این هزینه ها تنها پول نیست!

استاد حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره تلفنی را در مشاوره تحصیلی تلفنی سمنان سرلوحه کار خود قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در سمنان روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد. به دکتر میگیم: دکتر جان بیا برو به مریضات بگو این ماست سرطان رو درمان میکنه عوضش ما n میلیون تومن بهت پول میدیم. در این بین چند سالی هست که با مجموعه نام آوران آشنا شدیم و دو تا فرزند خودم یکیشون از سال سوم ابتدایی و دومی از سال دهم تحت نظارت آموزشگاه قرار گرفتند. خیلی از دانش آموزان قبل از اینکه برای مشاوره مراجعه کنند، چند dvd و کتاب کمک آموزشی تهیه کرده اند. حالا میخواهیم اسامی مشاوران حرف آخر با چند تا از رتبه برتر های عزیزمون، رو معرفی کنم که باعث خوشحالی مشاوران عزیزمون شدند و سرافرازمون کردند. مهندس حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی تلفنی خویش در سمنان، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چراکه مشاوان تحصیلی برتر دنیا و روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورد هاست.

بهترین مشاوران کنکور سراسری

به هرحال کنکوری های عزیز نیز ممکن است درگیر این بیماری شوند. به فرض بعضی از اساتید ایران بسیار مطرح هستند و ممکن است در تمام شهرستان ها بطور حضوری نباشند؛ شما در آموزش مجازی می توانید خیلی راحت در کلاس این اساتید شرکت کنید و بهره ببرید. تیم بهترین مشاوره سمنان به شما کمک خواهد کرد تا بدون محدودیت زمانی و مکانی از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید و سال کنکور خود را با ما بدون دغدغه سپری کنید. و موضوعی که الان ازتون خواهم پرسید وارد نظری شدم ولی به هیچ وجه روش تمرکز ندارم و واقعاً سردرگمم برای کنکور چون شدیدااااا تمایل دارم به هنر و از نظری بیزارم! در قسمت بهترین مشاوره کنکور انسانی سمنان دوست دارم به نگرانی دانش آموزان پیرامون موضوع کرونا صحبت کنم؛ بعضی از دانش آموزان ممکن است که دچار این ویروس منحوس شوند و فکر کنند که دیگر تمام شد و باید قید کنکور امسال رو زد!

بهترین مشاور کنکور در اصفهان

گاهی داوطلب با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در سمنان روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب میشود و با خود میگوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد. زمینه فعالیت :مشاوره تحصیلی،بهترین مشاوره تحصیلی ،انتخاب رشته تضمینی،بهترین مشاوره کنکور،بهترین موسسه کنکور،بهترین مرکز … مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری هم برای داوطلبان با رتبه مناسب و هم دیگر داوطلب های کنکور اهمیت فراوانی دارد چراکه وقتی یک داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور می شود یعنی به او فرصت داده شده است که شناس خود را برای قبولی در رشته های مختلف امتحان کند و یک مشاور با تجربه می تواند او را در این مسیر یاری کند. در بحث بهترین مشاوره کنکور ریاضی سمنان دوست دارم بحث بالا را ادامه دهم.از طرف دیگر آموزش مجازی محدود به ساعت و مکان نیست یعنی مهم نیست شما در کجای ایران زمین هستید؛ می توانید در کلاس ها و مشاوره های آنلاین شرکت کنید. و دیگر دغدغه دیر شدن ساعت و رفت و آمد را ندارید. جالب است بدانید نتیجه تحقیقات نشان داده است که اگر سر جلسه مشکل استرس و یا بیخابی و مشکلاتی نظیر هوای سرد و گرم داشته باشیم به طور میانگین حدود 20 درصد از نمره شما در یک درس را میتواند کم کند.

مهندس حسین پور در مشاوره های تلفنی خود در سمنان نظارت به سزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد، مدیریت زمان یک هنر است وقتی شما زمان خود را مدیریت میکنید حتی از اوقات فراغت خود نیز استفاده ی بهتری میبرید. مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان سمنان در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد. در درجهی دوم شخصی که اقدام به مشاوره میکند باید با اصول مشاوره آشنا باشد و در مشاورهی خود پیگیری مناسبی داشته باشد تا فرد مشاوره گیرنده انگیزهی خود را از دست ندهد. اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور سمنان این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود. سهمی از یادگیری و مطالعه پایه یازدهم را به اوقات و کلاس های مدرسه اختصاص دهید و با تمرکز به آموزش های معلمین، یادگیری را برای خود ساده کنید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما