fall24banner

قیمت های عجیب سگ های چوپان

[ad_1]

فرارو- سگ های چوپان به دلیل تعداد زیادشان تاکنون در مناطق روستایی و عشایری خرید و فروش نشده اند. اما در حال حاضر آگهی های زیادی برای فروش سگ های شپرد وجود دارد که گاهی اوقات با قیمت های سگ های فانتری و سگ های نگهبان خارجی می باشد.

به گزارش فرارو، بررسی اجمالی قیمت سگ های شپرد در تبلیغات نشان می دهد که قیمت آنها متفاوت است و قیمت سگ ها از 500 هزار تن شروع می شود و در مواردی به 80 میلیون تن می رسد. بیشتر آگهی های گران قیمت مربوط به سگ های نژاد ایرانی کهدریجان، سراب، آلابایی ترکمن، زوران و خراسانی است.

یک تبلیغ کننده ساکن استان گلستان در توضیح تبلیغ سگ ماده خود لوسی آلابایی با قیمت چهل و هشت میلیون تن گفت: سگش از نژاد آلابای اصیل از پدر زئوس و مادر طلا است. او همچنین تاکید می کند که سگش شناسنامه دارد و اگر خریدار خوبی پیدا شود، چندین سگ دیگر از این نژاد خواهد داشت و آنها را می فروشد.

یکی دیگر از آگهی‌دهندگان ساکن شهر فریدن در استان اصفهان برای سگ گله کهدریجانی ۷۰ میلیون تومان درخواست کرد. او گفت سگش پر سر و صدا بود و به خوبی از گله مراقبت می کرد.

قیمت های عجیب سگ های چوپان!

سگ من کمیاب و بازیگوش است!

با یکی از آگهی دهندگانی صحبت می کنم که ساکن تبریز است و قیمت سگ خود را در باغ وحش عراق 40 میلیون تن تعیین کرده است. یعنی قیمتی که برای سگت اعلام کردی زیاد نیست؟ افراد دیگری نیز سگ های زوران را بین 5 تا 20 میلیون تن تبلیغ کرده اند.

او می خندد و پاسخ می دهد: سگ من نوه زوران بزرگ است و پدر و مادرش قاضی کاکا هستند. به همین دلیل است که مانند دلار قیمت آنها هر روز تغییر می کند.

یعنی من تعجب می کردم که چرا قیمت نژاد سگ اینقدر متفاوت است، کاری جز نگهداری از گله انجام نمی دهند؟ او پاسخ می دهد که برادرم دیگر سوالی ندارد. سگی که کمیاب و بازیگوش باشد قیمتی ندارد. با این حال من می توانم 5 تن را رها کنم و آن را به قیمت 35 تن به شما بفروشم.

آگهی دهنده دیگری برای سگ چوپان خود از ذوب آهن اصفهان 30 میلیون تومان درخواست کرد. او در توصیف سگش می نویسد که سگ گله نر همه چیز است و 7 ساله است. اما ننوشت چه نژادی بود.

از او می پرسم که آیا نژاد سگ شما کهدریجان است؟ پاسخ این است که بله، درست است.

از آگهی دهنده می پرسم که چرا نسبت به سایر سگ های کهدریجانی اینقدر قیمت اعلام کرده است؟ او می گوید پدر و مادر این سگ در کهریجون شناخته می شوند و به سگ قاسم کنبر معروف هستند. به همین دلیل ارزش بالایی دارند.

اما برای فروش سگش سریعا تخفیف داد و اعلام کرد که حاضر است 5 میلیون تن تخفیف بدهد و سگ را 25 میلیون تن بفروشد.

او می گوید که سگ های این نژاد برای مسابقات نظامی سگ ها نیز خریداری می شوند و بسیار محبوب هستند.

چند سگ نگهبان خارجی؟

خرید و فروش سگ های خارجی که وظیفه آنها نگهبانی منازل مسکونی و ویلاها می باشد در آگهی ها کاملا متفاوت است و قیمت قطعی ندارد. از معروف ترین آنها که در ایران خرید و فروش می شود می توان به سگ بول ماستیف، سگ دوبرمن پینچر، ژرمن شپرد، سگ کن کورسو، سگ باکسر، سگ بزرگ دانمارکی و غیره اشاره کرد.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت سگ های نگهبان خارجی از یک میلیون و 300 هزار تن شروع و به 70 میلیون تن می رسد.

یک آگهی‌دهنده ساکن تهران برای خرید یک جفت سگ دوبرمن ۵۰ میلیون تن درخواست کرده است. او به سگ هایش توصیه کرد که یک جفت دوبرمن 2 ساله با سینه خاکستری خاکستری، مولد، پرانرژی و بازیگوش، قوی و نترس، پرحرف، علامت دار، آماده برای شکار، عضلانی و آموزش دیده به دوستانی که بتواند از آنها مراقبت کند، داده شود. از. لطفا تماس بگیر.

او می گوید هزینه پرورش این دو سگ ماهیانه 1.5 میلیون تن است. وی در خصوص گرانی سگ هایش افزود: ارزش سگ های تربیت شده بسیار بالاست زیرا برخی سگ ها آموزش نمی بینند، برخی قیمت کمتری را اعلام می کنند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما