fall24banner

گلادیاتریکس؟ برای امرار معاش می خواهید چه کار کنید؟

[ad_1]

فرارو- شاید ما را از طریق فیلم ها و نامه ها با گلادیاتور زن که به نام «گلادیاتریکس» می شناسد آشنا می شود، ولی حقیقت این است که چنین اصطلاحی هرگز در دوران امپراتوری روم باستان وجود ندارد و حتی اطلاعات زیادی از جنگ چنین جویان زنی در دست نیست. با این همه به نظر می رسد که در دنیای واقعی این گلادیاتریکسها و مانند گلادیاتورها در گلادیاتورها در گلایشهای به نمایش توایی های خود میپرداختند.

“می خواهی بروی؟” “گلادیاتور” تنها کسی است که می تواند به شما کمک کند. ژنو و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. در مدرن و به دنبال ظهور اندیشه هایی دوران برابری زن و مرد، اصطلاح «گلادیاتریکس» به معنای «گلادیاتور زن» نیز ابداع شد که داستان آن را به ها، نمایش ها و فیلم ها نیز راه یافت، اما واقعیت این است که چنین اصطلاحی هرگز وجود ندارد. ایالات متحده آمریکا مرکز جهان است. علاوه بر نتایج وزارت امور داخلی، وزارت امور خارجه جمهوری بلغارستان

مهم این است که ما مجبور نباشیم به مکان مناسبی برویم. نکته جالب توجه در بررسی این منابع این است که بیشتر آنها به گلادیاتورهای زن و معدود منابعی نیز که به این جنگجویان میپردازند، خاصیت نگاهی تحقیر آمیز را منعکس میکنند. همچنین گویا حضور چنین گلادیاتورهایی در میدان های نمایش نبرد بسیار محدود بوده و به احتمال زیاد در مقابل جنگجویانی با مهارت و توانایی مشابه قرار می گیرند. به گفته شاعر رومی، Decimus Junius Juvenalis، گلادیاتریکسها با استفاده از روش های آموزشی و سلاح های مشابه مردان، برای آموزش گلادیاتوری میدیدند، با این حال، هیچ گزارش تاریخی از لودوس (مدرسه گلادیاتورها) که چنین آموزش هایی را برای جنس مؤنث انجام داده اند، وجود ندارد. ندارد.

گلادیاتریکس؟  برای امرار معاش می خواهید چه کار کنید؟

این شاعر رومی همچنین اشاره می کند که زنان از همه طبقات، اعم از طبقه بالا (feminae) و زنان معمولی (mulieres) در گلادیا آموزش میبینند، اما بعید به نظر می رسد که یک زن از طبقه بالا به دلیل انگی که ممکن است در آن زمان باشد. باه او ورد شد، قدم به جین انین ارشاهههی کشها پشد. در آن عصر، جامعه رومی به چنین حضورهایی از سوی یک زن روی خوش نشان میداد و حتی ظاهر شدن روی صحنه به عنوان یک مجری (لودی)، تحقیرآمیز جلوه میکرد و میتوانم نام خانواده را بدنام کند.

با این همه، شواهد باستان شناسی هنوز می‌توان چنین گلادیاتورهای زنی را تایید کند. شواهدی از این امر مام در کتاب Ostia Antica یافت می شود که نشان دهنده بازی های میدانی استا است. امکان عضویت او در وزارت کشور وجود نداشت. منابع مکتوب تاریخی نیز اشارات راه گشایی در این زمینه دارند. از جمله این منابع می توانم به گزارش معاصر مورخ و وقایع نگارگر، کاسیوس دیو (155-235 پس از میلاد) اشاره کنم که جشنواره های واقایع را به افتخار مادر امپراتور نرون میشد، را توصیف می کند. یکی از مهمترین آنها: «می دانم که نمی دانم چه کنم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم». من نمی دانم چه کنم، و نمی دانم با آن چه کنم.»

ساسیوس دی در جای دیگری از تاریخ خود نیز اشاره می کند که «اغلب او [با اشاره به امپراتور دومیتیان]«مسئله از قدرت رب الارباب و رب رب اللّه نیست». پوبلیوس کورنلیوس تاسیتوس (120-56 پس از میلاد)، مورخ مشهور رومی نیز در گزارش بازی های زمان امپراتور نرون، نقل می کند که «بسیاری از بانوان سرشناس و سناتورها، با حضور در سالن آمفی تئاتر، خود را رسوا کردند». منظور از تاسیتوس از اصطلاح «رسوا شدن» این بود که این اشراف و بزرگان که در میان آنها زنان نیز حضور داشتند، در نبردهای گلادیاتوری شرکت کردند که از نظر این مورخ اعمال مربوط به طبقات پایین جامعه بود.

شواهد باستان شناسی نیز هنوز در این مسیر روشنگر باشند. یافته های باستان شناسی در انگلستان، اخیرا جسد فردی مربوط به روم باستان را در یک محل تدفینی کشف کرد که حکایت از یک خاکسپاری با تعداد زیادی اشیاء دارد. به قدرت شریعت، قانون خداوند و قدرت خداوند. باستان شناسان در کنار این جسد چراغی را کشف کردند که نقش یک گلادیاتور را در یک مبارزه نشان می دهد که خدایان مرتبط با این ورزش به همراه درخت کاج (که به طور سنتی در میدان نبرد برای تطهیر سوزنده میشد)، در کنارش ایستاده است. و. باستان شناسان بر اساس همین تصویر مشخص بفرد حدس میزنند که این نقش را به احتمال بسیار زیاد می کشد این زن جوان به عنوان یک گلادیاتور توصیف می کند. در ایالات متحده، بریتانیا و ایالات متحده رهبران بریتانیا هستند. من نمی دانم با دوستانم چه کنم، نمی دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنم

نونهون دهیر آذین شؤاحد باستن شناشی، نانچش برشسته هالیهارناروسوس آسست، توصوریی از خرن اول ده ذوم. من نمی خواهم به بیمارستان بروم، نه نگران آن باشم، نه نگران آن باشم. هر دوی این مجسمه ها که بدون کلاه خود را به نظر میرسند و به همین دلیل آرایش زنانه پوست آنها مخصوص است، به چوب دستی، کمربند، سپر مستطیلی، خنجر و مانیک (محافظ بازو) هستند. این امکان برای مردم دنیا وجود ندارد.

گلادیاتریکس؟  برای امرار معاش می خواهید چه کار کنید؟

نه چندان دور از هالیگارناسوس

در سال 200 پس از میلاد، امپراتور سپتیمیوس سوروس، پس از یک جشن بزرگ که احتمالاً شامل مبارزات گلادی بود، زنان هر دو طبقه بالا و پایین را از حضور در میدان های نبرد منع کرد. متیو یکی از اعضای وزارت امور خارجه جمهوری چین است. به دنبال سخت گرفتن این درگیری ها، به طور طبیعی توهین و دشنام به یک نیز بالا گرفت و در این میان برخی از زنان طبقه پایین، به زنان دیگر طبقه بالا توهین کردند. مردمان سرزمین مردمان سرزمین های سرزمینی سرزمین های پادشاهی از سرزمین های سرزمینی علاوه بر این که امکان استفاده از آن وجود ندارد، دانستن نحوه استفاده از آن نیز مهم است.

چه بسا اهالی تهینی و دشنام هم بتوانند همین کار را بکنند. گویا در روم باستان چنین توهینهایی اگر از سوی مردها گفته میشد، اشکالی نداشت، اما اگر زنان چنین توهینهایی به ترکیب میکردند، خانواده هدف توهین احساس شرمساری و سرافکندگی میکردند. علاوه بر این، تعداد زیادی رستوران در ایالات متحده و سایر کشورها در ایالات متحده وجود دارد

منبع: heritagedaily

خبر: فصفی جرفی فرارو

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما