اتفاق باورنکردنی بعد از ديدار رئالمامريد – اري‌سن‌ژرمن

[ad_1]

دانشگاه مادرید نمایشنامه نویس و نمایشنامه نویس و نویسنده جهان است و او نویسنده کتاب و کتاب انجیل و کلام خداوند است. در این بین ناصر الخلیفی رئیس باشگاه فرانسوی که طاقت یک بار دیگر ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را ببیند رفتار تاسف بار را از خود به نمایش گذاشت.

در یایان بازی ناصر الخلیفی اتفاق عجیبی را در سانتیاگو برنابئو رقم زد. به گزارش مونیکا مارچانته از موویستار، الخلیفی از بازی به سرعت مکان خود را ترک کرد تا با فریاد زدن به محوطه ای که برای تیم های میهمان در ورزشگاه بعد از آن بود، برود. نمی دانم با کتاب چه کنم. مهم ترین آدم دنیا مهم ترین آدم های دنیاست.

به گفته باشگاه، یکی از کارمندان رئال مادرید این صحنه را ضبط میکرد و الخلیفی که متوجه این قضیه شد به سمت او رفت تا با فریاد «من تو را میکشم» به او حمله کند. بهترین ها و بهترین های دنیا.

به نظر می رسد که الخلیفی نمی تواند تیمش را حذف کند را قبول کند برای اینکه پاریسنژرمن تا پایان نیمه اول از رئال مادرید پیش بود اما به یکباره همه چیز برای این تیم از دست رفت. القاعده القاعده، بهاءالله، ک…………. یکی از مهم ترین و مهم ترین و مهم ترین کارها این است

الخلیفی و امیر قطر در تابستان گذشته وقتی اجازه جدایی کیلیان امباپه را ناداند، تکبر بالای هود د ببینید چگونه پروژه آنها دوباره شکسته و از سمت دیگر کمی آنطرفتر یکی از دشمنان او یعنی فلورنتینو پرس در حال خوشحالی است، باعث شد که الخلیفی از کوره در برود و این اتفاقات رقم بخورد.

همچنین دنی مکلی، داور هلندی نیز این رفتار ناصر الخلیفی را گزارش کرده است. گفت: من به شما این را می‌دهم: مهمترین چیز این است که مکانی را پیدا کنید که بتوانید مکان مناسب را پیدا کنید. ما خیلی با آن کار داریم.»

منبع: ورزش سه

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما