fall24banner

به‌روزرسانی‌های زنده المپیک: اسکیت‌باز سرعتی ایالات متحده با شروع انبوه، چهارمین میلی‌متر است

[ad_1]

تصویربارت سوینگز از بلژیک، جلو، طلا را در شروع دسته جمعی به دست آورد.  جو مانتیا از ایالات متحده، دوم از سمت راست، یک کشش برای خط و برای برنز از دست داد.
اعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

بارت سوینگز از بلژیک، دارنده مدال نقره مسابقات اسکیت سرعت دسته جمعی مردان چهار سال پیش، روز شنبه زمان بندی خود را به دست آورد و در پکن مدال طلا را به دست آورد.

چونگ جائه وون از کره جنوبی در یک مسابقه دوی خشمگین در میان سه اسکیت باز پیروز شد و مدال نقره را به خود اختصاص داد. هم تیمی او لی سونگ هون، مدافع عنوان قهرمانی المپیک، برنز را از آن خود کرد.

جوی مانتیا، 36 ساله آمریکایی که انتظار می رفت برای کسب مدال طلا رقابت کند، مدال برنز را در یک عکس پایانی از دست داد، اما پس از آن گفت که خطای لی باعث شد تا او به سکو ضربه بزند.

مانتیا گفت: «نمی‌دانم چه احساسی دارم. “امیدوارم آنها در پایان کاری در مورد آن تماس انجام دهند. احساس می کردم فریب خورده ام. شاید من در این مورد تعصب دارم، اما احساس می کردم دستش روی بازویم است و مرا به عقب می کشد. از آنچه که از پخش مجدد می بینم پای من جلوی پای او بود و سپس پای او جلوی پای من آمد. اگر من او را جلب کنم چگونه این اتفاق افتاد؟

با این حال، هیچ حکمی صادر نشد و لی در کنار سوینگز و چانگ قرار گرفت تا مدال خود را به دست آورد. هر دو به طور رسمی یک زمان داده شدند.

پرچم BEL

بلژیک

پرچم KOR

کره جنوبی

پرچم KOR

کره جنوبی

این طلا اولین طلا برای بلژیک در بازی های زمستانی در 74 سال بود.

وقتی نوبت به مسابقات طولانی‌تر می‌شود، اسکیت‌سواری در مسیرهای طولانی می‌تواند کمی آرام‌کننده باشد. در آن مسابقات، ورزشکاران در اطراف پیست‌های یخ صاف می‌چرخند و بازوهایشان را پشت سرشان قرار می‌دهند و فقط با ساعت مسابقه می‌دهند.

رویداد شروع دسته جمعی، که برای اولین بار در المپیک 2018 ظاهر شد، به طور قابل توجهی همه چیز را زنده می کند. در مسابقه تقریباً چهار مایلی، 20 یا بیشتر اسکیت باز به طور همزمان روی یخ هستند و در حال پیش نویسی و جوست برای موقعیت هستند. در خط خود بمانید؟ نه در شروع انبوه.

حتی طرفداران سرسخت اسکیت سرعت نیز اذعان دارند که شروع دسته جمعی هیجان بیشتری نسبت به مسابقات سنتی این ورزش دارد. مانتیا در سال 2018 گفت: “من حدود شش سال است که یک پیست طولانی را انجام می دهم.”

مانتیا، که بخشی از تیم تعقیب و گریز تیم ایالات متحده است که روز سه‌شنبه موفق به کسب مدال برنز شد، اسکیت روی خط را آغاز کرد، ورزشی که تقریباً هر مسابقه در آن یک شروع دسته جمعی است. او می‌دانست که در Swings با دشمنی سرسخت روبرو خواهد شد که سابقه طولانی و چشمگیر اسکیت درون خطی نیز داشته است. اما در یک عکس پایانی، انتظار می رفت که Mantia، دونده سریعتر این دو مرد، برتری را داشته باشد.

در عوض، لی او را با چیزی که کمتر از یک اینچ به نظر می‌رسید شکست داد.

ایرن شوتن از هلند در مسابقه زنان پیروز شد و سومین مدال طلای خود را در بازی های پکن با تعقیب ایوانی بلوندین از کانادا در پایان به دست آورد.

شوتن هنگام عبور از خط جیغ زد.

شوتن گفت: «فقط 500 متر مانده به راه، فکر کردم، این روند کند می‌شود، اکنون باید سریع‌تر بروم». من فقط تمام تلاشم را کردم و فکر کردم، اگر آنها سریعتر هستند، سریعتر هستند.

زمانی که از گوشه آخر بیرون آمدم، احساس کردم سرعتم از ایوانی بیشتر است. من فقط بر فراز آن خط پایان پرواز کردم.»

طلای او در مسابقه پایانی رقابت های اسکیت سرعت، یک کتاب کامل را فراهم کرد: پیروزی او در 3000 متر در اولین مسابقه اسکیت سرعت المپیک به دست آمد. او همچنین در 5000 متر پیروز شد.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما