fall24banner

تهاجم روسیه به اوکراین در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد: کاخ سفید

[ad_1]

واشنگتن: در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن از برنامه هایی برای اعزام کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و تونی بلینکن، وزیر امور خارجه برای شرکت در کنفرانس مونیخ برای دیدار با رهبران جهان و متحد کردن آنها علیه مسکو، برای شرکت در کنفرانس مونیخ خبر داد، کاخ سفید گفت: تهاجم روسیه به اوکراین در هر زمانی ممکن است در حال حاضر اتفاق بیفتد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، پیش‌بینی کرد که ممکن است حمله در هر زمانی رخ دهد.

ساکی در کنفرانس خبری روزانه خود به خبرنگاران گفت: «ما در پنجره‌ای هستیم که معتقدیم حمله ممکن است در هر زمانی رخ دهد و پیش از آن بهانه‌ای ساختگی خواهد بود که روس‌ها از آن به عنوان بهانه‌ای برای تهاجم استفاده می‌کنند».

ما در اینجا کمی درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم، در گذشته شاهد استفاده از این تاکتیک‌ها بوده‌ایم. این تاکتیک‌ها می‌تواند شامل گزارشی باشد که به آن اشاره کردید، ادعاهای تحریک آمیز در دونباس، گزارش‌های نادرست رسانه‌های دولتی، که فکر می‌کنم شما هستید. اگر همه، همه باید چشمان خود را باز نگه دارند و از فیلم ها و اتهامات احتمالی جعلی در مورد سلاح های شیمیایی یا گزارش های حملات به سربازان روسی که واقعاً رخ نداده اند، آگاه باشند.

ساکی در پاسخ به سوالی به خبرنگاران گفت که ممکن است طیفی از پرچم‌ها و بهانه‌های دروغین وجود داشته باشد که منجر به تهاجم شود. “و دوباره، ما در آن پنجره می مانیم.”

هریس و بلینکن هر دو اکنون برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ از 18 تا 20 فوریه به آلمان پرواز می کنند.

او بر تعامل فشرده رئیس جمهور و تیم امنیت ملی با متحدان و شرکای اروپایی تکیه خواهد کرد و همچنان با شرکای خود بر تعهد آهنین ما به متحدان ناتوی خود تأکید می کند، بر تعهد ما به حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تأکید می کند و بر منافع مشترک خود در ساکی گفت: حفظ اصولی که صلح و امنیت اروپا را پایه گذاری کرده است.

سخنگوی مطبوعاتی گفت: “او در برنامه رسمی کنفرانس و همچنین تعامل با متحدان و شرکا و دیدار با رهبران در حاشیه شرکت خواهد کرد.”

کرملین بارها برنامه‌هایش برای حمله به اوکراین را رد کرده است، اما از ناتو خواسته است که هرگز اوکراین و دیگر کشورهای شوروی سابق را به عنوان عضو نپذیرد و ائتلاف نظامی استقرار نیروها در کشورهای بلوک شوروی سابق را متوقف کند.

“آنچه رئیس جمهور انتظار دارد، او انتظار دارد و می داند، با توجه به اینکه او اولین نفر در اتاق است و آخرین نفر در اتاق، که او همچنان به سایر نقاط جهان، تعهد سنگین ما به متحدان ناتو، او گفت: تعهد به دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت اوکراین و تعهد ما به ایجاد پیامدهای اقتصادی شدید در صورت حمله روسیه.

اوایل روز، بلینکن وزیر امور خارجه گفت که نیروهای روسی به شکلی بسیار تهدیدآمیز در مرز جمع شده اند. ساکی گفت که البته درها به روی دیپلماسی همچنان باز است.

تلویزیون زنده



[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما