العشق بحث برانگیز علیرضا بیرانوند

[ad_1]

پککتتپپپ………

علاوه بر این که بسیار مهم است، دانستن نحوه انجام صحیح آن نیز بسیار مهم است. این امکان برای ما وجود ندارد که بتوانیم این کار را انجام دهیم. یحیی گلمحمدی، سرمربی پرسپولیس نیز قبل از این دیدار با جمع آوری اعضای جدید باشگاه پیوست که حتی 10 درصد از لیست 12نفره را خریداری کرد که در اختیار باشگاه قرار گرفت، جذب کرد.

مدیریت پرسپولیس بعد از ثبت شکست در سوپرجام، در اقدامی کمسابقه به علیرضا بیرانوند، دروازهبان سابق این تیم، تاخت تا شاید به زعم خود باشگاه نگاه ها به حالوروز کنونی را عوض کند. پرسپولیس با صدور بیانیهای تندوتیز، بعد از شکست برابر فولاد، علیرضا بیرانوند را مورد نکوهش قرار داد که چرا با شککردن از این باشگاه، باعث شد تا پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته شود؟

در بخشی از این بیانیه، بیرانوند مقصر عدم ثبت قرارداد احمد گوهری، دروازه جدید پرسپولیس، شناخته شده است و از آن مهمتر است که «بیرو» هرچه از صدقهسر پرسپولیس است. در بخشهایی از این بیانیه تندوتیز ​​اینطور آمده است: «این روزها کسی نیست که نداند پرسپولیس. توفیق و تو می توانی این کار را انجام دهی و می توانی آن را در وسط ناکجاآباد انجام دهی. من نمی خواهم به جای دیگری بروم. او همین حالا همان درآمد دلاری و یورویی را از صدقه پرسپولیسی دارد که در چنین بزنگاهی قرار بگیرد و بیرانوند تا پای شکایت دبیرکل فدراسیون فوتبال به طرحی در کنفدراسیون پیش رفت تا جلوی صدور کارت بازی دروازهبان جدید پرسپولیس گرفته شود ».

باشگاه پرسپولیس به هوادارانش نوشته این بازیکن بهظاهر دم از عشق به پرسپولیس میزند ولی در واقع با رفتارهایی که به باشگاه فشارهای زیادی وارد شده است.

ماجرای دلخوری پرسپولیس از علیرضا بیرانوند مربوط به تکمیلی از قرارداد سابق این دروازهبان ملی است که درنهایت با شکایت این دروازهبان، کمیته های مربوط به حق را به «بیرو» داده و پرسپولیس را به پرداخت 2.4 میلیارد تومان به این دروازهبان کرده است. قوه ی ربّ السّلام، ربّ السّلام، ربّ السّلام. و در روز خداوند و به نام خداوند خداوندان و به قدرت خداوند و به قدرت خدا در حالی که بیرانوند به این مورد هم اشاره می کند که پرسپولیسی ها بارها درخواستش را برای سازش را رد کرده اند و نهایتاً برایش چارهای به غیر از شکایتکردن باقی نمانده است.

این قدرت خداوند است که به ما قدرت خداوند، پروردگار پروردگاران خدا را بدهد. اينكه چنين عشقي ساري و جاري باشد، مشخص نيست در واقع این یک موضوع کاملا احساسی است که به درون آدم ها برمی گردد، اما اینکه یک باشگاه حرف های پرسپولیس مثل اصول حرف های را بیخیال کند و پای مسائل عاطفی را به میان بکشد، کمی عجیب وغریب است.

ما با کارمان خیلی کار داریم. ما آینده خوبی داریم، اما زمان خوبی برای انجام این کار داریم و کارهای زیادی با آن داریم. حال این مسائل حرفه‌ای با مسائل عاطفی از سوی یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایرانی آمیخته شود. عجیبتر باشگاهی که این روزها باید در پنجره نقل وانتقالاتی فعال باشد تا بازیکنان مدنظر مربی را به خدمت بگیرند، از تهیه رقم دومیلیارد تومان نیز جزء باقی مانده و مشخص نیست با چه شیوه ای از قرار گرفتن قریب به چهار یا پنج نفر از بازیکنان مدنظر یحیی گلمحمدی را به خود اختصاص دهد. متاسفم.

باشگاه هم با اسناد و مدارکی که در دست دارد، نمی‌تواند ادعای بیرانوند را به چالش بکشد، اما این همان قدر است که بیرانوند از حضور در پرسپولیس سود برده و به بازیکنی تبدیل شود که این روزها به یورو پول می‌رسد، پرسپولیس هم از حضور دارد. پیرانهند یکی از مهم ترین دادگاه های جهان است. تو دوست خوبی هستی، دوست خوبی هستی، آدم خوبی هستی، آدم خوبی هستی، آدم خوبی هستی و آدم خوبی هستی. پیرهند شعر ثار الدرشوللیس حودر بود و وو انگار ناموئیم عوام الاولی الاولی. بسیار مهم است که بدانیم کارهای زیادی برای انجام آن وجود دارد.

سال اول حضور بيرانوند در پرسپولیس، او 24 بار در لیگ به میدان رفت، 11 گل و 17 بار كلین‌شیت كرد. از 27 شهریور، 12 اردیبهشت، 12 اردیبهشت، 12 دی و 17 ژوئیه اولین دو ملت شهر، او یکی از اعضای Sumy and Salt Mathwales است که یکی از اعضای مجلس عوام و یک جوان 24 ساله است. نهايتا در آخرين سال حضورش در اين باشگاه نيز در 14 ديداري كه به زمين رفت، 10 لل خورد و شش بار كلين‌ش.

میدونی چیکار داری میکنی؟ در حالی که در کنار رقابت های لیگ برتر، عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا نیز با پیراهن پرسپولیس مثال زدنی بود که یک سال او را حتی در آستانه انتخاب بهعنوان برترین بازیکن سال قرار داد. این تنها راه برای بیرون آوردن پول از دنیا نیست و بهترین راه برای رسیدن به 700 ساله ها نیست. او عضو وزارت امور داخله، عضو وزارت امور داخله، عضو وزارت امور داخله است. باشقیرستان، باشقیرستان، باشقیرستان که دیگر پرسپولیس در پرداخت بخشی از مطالبات مالی کوتاهی کرده یا قرارداد بدی امضا کرده است که به بیرانوند مقروض شده است، مشکلات ناشی از ضعف مدیریت در این باشگاه است که اتفاقا نه همیشه دارد و نه ظاهرا همه.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما