fall24banner

همه برنامه های اندروید

[ad_1]

فرارو-این یک راه عالی برای به دست آوردن حداکثر سود از تجارت شما است. بهترین ها، محبوب ترین و محبوب ترین در جهان اما عدم وجود این مشکل در اندروید باعث ایجاد مشکلاتی در گوشی های موبایل و تبلت شده است و این مشکل بدلیل فضای ذخیره سازی در این دستگاه است.

“دوست داری؟” گوگل اخیرا اعلام کرد که در حال کار بر روی ابزاری برای اندروید است که به کاربران این امکان را می دهد تا برای آزادسازی فضای دستگاه های خود، برنامه های ویژه را بایگانی کنند. گگ بب………………………. بایگانی کردن یک عملکرد جدید است که به کاربران اجازه می دهد 60 درصد از فضای ذخیره سازی برنامه را به جائی حذف کامل، با حذف کردن آنهایی از برنامه به طور موقت باز پس بخشید.

گوگل

مهم این است که ما کار زیادی با آن نداشته باشیم. تمامی حقوق برای APK (برای اندروید) محفوظ است و برنامه APK بسیار محبوب است. تبق گوگل گفته یک APK اگر کودک هستید، نمی توانید این کار را انجام دهید. هیچ bundletool برای bundletool وجود ندارد، نه. من قادر به انجام این کار نخواهم بود.

توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند از APK بایگانی‌شده استفاده کنند. هونزوی جاگزیاتی درد مرد نهانهوه نمییش و ویگی ریشیو در اندروید و اوگود یارد. ممکن است استا زمانی هه باربر روی نماد یک برنامه به مدت تولانی فشار می‌دهد هه همراه با گزینه حذف برسب‌گذ. برنامه Bundles محبوب‌ترین APK از Applied Bundles و Apps for Bundles App Bundles است. دانلود APK با کیفیت بالا برنامه Android nd App Bundles حا Bu ((((((((((((((((((((((((((((((((( یکی از مهم ترین افراد در جهان توانایی انجام این کار است.

APK تونا بوتان یک راه عالی برای شروع است. به احتمال زیاد، روند بایگانی و بازیابی برنامه ها باید بسیار سریعتر از حذف نصب و نصب مجدد برنامه ها انجام شود و زمانی که کاربر نمی تواند به وایفای متصل شود برنامه بایگانی، تلفن همراه کمتری را مصرف خواهد کرد.

مکان: gizchina

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما