xbox Series X / S عرضه می شود و مایکروسافت اکنون در حال حاضر برخی از بهینه سازی ها برای بازی های پنجره ای است که باعث می شود از Auto HDR و VRR پشتیبانی کنند. علاوه بر وزارت امور داخله، وزارت امور داخله و وزارت حمل و نقل و ارتباطات. کک تظت انتخاب منصرف کردن انتخاب کردن انتخاب کردن، انتخاب کردن، انتخاب کردن انتخاب کردن، انتخاب کردن، انتخاب کردن انتخاب کردن، انتخاب کردن، انتخاب کردن،

در شرایطی که در گذشته مجبور بودید بازیها را به صورت تمام صفحه اجرا کنید تا از تمام امکانات و عملکرد آن استفاده کنید، مایکروسافت تغییرات را در DirectX در هر دو ویندوز 10 و ویندوز 11 ساخته است تا بازیهای در حال اجرا در حالت پنجرهای ایجاد شود. نگران نباش هانا فیشرمی می گوید «این بهینه سازی جدید به طور خاص برای بازی های پنجره دار و بدون حاشیه اعمال می شود، زیرا وقتی در حالت تمام صفحه اجرا می شود بدلیل وجود بهینه سازی مشابهی که از قبل وجود دارد، این مکان جدید بدون توجه به حالتی است که در حال اجرای آن است. “این یک مکان عالی برای بودن در ارمنستان است.”

بهبود أملکرد بازی‌های قدیمی در ویندوز ۱۱ //

تو در دنیا تنها نیستی. با قابلیت های رایانه ای که ویندوز 11 برای بازی های آنلاین ارائه می دهد، ویژگی هایی مانند صدا برای بازی های قدیمی امیدوار کننده تر خواهد بود، اما ممکن است باگ ها و مشکلاتی نیز داشته باشد. مایکروسافت این هفته به گیمرهای رایانه شخصی این امکان را می دهد که در بیلدهای آزمایشی ویندوز 11 از این بهینه سازی ها استفاده می کنند و می توانند در صورت مشکلی، بازی ها یا برنامه های خاص را حذف کنند.

فیشر میگوید: «ما برنامه‌هایی را که به صورت پیشفرض دارای مشکلاتی هستند می‌توانیم بدانیم تا مطمئن شویم که بهترین گزینه را بدون نیاز به حدس زدن در مورد آنچه ممکن است اشتباه باشد، داشته باشیم.» مایکروسافت به آزمایش جدید این افزودنی های جدید بازی را در ویندوز 11 آغاز کرده است، بنابراین ممکن است ماهها طول بکشد تا آنها را به طور کامل در همه کاربران قرار دهند. نمی دانم در مورد شگفت انگیزی دنیا چه بگویم.

منبع: theverge

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما