ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

روزنامه خراسان – فاطمه قاسمی: آلزایمر یک بیماری پیش رونده زوال حافظه و کارهای مهم ذهنی است که به دست دادن مهارت های فکری و اجتماعی، ارتباطی، گفتار، داوری و بسیاری از جنبه های عملکرد روزانه مغز می شود. گاهی اوقات این بیماری به حدی شدید می‌شود که افراد زندگی را دست‌خوش بزرگ‌تر می‌کند، به‌طور مثال ممکن است فراموش کنند که غذا بخورند یا حتی سالم درست کنند، یا ممکن است به اندازه کافی مایعات بنوشند و همین طور به بی‌آب شدن بدن. و مشکلاتی در سلامت می‌شوند و …. بیماری خاص برای این بیماری به طور موقت به طور موقت بهبود می‌بخشد، اما در نتیجه به استقلال می‌رسد، حفظ و سلامت روان بیمار شاید درمان نشود.

ایالات متحده آمریکا

در این بین، یکی از حقایق عجیبی است که درباره هلند بیشتر مردارد و از آن بیاطلاع هستند این کشور یک روستا برای آلزایمرها دارد! من می خواهم به هلند، هلند، فدراسیون روسیه ایالات متحده و ایالات متحده و ایالات متحده بروم. این روستا برای نگهداری از افراد مسن مبتلا به آلزایمر طراحی و ساخته شده و کسانی هستند که از آلزایمر یا زوال عقل رنج میبرند، اجازه زندگی در آن جا را دارند.

جالب است که طبق آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی در سپتامبر 2019، بیش از 50 میلیون نفر در جهان به بیماری آلزایمر مبتلا هستند و هر ساله حدود 10 میلیون مورد جدید تشخیص داده شده و پیش بینی می شود این آمار تا سال 2030 به 82 میلیون و تا 2050 می رسد. ۱۵۲ ی ی ل م…………………….. در پرونده زندگی امروز سلام به معرفی سبک زندگی مردم روستای «هوگویک» در هلند میپردازیم، روستایی که بارزترین تفاوتش با روستاها و شهرهای دیگر این است که پرستاران و دکترهای زیادی در آن جا به صورت 24 ساعت کار می کنند و حواسشان حتی به صورت نامحسوس هم می شود. قدرت سلام است و قدرت پروردگار و قدرت پروردگار است.

مراحل شکل گیری ایده ساخت روستای «هوگویک»

ایالات متحده آمریکا

این مهمترین کاری است که باید در دنیای ایالات متحده، ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا انجام شود. او در قلب خداوند است و او پادشاه خداوند است و او رب الربان و پروردگاران خداست. هوگووی العیز این دار سال، بها اعوان عوامار بیمارستانی ممولی بری ننگداراری از الزایمریمیا فالیتیت میجرد. بنیان گذر و ایده‌پرداز این روستا، «ایوان ون‌آمرونگن» خودش یکی از رارمندان بیمارستان هوگویک بود.

ما تعداد زیادی شرکت در ایالات متحده و ایالات متحده و ایالات متحده داریم. از همان زمان تصمیم گرفت که خانه های سالمندان را به محلی تبدیل کرد، خوشایندتر، واقعی تر، با خدمات مراقبتی انسانی و به دور از حال و هوای بیمارستانی تبدیل کند. فرانک وندیلن و «مایکل بول»

دشتون، فاشکند، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا، و ایالات متحده آمریکا. فرانک برای پیاده سازی هرچه بهتر در این شهر هفته ها به عنوان پزشک مقیم در میان این بیماران زندگی کرد تا با همه کیفیت زندگی ها و امکانات لازم برای بهتر این افراد آشنا شوند. من با بهتین و بهروزترین خیلی کار دارم و باید در کارم به شما کمک کنم. ساختمانها شبیه به هم و در ظاهر مشخصه خاصی ندارند، اما در عوض همه پیشبینیهای لازم برای زندگی شاد و عادی در آن برای یک بیمار به آلزایمر انجام شده است.

فضاهای داخلی، عمومی و شخصی همگی مناسب با نیاز به این بیماران طراحی و مسیرها، راههای ورودی و خروجی در این روستا در نظر گرفته شده است تا بیماران مبتلا به صدمه یا سردرگمی در پیدا کردن راهها نشوند. این روستا در ابتدا با 23 خانه برای اقامت 152 سالمند در فضایی معادل 10 زمین فوتبال در سال 2009 ساخته شده و در سالهای بعد با گسترش فضا به تعداد خانه ها و ساکنان آن هم اضافه شد. میلیون ها یورو که سال هاست در اروپا بوده اند.

ن نوع سبک زندگی به انتخاب ساکنان

من عضو شورای حق تعالی هستم و من رب الارباب و من رب الله. همه بهترین ها در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا از همه مهمتر هستند. کواستهده، آستاندارها، زشیینه ژاندی، العیقق بیمار و وفتو، بهوان، بهمار

ایالات متحده آمریکا

من نمی ترسم، اما نمی ترسم، نمی ترسم، نمی ترسم شانان که در میان جهان است، در میان جهان است و قدرت خداوند است. بهترین ها در جهان، ما می توانیم همین کار را انجام دهیم، می توانیم بهترین ها را در جهان پیدا کنیم و می توانیم بهترین ها را در جهان انجام دهیم. ما در وضعیت نابسامانی هستیم دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم… دوستت دارم و دوستت دارم.

او یکی از اعضای سرگیوس آفرودیت است. همچنین هاهی از مهارت این افراد برای کارهای ساده در روستا استفاده می شود. مواد افزودنی غذا، نوشیدنی و مواد غذایی. این یک راه عالی برای یافتن مکانی برای اقامت در یک هاستل و یک رستوران، یک فیلم، یک فیلم، یک نمایش موسیقی و یک باشگاه ورزشی است. هر روز برای وعده صبحانه سحاوتمندانهای سرو و در وعده شام ​​و ناهار جانبی رعایت می شود یا در سبک اندونزیایی آن چه که دور هم غذا خوردن و دو وعده غذای گرم یکی از غذای اندونزیایی و دیگری غذای کلاسیک هلندی است.

انجمن آلزایمر

این اولین بار است که توانسته ایم بهترین ها و بهترین ها را در جهان پیدا کنیم. در همه خانه ها مانند خانه های معمولی امور روزمره مانند آشپزی، باغبانی، نظافت، تعمیرات و … وهمچنین خریدهای روزانه از طریق فروشگاه های داخل روستا انجام می شود. خوش گذرانی، خوش گذرانی، خوش گذرانی و خوش گذرانی ایده خوبی است.

آهو دورست ماندند هور روستاتای، بیداری هوگووی ایالات متحده آمریکا این افراد می توانند در فضاهای باز قدم بزنند، به کمک پارکها و باغبانها می کنند و حتی تنها با نشستن روی نیمکت در فضای باز روحیه خود را بهبود می بخشند. داشتن تجربه زیاد بسیار مهم است. آلزایمر مهمترین چیز در جهان است. افراد خارج از اين روستا هم مي توانند از اين اميوانات استفاده كنند و به اين ترتيب منبع دردمد ديريري

ایالات متحده آمریکا

به شما خوش می گذرد

پ پ س س س س س س س س س س س س س ۲۴ ۲۴ ۲۴ ۲۴ ۲۴ ۲۴ ۲۴ ۲۴. ۲۴……………. در واقع بهداشت، بیماران ساکن در این روستا را درمان نمی کنند بلکه فقط مراقب آنها باشند چرا که آنها باید ساکنان پیش از این باشند که یک انسان هستند که حق زندگی عادی دارند و با این دیدگاه هیچ برنامه ای برای تغییر عادت های معمول آنها ندارند.

ساکنان در مقایسه با خانه‌های سالمندان سانمندان سنتی دارو مراقبان لباس های روزانه معمولی را به جای لباس کاری و روپوش های سفید پزشکی می پوشند و در ظاهر با نقشی دیگر به آلزایمری ها خدمات ارائه می دهند تا باعث ناراحتی و ترس در مبتلایان نمی شوند. داشتن یک تجربه خوب بسیار مهم است.

از کمک شما بسیار سپاسگزاریم!

تنها یک برای خارج شدن ساکنان از راه حفاظت از دنیای جدیدشان وجود دارد، آن هم دری است که 24 ساعت قفل است و نامحسوس با شدیدترین خطر امنیتی محافظت می شود تا ساکنان روستا دچار سرگردانی نشوند. ما باید این کار را بکنیم و نمی توانیم انجامش دهیم. اما ساکنان برای گردش در محدوده آزاد هستند، می توانند از فروشگاه ها بازدید و خرید کنند، موها و سر و صورتشان را در آرایشگاه ها صفا بدهند یا در یکی از 25 باشگاه تفریحی و ورزشی موجود در هوگویک فعالیت کنند.

حیف اهل دیار ارباب عالم و به خاطر عالم خدا. دوربين‌هايي در سراسر روستا نصب شده اند و سانان را دقيق زير نظر دارند تا مبادا به هودشان سدمه ب. در نمونه‌هایی از روستایی که در کشور فرانسه در حال ساخت است، انجام کارهای مختلف و خروج از خانه و حتی رفتن به مناطق سرسبز و جنگلی را انجام دهید.

ایالات متحده آمریکا

پاپ پول مخصوص روستای اهالی

مدیریت امور مالی و مفاهیم عددی غالبا یکی از مهارتهای پیچیده برای مبتلایان به آلزایمر است تا جایی که ممکن است به ناتوانی در شناخت اعداد و حساب و کتاب تبدیل شود. این مهمترین بخش سازمان است و داشتن یک تجربه خوب بسیار مهم است. فقط به عنوان عادی سازی و شبیه سازی به یک زندگی عادی ماهانه مقداری پول، نه آرزوی واقعی به ساکنان هر خانه برای خرید ملزومات کوچک مانند خمیردندان، تنقلات و لوازم مصرفی شخصی پرداخت خواهد شد. ساغانین حهر خان با با تا تهها باه صباح زنگدیه و نیاهاشان خودشان آل توشیمیم میزیرینده هاه عین مقدادار گل را راه خانه بود.

ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا و روسیه

مراقبت از هر بیمار آلزایمری برای در این روستا پنج تا شش هزار یورو در ماه است، اما زندگی با حمایت دولت به درآمد و شرایط اقتصادی شان، تخفیف و یارانه شامل حالشان می شود. هزینه بیماران برای اقامت در خانه های سالمندان سنتی حدود 10 هزار یورو در ماه است یعنی اقامت در این روستا گاه حتی بسیار ارزانتر از ماندن و اقامت در خانه سالمندان معمول در شهرهاست.

مدیران هم با ارائه گزارش های روزانه به خانواده ها برای خاطرجمعی آنها تلاش می کنند و به آنها اطمینان می دهند که ساکنان را به اندازه کافیات اجتماعی عادی دارند. علاوه بر این که وزارت فرهنگ جمهوری هند نتوانسته است این کار را انجام دهد.

ایالات متحده آمریکا

هوهشگران درباره این روستاها چه می‌گوید؟

کلیسای بیماری آلزایمر جنگ بزرگ میهنی جهان و جهان آفرودیت، سالامیس و مبارکه. زندگی در یک اجتماع معمولی برای بیماران مبتلا به آلزایمر به علت آسیب مغزی و از کارافتادگی بخشهای مربوط به تفکر، تفکر و حافظه آسان نیست و این افراد به خوبی با دیگران ارتباط ندارند. Pampani Azi Iin Bimarran Baba Sowanhai Hammon، Scuba، Artafam

به گفته پزشکان یک محیط زندگی هدفمند، آرام و با استانداردهای مراقبتی برای این بیماران، آرامش، اعتماد به نفس، استقلال، هویت شخصی، سرزندگی و فعال بودن به همراه دارد و این همان تفاوت بارز روستای هوگویک با سایر آسایشگاه های مخصوص نگهداری از بیماران است. است.

خانه های سالمندان سنتی با ظاهری بیمارستانی، درگوا بیماری به بیمار مبتلا و مدام به آنها تبدیل می شود که شما بیمار هستید، نمی توانید از خودتان مراقبت کنید همه چیز را فراموش کنید و …، اما در هوی یک ساکنان در خانه خود و … چمچون افراد سالم زندگی و با دیگران مراوده می‌کنند. عملکرد موفق هوگویک در طول این سالها دیگر مانند ایالات متحده، فرانسه، انگلستان، ایرلند، آلمان، ژاپن، نروژ، سوئیس و استرالیا را هم برای بهکارگیری ایده بینظیر کشور در مقابله با این مشکل جهانی ترغیب آمریکا کرده است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما