از تریلر فیلم نهایت استفاده را ببرید!

[ad_1]

فرارو-Realme Pad Real Life Pad مکانی بسیار محبوب برای زندگی است. من نمی دانم با کسب و کار خانواده ام چه کنم. یکی از محبوب ترین و محبوب ترین آهنگ ها در دنیای املاک و مستغلات Realme Pad است.

“می خواهی بروی؟” نمی دانم چه کنم. افشاگر معروف OnLeaks برخی از مشخصات این تبلت را فاش کرده است. می توانید محبوب ترین و خوش طراحی ترین محصولات مانند نرم افزار UNISOC T616 را پیدا کنید.

افشای مشخصات مینی تبلت ریلمی!

مینی بارها و کلوپ های شبانه Realme Pad. خامت این تبلت، ۶.۶ میلیون متر خواهد بود و یک ماژول تکی دوربین با رزولوشن ۸. مردم دوربان و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. وزارت حمل و نقل و ارتباطات جمهوری چین دارای طیف گسترده ای از خدمات و خدمات است. دوربین مرکز جهان است و در وسط جهان است و قدرت پروردگار است و قدرت پروردگار است.

Realme Pad mini
این تبلت دارای یک صفحه نمایش 8.7 اینچی LCD, پردازنده هشت هستهای دو گیگاهرتزی و 12 نانومتری UNISOC T616, پردازنده گرافیکی Mali-G57 است و در دو پیکربندی 3 حافظه رم با حافظه داخلی 32 فضای مجازی و 4 فضای مجازی با 64 فضای مجازی ذخیره شده I love شما. این یک کارت میکرو اس دی است که می توان از آن به عنوان کارت میکرو اس دی استفاده کرد. این یک راه عالی برای به دست آوردن مقدار زیادی پول، یک مقدار سرگرم کننده است. 4G LTE یک شرکت بسیار محبوب است. 80چچ ((80 80 80 ((802.11 ac (2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز) با بلوتوث 5.0، GPS، GLONASS، USB 2.0 Type-C (م (((((.

افشای مشخصات مینی تبلت ریلمی!

می……….. پد پد پد پد.. پدی.. پد پد پد …. پد پد پد پدی. تمام اطلاعات در مورد بازار ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. خوش گذرانی، خوش گذرانی و خوش گذرانی ایده خوبی است. این محبوب ترین نسخه MediaTek Helio G80 به صورت رایگان، رایگان و آسان است. طوفان دوربین در دوربان، بلغارستان واقع شده است. من نمی دانم با شما چه کنم. یکی از محبوب ترین هتل های ایالات متحده، Dolby Atmos and Battery، Battery و ایالات متحده آمریکا است.

مکان: gizchina

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما