بلیط هواپیما چارتر ارزانترین بلیط چارتر ۱۴۰۲

یکی از مشخصه‌های اصلی پرواز چارتر ۷۲۴، ریسک ناشی از پر یا خالی بودن پرواز است که مستقيماً متوجه چارترکننده بوده و درهر شرایطی چارتردهنده هزینه کامل را دریافت خواهد کرد. ناگفته نماند که قبل از لیست پروازها در سامانه تریپ امکان نمایش تقویم قیمتی بلیط هواپیما در ابتدای صفحه برای شما عزیزان فراهم شده تا به آسانی به انتخاب شما در رزرو و خرید ارزانترین بلیط هواپیما کمک نماید. در فلای تودی می‌توانید بلیط چارتر را نیز مطابق با قوانین چارترکننده همانند بلیط سیستمی، کنسل و استرداد نمایید.

  • قیمت بلیط هواپیما در دیجی چارتر ، به صورت برخط و آنلاین قابل رویت است و امکان مقایسه قیمت‌های بلیط هواپیما و قیمت پروازهای مختلف برای شما فراهم است.
  • معمولا آژانس‌های هواپیمایی بزرگ، اجاره دربست پرواز و در اصل پرواز چارتر کامل را انتخاب می‌کنند.
  • دسترسی به بیش از 900 ایرلاین معتبر در سراسر جهان، سبب شده تا فلای تودی از معتبرترین پلتفرم‌های فروش بلیط هواپیما باشد و تنوعی از پروازها را در اختیار شما قرار دهد.
  • در ادامه می‌بینیم که کنسلی بلیط هواپیما چارتر از سوی مسافر یا شرکت هواپیمایی، هر یک به چه شکلی انجام خواهد شد و تابع چه شرایطی است.

در این شرایط شما بلیط هواپیما را نه به صورت مستقیم از شرکت هواپیمایی، بلکه از چارترکننده می‌خرید. طبیعی است که ایرلاین چارتر دهنده دخالتی در سیاست قیمت گذاری بلیط‌ های چارتر نداشته و بهای بلیط هواپیما چارتر توسط شرکت چارتر کننده تعیین می‌شود، به همین دلیل قیمت بلیط چارتر پرواز با نوساناتی همراه خواهد بود. دلیل این امر آن است که چارتر کننده چه موفق به فروش تمامی بلیط‌ها بشود و چه نتواند تمام صندلی‌های چارتر شده را به فروش برساند، ملزم به پرداخت کل مبلغ اجاره به شرکت هواپیمایی خواهد بود. در این شرایط شرکت چارتر کننده در شرایط و زمان‌های مختلف نرخ بلیط چارتری را تغییر می‌دهد تا موفق به فروش تمام صندلی‌ها شود و از لحاظ اقتصادی سود کند. برای خرید بلیط چارتر هواپیما و پروازهای چارتری می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید.

کانال بلیط ارزان هواپیما

باری خرید بلیط چارتر شما می‌توانید به ابتدا همین صفحه مراجعه کرده و مبدا و مقصد و تاریخ پرواز خود را مشخص کنید. بعد از جستجو لیستی از تمامی پروازهای موجود بین مبدا و مقصد شما به نمایش در می‌آید. در این قسمت آن دسته از پروازهایی که برچسب اکونومی دارند را می‌توانید انتخاب کنید و نسبت به رزرو آنها اقدام کنید. بلیط چارتر به این روش فروخته می‌شود که یک آژانس مسافرتی اقدام به اجاره تمام صندلی‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کند. سپس متناسب با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری روی این بلیط‌ها قیمت‌گذاری می‌کند. چارترکننده‌ها مجاز به قیمت‌گذاری مورد نظر خود روی بلیط چارتری هستند.

چارتر

بلیط های سیستمی، بلیط هایی هستند که قیمتشان همه‌جا یکسان است و قیمت مصوب شرکت هواپیمایی است. ولی بلیط های چارتر مدام تغییر قیمت دارند و در خیلی مواقع، نسبت به بلیط های سیستمی ارزان تر هستند. در تقویم بلیط هواپیما ، کم ترین قیمت بلیط هواپیما در آن مسیر، نمایش داده می‌شود. کمترین قیمت‌ها در تمام تاریخ 15 روزه را هم به صورت هایلایت سبز مشخص شده اند . اکیدا توصیه میشود بلیط پروازهای چارتری چاپ شده و همراه مسافرین باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل در فرودگاه، بلیط توسط دفتر شرکت هواپیمایی جهت پیگیری های بعدی، مهر گردد. حالا چرا باید از فلایتیو خرید کنید؟ ما بهترین قیمت بلیت چارتر را به شما ارائه می‌کنیم.

آیا بلیط هواپیما چارتری فقط برای پروازهای داخلی است؟

فلای تودی امکان دسترسی به برنامه پروازی همه ایرلاین‌های معتبری که در مسیر پروازی موردنظر شما پرواز دارند، به شما می‌دهد؛ بنابراین امکان خرید ارزانترین بلیط‌ها را خواهید داشت. نتایج جستجوی بلیط که برای شما نمایش داده می‌شود، به ترتیب از ارزانترین‌هاست و با خیال راحت می‌توانید خرید بلیط ارزان چارتر را در فلای تودی انجام دهید. آسترین، ایرلاین اتریشی است که با بهره‌گیری از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس و جت‌های کوچک مسافربری، پروازهای بسیاری به مقاصد دور و نزدیک دارد. برای خریداری بلیط چارتری پروازهای آسترین، در قسمت فیلترهای جستجو، بلیط چارتر و هواپیمایی آسترین را انتخاب کنید. لوفتهانزا بزرگترین ایرلاین آلمان و قاره اروپاست و نزدیک به 100 سال است که فعالیت می‌کند.

در حالت اول کلیه صندلی‌های هواپیما توسط چارتر کننده برای مدتی خاص اجاره می‌شود، اما در حالت دوم چارتر کننده تنها تعدادی از صندلی‌های پرواز را اجاره می‌کند. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی
شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد. با کلیک بر روی تاریخ مورد نظر، لیست کلیه پروازهای آن روز به ترتیب کمترین قیمت برای شما نمایش داده خواهد شد. مطابق شرایط و مقررات تامین کنندگان (چارترکنندگان) بر اساس نوع ایرلاین و مبلغ بلیط ، ممکن است بلیطی غیر قابل کنسل و استرداد باشد ؛ که میتوانید جهت بررسی و دریافت اطلاعات با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس حاصل فرمایید. ضمنا در نظر داشته باشید در صورت بروز تاخیر بیش از حد مجاز (2 ساعت) می توانید درخواست بلیت چارتر در ساعات دیگر یا روز دیگر نمایید و یا در صورت کنسل شدن برنامه سفرتان، به دلیل تاخیر بیش از حد ایرلاین (2 ساعت)، مبلغ 100 درصد بلیط خود را در همان روز دریافت نمایید.

عمده‌ترین تفاوت پرواز چارتری و سیستمی در نحوه قیمت‌گذاری و فروش بلیط هواپیما است. همان طور که در بالاتر هم اشاره کردیم فروش بلیط چارتر بر عهده آژانس چارترکننده است و بلیط سیستمی را ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی به فروش می‌رسانند. ایرلاین‌های داخلی و خارجی اکثرا همه بلیط‌های خود را به صورت چارتر هم به فروش می‌رسانند.

راهنمای سفر چارتر118 34

در نظر داشته باشید که معمولا پس از سپری شدن این مدت، امکان کنسلی بلیط وجود نخواهد داشت. قیمت بلیط هواپیما در دیجی چارتر ، به صورت برخط و آنلاین قابل رویت است و امکان مقایسه قیمت‌های بلیط هواپیما و قیمت پروازهای مختلف برای شما فراهم است. با جستجوی راحت بلیط هواپیما، نه تنها همه بلیط های مختلف را مونیتور می نمایید، بلکه با یک کلیک می‌توانید قیمت هایی که در آن مسیر وجود دارد را با هم ببینید و خرید بلیط هواپیمای تان را انجام دهید. زمانی که یک شرکت هواپیمایی یک پرواز بصورت کامل یا تعدادی صندلی را از ایرلاین کرایه کرده و به مخاطبان خود می‌فروشد؛ به اصطلاح پرواز چارتر است و شما بلیط چارتر خریداری می‌کنید. برای خرید بلیط هواپیما 70 درصد تخفیف به این نکته دقت کنید در زمان های خاص مثلا تولد امام رضا بلیط مسیر تهران به مشهد به اوج می رسد و برخلاف آن بلیط هواپیما مشهد به تهران به کف قیمت خود می رسد این همان زمانی است که می توان بلیط را با 70 تا 80 درصد تخفیف خرید. اگر به نکات کلیدی که اشاره میکنیم توجه کنید حتما همیشه با بهترین نرخ بلیط خود را خواهید خرید.

یوتراوز به‌عنوان یک چارترکننده باسابقه در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، امکان رزرو بلیط چارتری را برایتان فراهم ساخته است. ارزان بودن بلیط چارتر در زمان‌هایی که سفرهای کمی در جریان است یا دیگر عوامل موثری که قبلا گفته شده باعث می‌شود تا مسافران اقبال بسیار زیادی نسبت به این نوع بلیط داشته باشند. از مهمترین مسیرها برای بلیط چارتری می‌توان به بلیط چارتر مشهد، بلیط چارتر استانبول و همچنین بلیط چارتر دبی اشاره کرد. پروازهای خارجی به علت قیمت بالایی که دارند باعث شده ک مسافران روی به خرید بلیط چارتری برای این مقاصد داشته باشند. در چارتر 118 شما می‌توانید به راحتی انواع بلیط چارتر داخلی و خارجی را مشاهده کنید و نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

اراچارتر کار خود را در سال 1396 آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتبار خود را در بین فروشندگان بلیط هواپیما بصورت آنلاین بالاتر ببرد. در نتیجه بهتر است تنها زمانی از بلیط های چارتری استفاده کنید که کودکی همراهتان نیست و از انجام سفر خود اطمینان دارید. توجه داشته باشید که در پروازهای چارتر هزینه های بیمه و بلیط نوزاد (0 تا 2 سال) توسط نماینده ایرلاین و در فرودگاه اخذ می گردد. مزایایی هستند که برای شما کاربران گرامی تریپ امکان خریدی مطمئن و راحت را فراهم می نماید و تریپ را تبدیل به یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما در ایران کرده است.

نکات کلیدی خرید بلیط چارتر ارزان

اگر تاکنون برای خرید بلیط هواپیما اقدام کرده باشید حتما به واژه بلیط چارتر برخورد کرده‌اید. خیلی از افرادی که قصد مسافرت دارند هنگام تهیه بلیط هواپیما دنبال قیمت بلیط چارتری هواپیما می‌گردند اما بهتر است قبل از هرگونه اقدام، مقداری در مورد مفهموم کلمه چارتر و سپس بلیط چارتر و بلیط پرواز چارتر اطلاعات کسب نماییم. این نکات به شما کمک می‌کنند تا سفر ارزان‌تری را تجربه کنید و برای مقاصد موردنظر خود بهترین بلیط هواپیما را تهیه نمایید. قیمت بلیط چارتر هواپیما برای تمام سنین یکسان است، در حالی که بلیط سیستمی برای نوزادان و کودکان با درصدی کاهش در قیمت فروخته می‌شود. بنابراین اگر به همراه کودک دلبندتان سفر می‌کنید شاید به صرفه‌تر باشد که به جای خرید بلیط چارتر، بلیط سیستمی بخرید.

این شهر زیارتی با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲٬۷۶۶٬۲۵۸ نفر جمعیت، پرجمعیت ترین شهر ایران پس از تهران است. بعد از آن شما به درگاه اینترنتی بانک وصل خواهید شد که باید شماره کارت بانکی، رمز دوم ، تاریخ انقضا را وارد کنید و روی دکمه پرداخت کلیک کنید. این شهر که از جمله شهرهای تاریخی ایران با پیشینه ای قابل توجه محسوب می شود، در طول تاریخ همواره نقش مهمی در رویدادهای تاریخی و فرهنگی کشورمان ایران داشته است.

  • در تقویم بلیط هواپیما ، کم ترین قیمت بلیط هواپیما در آن مسیر، نمایش داده می‌شود.
  • به این ترتیب تسلط بهتری بر پرواز و فروش بلیط‌های مربوط به آن وجود داشته و نرخ‌گذاری نیز به شکلی جذاب‌تر برای مسافران انجام خواهد پذیرفت.
  • البته همیشه امکان فروش تکی پرواز چارتر به مسافرانی که خارج از الگوی خرید تور، اقدام به مسافرت می‌کنند، نیز وجود خواهد داشت.
  • آسترین، ایرلاین اتریشی است که با بهره‌گیری از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس و جت‌های کوچک مسافربری، پروازهای بسیاری به مقاصد دور و نزدیک دارد.
  • اما این که کنسلی از سوی مسافر بوده یا به دلایلی از سوی شرکت هواپیمایی، با تفاوت‌هایی روبرو خواهد بود.
  • ناگفته نماند که قبل از لیست پروازها در سامانه تریپ امکان نمایش تقویم قیمتی بلیط هواپیما در ابتدای صفحه برای شما عزیزان فراهم شده تا به آسانی به انتخاب شما در رزرو و خرید ارزانترین بلیط هواپیما کمک نماید.

آژانس‌های هواپیمایی معمولا برای مسیرهای پرتردد، تعدادی از صندلی های هواپیما را از قبل با قیمتی ارزان، از شرکت های هواپیمایی خرید می کنند و خودشان به صورت مستقیم به مسافران می‌فروشند. این موضوع باعث می‌شود زمانی که شرکت هواپیمایی بلیط‌ هایش از قبل به فروش رفته و ظرفیتش تکمیل شده، شما با مراجعه به آژانس هواپیمایی بتوانید بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. قبل از خرید بلیط هواپیما، سعی کنید قیمت شرکت های مختلف را بررسی کنید و با ایرلاینی که هزینه کمتری دارد سفر کنید. در زمانی که تصمیم به سفر گرفتید نیز برای مدتی قیمت ها را هر روز بررسی و هر کدام که ارزان تر بود را خریداری کنید. هواپیمایی امارات نیز از جمله شرکت‌های هواپیمایی باکیفیت و مدرن است و پروازهایی با کلاس‌های فرست کلاس، بیزنس و اکونومی ارائه می‌دهد.

اجاره صندلی چارتر هواپیما

اما عکس این امر زمانی اتفاق می‌افتد که بخواهید در زمان‌های پر سفر سال مانند عید نوروز و یا تعطیلات تابستان سفر کنید. در این مواقع با توجه به درخواست بالای مسافران برای خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط چارتری هواپیما افزایش می‌یابد، و حتی ممکن است از قیمت بلیط سیستمی نیز بیشتر شود. معمولا بهترین زمان برای خرید پرواز چارتری ارزان ، اسفند ماه و بعد از تعطیلات نوروز است. چراکه با توجه به افزایش گاه‌وبی‌گاه قیمت بلیط هواپیما، روزبه‌روز به طرفداران بلیط‌های چارتری افزوده می‌شود. اما در صورتی‌که از زمان مناسب خرید بلیط چارتر اطلاع نداشته باشید، ممکن است به نفع شما تمام نشود و بعضاً با افزایش قیمت این بلیط‌ها رو‌به‌رو شوید.

به خاطر داشته باشید بلیط لحظه آخری ارزان را در فصل کم‌سفر و خلوت می‌یابید؛ در زمان‌های پرسفر هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شویم، بلیط‌ هواپیما افزایش قیمت دارد. اگر می‌خواهید بلیط لحظه آخری هواپیما بخرید، هر زمانی باید آماده سفر باشید، زیرا ممکن است به طور غیرمنتظره با یک بلیط لحظه آخری ارزان مواجه شوید.4. اگر می‌خواهید برای سفرتان بلیط چارتر هواپیما بخرید، و در صورتی که بلیط مسیر رفت را با قیمت ارزان یافتید، پیش از خرید، چک کنید که بلیط برگشت هم با قیمتی منطقی وجود داشته باشد. بسیار دیده شده که افراد بلیط رفت را بسیار ارزان خریده‌اند اما در مقصد و برای برگشت مجبور شده‌اند بلیط‌های گران‌تر از حد معمول بخرند. به‌طوری‌که شما می‌توانید از هرکجای ایران در کمترین زمان، با آسان‌ترین روش و صرف کمترین هزینه به هر کجای دنیا که بخواهید سفر کنید. در همه‌ی لحظات سفر از 7 روز هفته گرفته تا 24 ساعت شبانه‌روز در کنارتان هستیم.

اگر قصد خرید بلیط چارتر خارجی را نیز دارید ما شرایطی را فراهم کردیم که تمامی پروازهای مهم خارج از ایران را نیز پوشش دهیم. همچنین اگر مقصد خارجی خاصی مد نظر داشتید که در لیست پروازهای ما نبود نگران نباشید. ما برای کسانی که عاشق سفرهای خارج از ایران هستند وبسایتی اختصاصی به نام bookcharter118 آماده کردیم که در آن به هر شهر و کشوری که قصد سفر داشتید بتوانید بلیط آن را با کمترین قیمت رزرو کرده و از سفر خود لذت ببرید.

این نکته را هم مدنظر داشته باشید که به‌صورت‌کلی ارزان‌ترین بلیط‌های چارتری را می‌توانید در زمان‌های بعد از تعطیلات رسمی، ساعات ابتدایی روز یا آخر شب، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و در ماه‌های کم‌سفر سال از یوتراوز بخرید. در عین حال امکان تغییر ساعت و تاریخ پرواز چارتری از طرف مسافر وجود ندارد. البته لازم به ذکر است بلیط هواپیما چارتر فقط در شرایط بسیار خاص کنسل و وجه بلیط به مسافر بازگردانده می‌شود. در سامانه‌ی مستر بلیط که در زمینه‌ی فروش آنلاین بلیط هواپیما خوشنام و قابل اعتماد است می‌توانید با یک بار جستجو لیستی از ارزان‌ترین و بهترین پروازهای چارتری را بیابید. در این صفحه می‌توانید خرید بلیط چارتر هواپیما به مقاصد مختلف و با ارزان‌ترین قیمت از تمامی ایرلاین‌ها را انجام دهید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو