اولين پهپاد هيدروليک جهان با ۸۰۰ يلوتر

[ad_1]

فرارو- صنعت پهپادها به شدت به پیشرانه های برقی متکی است، اما در اقدامی جالب توجه یک شرکت پیشرو در صنعت پهپادی را توسعه داده است که بجای برق از هیدرولیک برای انتقال نیرو به ملخ های دستگاه استفاده می شود. به عبارت ما بهتر است پیشنهاد کنیم پهپاد هیدرولیکی جهان داریم که می تواند به طرز چشمگیری حدود شش ساعت را بدون وقفه به پرواز در بیاید و مسافتی بیش از 800 کیلومتر را طی کند.

“دوست داری؟” دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم. فلوکوپتر هیدرولیک و هیدرولیک در دسترس نیست. نمی شود این کار را کرد و اینکه نمی شود کاری کرد.

خطری وجود ندارد که روزی باتری ها و موتورهای الکتریکی وظیفه تامین انرژی تمام وسایل نقلیه را که ما به آنها تکیه می کنیم، از خودروها گرفته شده تا کشتی های کانتینری عظیم، حتی هواپیماها بر روی آنها می توانند داشته باشند، اما وجود دارد که بنزین و سایر سوخت های فسیلی هنوز وجود دارد. جهیمه کارتمند تری درد. این نوع سوخت‌ها با چگالی بسیار بالاتر، منبعی ارزشمندتر به نسبت باتری می‌شوند که می‌تواند موتورها را در میزان بسیار زیادتر و با وزن بسیار کمتری تغذیه کند.

پس چرا هیچ کوادکوپتری وجود ندارد که موتورهای سوخت فسیلی کوچک آن را به راحتی تک تک روتورهای تغذیه کند، در حالی که آسمان از هواپیماهای سوخت فسیلی است که در حال عبور از آسمان کره زمین هستند؟ این است که گازسوز را نمی توانم موتور به دقت موتورهای الکتریکی کنترل کند، در حالی که تنظیم فوری و دقیق سرعت چرخش هر روتور در یک کوادکوپتر برای پرواز پایدار و قابل کنترل آن نیاز است. فقدان کنترل دقیق در هواپیماهایی که تنها وظیفه موتور جت یا پروانه آن ایجاد نیروی رانش در یک جهت است، مشکلی نیست، اما در کوادکوپتر، هر تیغه در حال چرخش باید دائما تنظیم شود تا با حرکت های بی پایان باد مقابله کند و از کشش گرانش جلوگیری کند. Ind.

اولين پهپاد هيدروليک جهان با ۸۰۰ يلوتر

مطمئناً می توانم یک موتور گازی روی یک پهپاد برای نیرو دادن به ژنراتوری استفاده کند که نیروی موتورهای الکتریکی را می تواند کار کند – آیا می توانم از وسایل نقلیه برقی مانند شورولت ولت از آن به عنوان پشتیبان برای افزایش خود استفاده کند -، اما Flowcopter چیزی کاملاً کامل است. نمی دانم چه کنم. به جای موتورهای الکتریکی که هر پروانه را تغذیه می کنند، موتورهای هیدرولیک که با جریان بی پایان انرژی هیدرولیک از طریق شیلنگها تغذیه می کنند، آنها را به چرخش در می آورند. کلید عملکرد داده شده پهپاد – هم از نظر پایداری در هوا و هم از نظر قابلیت حمل بار – جفت کردن یک «موتور تایید شده از نوع هواپیمای سبک» با یک پمپ جابجایی دیجیتال است که می تواند سیال هیدرولیک به موتورها را کنترل کند. این بهترین راه برای خلاص شدن از شر محبوب ترین موتورسیکلت ها و ورزش ها است. اینجا موتور هیدرولیک ایالات متحده است.

شرکت Flowcopter بر روی نمونه های اولیه کاربردی از پهپاد هیدرولیک خود کار می کند و این ایده هنوز به مرحله تجاری سازی نرسیده و قابل حمل بار توسط این پهپادها هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است، اما تست های اولیه به خوبی عملی این ایده را به اثبات رسانده است. است. بی شک هر طرحی مسیر توسعه را طی خواهد کرد و در مسیر نیز آزمون و خطا وجود خواهد داشت، اما این شرکت‌های سازنده بسیار ساخته شده است که مواد اولیه در طراحی این پهپاد گنجانده خواهد شد.

این شرکت بریتانیایی البته اشاره به تجهیزات دیگر این پهپاد مانند پمپ جابهجایی دیجیتال، موتور گازی و مخازن سوخت مانند موتورهای هیدرولیک آن را نمی خواهد، با این حال، وقتی با وزن باتری های لیتیومی و برد محدود پهپادهای الکتریکی مقایسه می شود، پهپاد هیدرولیک بسیار سنگین هم می شود. راستی. شرکت بریتانیایی Flowcopter ادعا می کند که پهپادش می تواند بدون سوختگیری (یا گاهی اوقات به پرواز بدون موتور یک هواپیمای بالدار سنتی تبدیل شود) تا 6 ساعت و در مسافت هایی تا 900 کیلومتر در هوا نگه دارد. من یکی از مهم ترین افراد دنیا هستم. قابلیت های بعدی می تواند این پهپاد را به یک وسیله نقلیه تحویل بار کارآمد در مسافت کوتاه درون شهری تبدیل کند، زیرا نیازی به زمان شارژ طولانی مدت بین پروازها نیست و عمل می کند باعث کاهش ترافیک می شود.

مکان: gizmodo

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما