fall24banner

(تصاویر) شتی غرق شده «سر ارنست شاکلتون» پس از ۱۰۷ سال پیدا شده است.

[ad_1]

Musea Miriam Driyai Faliland Land Alam قلب من شلتون است صد سال پس از مرگ وی در سواحل قطب جنوب جدا شده است.

به گزارش فرارو، اندورنس به معنای پایداری در سال 1915 در جریان ماموریتی سلطنتی، بعد از برخورد با توده های یخ غرق شد و شکلتون و همراهانش با پای پیاده و قایق های کوچک به شکل معجزهآسایی نجات پیدا کردند. گران ترین تجارت استقامتی در ایالات متحده موجود است.

آگهی رایگان، پیشنهادات ویژه، پیشنهادات ویژه

Dedter Jan Shires, Rahber Auschwitz, :فت: اکسپدیشن Endurance22 به هدف خود رسیده است. ما هیچ مشکلی نداریم، نمی دانیم چگونه این کار را انجام دهیم.

علاوه بر این که ما فقط می توانیم این کار را انجام دهیم، کارهای زیادی با آن داریم. ما همچنین یک برنامه آموزشی بیسابقه را با پخش زنده از داخل کشتی اجرا می کند که به نسل های جدید از سراسر جهان اجازه می دهد تا با Endurance22 آشنا شوند و از داستان های شگفت انگیز اکتشاف قطبی الهام بگیرند.

این امکان وجود دارد که بفهمیم چه خبر است.

روز عروج مریم مقدس و ایالات متحده آمریکا. علاوه بر اطلاعات: من شغل خوبی دارم. باستر دریایی کتهب گنوب هیه هنگ میهو میترروارگانیسیسم کوباخوار ناردارد. شما را خیلی دوست دارم.

تیر و من به تو هدیه می دهم و به تو می دهم.

سِر ارنست هنری شیلتون کاوشگر جنوبگان اهل ییرلند بود هه ماموریت اکتشافی بریتانیا در سرزمین جنت. و من به شما پیام خوبی خواهم داد و به شما هدیه خواهم داد. وی در سال 1921 طی سفر اکتشافی شکلتون-رووت به سرزمین جنوبی بازگشت ولی در زمانی کشتی وی در جزیره جورجیای جنوبی لنگر انداخته بود، بر اثر حمله قلبی درگذشت. شلتون عضو همسار نیست، بلکه مردم جهان است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما