بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب پرسنل【ارتباط با نرم افزارهای CRM】

نرم افزار مدیریت فروش - نرم افزار صدور فاکتور وب هیچ کارمندی در برابر تغییرات خوب (به زعم خودش) مقاومت نمیکند. یعنی این که به هیچ وجه داده ها در اکسل ذخیره نمیشه. ما دیدگاهمون رو بلند مدت استارت میزنیم یعنی زیرساخت ها رو از همون ابتدا طوری طراحی میکنیم که اولا درآینده بتونیم نرم افزار اختصاصیه شما رو با یه پلتفرم پایاتر مثل برنامه تحت وب توسعه بدیم.و از طرف دیگه بتونید قسمت های متفاوت کسب و کارتون رو به مرور به اون اضافه کنید تا کم کم تبدیل به یک ERP حرفه ای و اختصاصی برای کسب و کارتون بشه. ابزارهای تحت وب شیرپوینت به گونهای طراحی شده است که توسط کاربر غیر فنی قابل استفاده باشد. در نتیجه امکانات و ابزارهای توسعه و سفارشی سازی به شما این امکان را می دهد که اکثر نیازهایتان را رفع کنید. وجود این همه امکانات باعث میشود تا شرکت ها، با احساس افتخار مبنی بر انتخاب بهترین نرم افزار موجود در بازار (چون متاسفانه نگاه اینه که بهترین نرم افزار اونیه که بیشترین امکانات رو داره) اون ها رو با مبالغ چند میلیونی و نسبتا مناسب خریداری کنند. اگر از فردا اعلام کنید که ساعت کاری یک ساعت کم میشود و حقوق تغییری نمیکند آیا کسی در برابر این تغییر مقاومت میکند، قطعا خیر.

آنها بررسی می کنند که آیا هر مرحله از استراتژی به موقع انجام می شود و هدف محقق می شود. این نوع مشکلات دلیل عملکرد ضعیف آنها هستند. مقاومت کارمندان برای استفاده از CRM بی دلیل نیست. شرکتها از CRM می توانند سود زیادی ببرند ، زیرا هر چه بیشتر مشتری بفهمد شرکت می تواند خدمات بیشتری را به او عرضه کند و ارتباط عمیق تری را به وجود آورد .شرکتها برای دسترسی و تعامل به حداکثر ارزش تمام مشتریان ، شناختن فرد مناسب برای هدف گیری و فروش خدمات شرکت از استفاده می کنند . اگر در زمان خرید نرم افزار crm به این نکته توجه نکرده باشید باید یکی از این سه راه را انتخاب کنید: نرم افزار دیگری خریداری کنی، هزینههای زیادی را صرف همگامسازی نرم افزار خود کنید و یا با همین نرم افزار خود سازش کنید. بنابراین به خاطر داشته باشید که قبل از وقت صرف کردن روی یک سیستم مشخص، به طور کامل در این زمینه تحقیق کنید. هزینه های مربوط به پیدا کردن مشتری های جدید به این معنی است که هر مشتری موجود می تواند مهم باشد. پس اگر در برابر یک نرم افزار که کار کردن با آن سخت باشد ، عملکردهایش روی اعصاب کارکنان باشد و پیچیده باشد، قطعا کارکنان گارد خواهند گرفت.

پرونده:دستنوشته تاریخی حسن باقری از پیشبینی تحریمهای اقتصادی آمریکا علیه ایران.jpeg - ویکیپدیا، دانشنامهٔ class= CRM شماران با نرم افزار ساز توسعه داده شده است. لذا همیشه هزینه پنهان خرید چنین نرم افزارهایی به شدت بیشتر از هزینه خرید خود آن هاست. شاید بهانه خوبی برای شما یا شرکت نرم افزاری باشد که بگویند :”مقاومت در برابر تغییر همیشه وجود دارد”. چرا مشتری باید از نرم افزار سی آر ام مایکروسافت به قول آنها کرک شده استفاده نکند ولی از نرم افزاری استفاده کند که دیتابیس آن روی SQL کرک شده و خود آن روی ویندوزی کرک شده نصب می شود؟ پارادکوس ماجرا هم اینجاست که در مرحله استقرار مشخص میشود اتفاقا نرم افزاری که این همه امکانات دارد هنوز قسمتی از نیازهای شما رار پاسخ نمیدهد. متاسفانه اگر هم موفق شوید از غول بی شاخ و دم استقرار عبور کنید و با این فرض محال که تمام امکانات مورد نیاز شما در نرم افزار پاسخ داده میشود مشکل جدی تری بروز خواهد کرد. استفاده از این پلتفرم برای چه کسب و کارهایی توصیه میشود؟ حدود 80 درصد از کسب و کارهایی که برای اولین بار اقدام به راه اندازی CRM میکنند در همین مرحله، عطای CRM رو به لقایش میبخشند و با آن بدرود میگویند.

موفقیت توی دنیای تجارت امروزی بدون CRM سخت و تقریبا غیرممکنه. اما مشکل اینجاست که پیچیدگی ناشی از وجود ماژول های متنوع و تنظیمات سر سام آور، پروسه استقرار رو به شدت سخت خواهد کرد. و در نهایت بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را به شما معرفی خواهیم کرد. § در حال حاضر این تمایل وجود دارد که مدیریت ارتباط مشتری با تکنولوژی شبکه های اجتماعی تقارب بیشتری پیدا کنند. صرفه جویی در زمان با اتوماتیک سازی با CRM می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید! سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اتوماسیون اداری ، یکپارچه شده با سیستم مدیریت منابع سازمان و حسابداری. در طراحی استراتژی CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری باید مشتری را در نظر بگیرید زیرا در نهایت باید تعاملی اثربخش میان شما و مشتریانتان شکل گیرد. CRM مخفف Customer relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. که در موسسات نیکوکاری استفاده از کلمه مشتری کاملا اشتباه است و باید از کلمه مشترکین استفاده کنیم، تعاملات بین موسسه نیکوکاری با مشترکین (نیکوکاران و مددجویان) را در راستای بهبود ارتباط با آنها در جهت مشارکت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، اصولا وقتی افراد در مورد CRM خیریه صحبت می کنند منظورشان نرم افزار CRM می باشد، ابزاری که امکاناتی از قبیل مدیریت اطلاعات اشخاص و شرکت ها، فرصت های جلب و جذب مشارکت ها، فعالیت ها، گزارشات و غیره دارا می باشد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما