تعمیر مبل راحتی و هزینه رویه کوبی مبل استیل و کلاسیک

ابتدا کمی از چسب چوب را در سوراخ محل لقی پیاه مبل یا صندلی بریزید. برای تعمیر مبل شکسته می‌توانید از میله نگهدارنده برای پایه مبل استفاده کنید. بعد از اینکه تفاوت بین فوم و اسفنج را فهمیدید حال باید بدانید از کدام اسفنج برای مبلمان خود باید استفاده کنید.

میزان پارچه مورد نیاز، رنگ کاریمبلمان نیز در هزینه تعمیر مبل استیل تاثیردارد. هزینه تعمیر مبل استیل همبه تعمیر نشیمنگاه مبل استیل و هم تعمیرات چوب بستگی دارد. طبعا مبلمان استیلی کهدارای ظرافت بیشتری هستند به همراه تغییر پارچه نیاز به تعمیرات چوب مبلمان استیلهم می باشد. با توجه به افزایش قیمت خرید مبلمان نو، سرویس تعمیر مبل در منزل با استقبال فراوانی روبرو شده است؛ زیرا این نوع خدمات زمان‌بر نیستند و سفارش‌دهنده می‌تواند از نزدیک شاهد تمامی مراحل تعمیرات باشد.

قیمت تعمیر مبل

مبلمان یکی از وسایل ضروری زندگی است که علاوه بر رفاه و آسایشی که به همراه دارد، در دکوراسیون داخلی نیز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. معیوب شدن قسمت نشیمنگاه مبل مانند فرورفتگی فوم یا آسیب‌دیدن فنرهای کف و یا کثیفی و بی‌رنگ و رو شدن پارچه مبلی، استفاده از مبلمان را غیرممکن می‌کند و باید فکری برای تعمیر آن کنیم. تعمیرکاران حرفه‌ای آچاره که دارای نمونه کارهای با کیفیت در زمینه تعمیر مبلمان هستند می‌توانند تعمیرات انواع مبل را به صورت کاملا تخصصی برای شما انجام دهند. پیشنهادی که برای شما عزیزان داریم این است که با تکیه بر گفته‌های تعمیرکار ماهر ببینید که آیا مبل‌های شما ارزش رویه کوبی یا تعویض پارچه را دارند یا خیر! اگر دارند و میخواهید مدت زمان زیادی را با آنها سر کنید پس از پارچه مبلی با کیفیت استفاده کنید. در غیر این صورت نیازی نیست هزینه زیادی برای قیمت هر متر پارچه مبلی بپردازید.

قیمت تعمیر مبل

رویه کوبی مبل، بخش تخصصی این حرفه به شمار ‌آمده و توسط متخصصین آن که رویه‌کوب نامیده می‌شوند، صورت می‌گیرد. رویه کوبی بر روی مبل‌های خام یا مبل‌های دست دوم انجام شده و هر یک از آن‌ها بر اساس یک سری قوانین انجام می‌شوند. مبل آرکانا در کنار تعمیرات انواع مبلمان‌های راحتی، چرمی‌‌و استیل، تعمیر مبل تاشو یا به عبارتی تختخوابشو را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه یا تماس با این شرکت از بروز‌ترین متدهای تعمیر مبل آگاه شده و هزینه تعمیر مبل را بدست آورید.

اگر به دنبال مکانی مطمئن برای تعمیر مبلمان در اینترنت هستید، می توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات مفیدی که باید در مورد تعمیر مبلمان بدانید آشنا شوید. تعمیر مبلمان، روکش ، رنگ آمیزی مبلمان از جمله خدماتی است که باید در مورد بازسازی بدانید. برای دریافت خدمات تعمیرات ابتدا می بایست با کارشناس و استادکاران هیواد در ارتباط باشید و پس از طرح ایراد و بررسی پروسه نوسازی و تعمیر مبلمان در پاسداران را اغاز خواهیم نمود.

قیمت تعمیر انواع مبلمان ثابت نیست و در بازه قیمت مشخص اعلام می‌شود. عوامل متعددی در این قیمت‌گذاری تعویض پارچه و یا تعمیر مبل تاثیرگذارند. هزینه رویه کوبی مبل استیل در پاسداران به متراژ و جنس پارچه مبل و همچنین متریال فرسوده ای که تعویض می شوند بستگی دارد. پرداخت (Finishing)
پرداخت نهایی کارهای مبلسازی در هزینه تعمیر آن تاثیرمی گذارند.

کارشناسان ما به دو روش حضور در محل و شبکه  اجتماعی میزان صدمات را ارزیابی خواهند نمود و اطلاعاتی کاملی از متریال مورد نیاز ، زمان تعمیر ، هزینه تعمیر و روند کلی کار در اختیار شما خواهند گذاشت. ابتدا پارچه مبل شکافته می شود و کلیه بخش های زیر کار از مبلمان جدا شده و دور ریخته می شوند و فقط کلاف می ماند. قبل از ارسال مبل برای تعمیر کار یا زمانی که تعمیر کار برای دریافت مبل شما می‌آید، توافق‌های لازم برای هزینه ایاب و ذهاب را صورت دهید و به دیگر هزینه‌های تغمیر مبل اضافه کنید. مبل بهنام انواع مبل ها را برای شما تعمیر می کند و شما خیالتان از بابت داشتن مبلی عالی و دوباره سالم راحت خواهد بود.

قیمت تعمیر مبل

یکی از سوالاتی که اکثرا شما عزیزان از ما می پرسید تعمیر یا خرید مبل جدید است. اگر می خواهید دستی به سر و روی خانه تان بکشید می توانید با هزینه به مراتب کمتر از خرید مبلمان جدید مبل های خود را نو کنید. در بسیاری از موارد هزینه تعمیر حتی از نصف هزینه خرید مبلمان جدید هم کمتر است و این می تواند شما را در نو سازی خانه جلو بندازد. استاده میتونه به شما راهنمایی بده که آیا تعمیر مبل شما به صرفه است یا نه و این هم در نظر داشته باشید که استاده ۳ تا ۱۰ سال ضمانت تعمیرات مبل و رویه کوبی به شما خواهد داد. تعمیرات مبل در تهران می تواند مبل های شما را به روشی نوین تعمیر کند. قیمت تعمیرات مبل در غرب تهران توسط برند مبل چی سالیان زیادی است که ثابت مانده است و هیچگونه تغییر قیمتی از سوی این شرکت حاصل نشده است.

مقدار پارچه مصرفی و نوع پارچه اعم از مخمل، چرم، نانو، ساده یا طرح‌دار، ایرانی یا ترک و … منظور از مبل های راحتی مبل هایی هستند که ظرافت و زیبایی زیاد در آن نقش ندارد بلکه آنچه که مهم است راحتی مبل می باشد به همین دلیل هنگام تعمیرات مبل راحتی کار را برای تعمیر کاران آسان تر خواهد کرد و در نتیجه هزینه ای کمتر از شما گرفته می شود. از آنجایی که تصمیم به رویه کوبی مبل راحتی دارید پس خواندن ادامه این مطلب را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. البته باید بدانید که گاهی هزینه های پایانی رویه کوبی مبل با هزینه های برآورد شده در اوایل کار متفاوت خواهد بود زیرا گاهی در حین رویه کوبی بخش هایی از مبل نیازمند تعمیر بوده است که با برداشتن رویه مبل مشاهده شده است.

هزینه تعمیرات مبل راحتی با توجه به میزان فرسودگی و کهنگی متفاوت می‌باشد. ممکن است که میزان آسیب سطحی باشد که در این صورت هزینه تعمیر به مراتب کمتر خواهد بود. برای مثال تعویض پارچه رویه مبل در تعمیرات مبل راحتی کم هزینه خواهد بود. و تعویض فوم، اسفنج و یا فنر در قسمت نشیمن هزینه‌های بیشتری خواهد داشت. اما در هر صورت هزینه تعمیرات مبل راحتی بسیار به صرفه و کمتر از خرید مبلمان نو و جدید می‌باشد. مبل راحتی یکی از دسته وسایل بسیار کاربردی در هر خانه‌ای است و به همین امر موارد زیادی وجود دارد که باعث خراب شدن و فرسودگی آن شوند نیاز به تعمیر مبل راحتی می‌شود.

یک مبل قدیمی و فرسوده علاوه بر اینکه زیبایی را از خانه شما می گیرد و ممکن است باعث شرمندگی شما و خجالت زدگی شما نزد مهمان های تان شود می تواند راحتی را از خودتان بگیرد و دیگر در هنگام نشستن نیز باعث سختی شما شود. اگر شما شک دارید که آیا تعمیر مبل به صرفه است یا خیر پیشنهاد می‌کنیم زود تصمیم نگیرید و ابتدا عکس مبل‌های خود را برای چند تعمیرکار ارسال کنید. تعمیرکاران مبل بنا بر تجربیات خود شما را راهنمایی کرده و با اعلام هزینه دقیق به شما پاسخ خواهند تعمیرات مبل داد که آیا ارزش دارد مبل خود را تعمیر کنید و یا بهتر است مبل جدیدی خریداری کنید. تولیدی مبل آقای نجار؛ با 37 سال سابقه در بازار مبل یافت آباد تهران در زمینه تولید انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، ال، چستر، میز ناهارخوری و سرویس خواب با 36 ماه ضمانت فعال می باشد. برای تمیزکاری مبلمان، از روش‌های مناسب برای هر نوع پارچه یا چرم استفاده کنید. تعمیر و بازسازی مبلمان خانگی می‌تواند  تازگی و زیبایی مبلمان شما را دو چندان کند و عمر مفید آن را افزایش دهد.

گاهی پیداکردن قطعات جایگزین برای یک مبل یا صندلی یا وسیله دکوراتیو قدیمی کار بسیار سختی است و از استاد مبل ساز زمان زیادی می برد. هر چه آن مبلمان قدیمی ارزش بیشتری برای صاحبش داشته باشد، پرداخت هزینه تعمیر و بازسازی آسان تر و منطقی تر خواهدبود. در ضمن زمانی که یک استادکار بر روی تعمیر مبلمان عتیقه صرف می کند بسیار بیشتر از زمان مورد نیاز برای تعمیر مبلمان معمولی است. حساسیت های مشتری در سپردن کار به یک استادکار با تجربه در این صورت کاملا منطقی و بجاست. برخی کار‌های ظریف‌تر در مرحله پایانی به اندازه یک کار کامل بازسازی زمان می‌برند و استادکاران تعمیر مبل با مهارت و تجربه بیشتری را برای رسیدن به نتیجه مطلوب طلب می‌کنند. دسته‌های جداشونده، تاشو، پشتی‌های تنظیم شونده و کاناپه‌های تخت خواب شو نیز از این جمله اند که داری اجزای متعدد هستند و زمان و هزینه تعمیر مبل را افزایش می‌دهند.

  • بنابراین بهتر است برای دریافت قیمت نزدیک به اجرا اطلاعات کامل به همراه جزئیات را در اختیار این افراد قبل از استخدام، قرار دهید.
  • هر وسیله ای که زیاد استفاده شود قطعا ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد.
  • خیلی طبیعی است که تعمیرکاران باتجربه به دلیل مهارتی که در این زمینه پس از سال‌ها کار کردن به‌دست آورده‌اند هزینه بیشتری را برای تعویض پارچه مبلی دریافت کنند.
  • که آن نیز به دو دسته رویه کوبی روی کلاف خام یا تازه و رویه کوبی روی مبل های دسته دوم تقسیم می شود.
  • تعمیر انواع مبلمان راحتی
    تغییر پارچه و تعویض رویه مبل
    تعمیر انواع مبلمان استیل و کاناپه
    تقویت و تعویض تشک دوبل مبل
    به صورت حرفه ای و تخصصی با قیمت مناسب انجام می شود.

البته مابقی ماه‌ها نیز پیشنهاد خواهد شد به غیر از بهمن و اسفند ماه. همیشه این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید، چون قطعا با داشتن دانش و تکنولوژی و ابزار لازم می توانند با بالاترین کیفیت مبل شما را تعمیر کنند. در صورتی که مبل شما در معرض نور خورشید باشد و یا حیوانات خانگی داشته باشید، قطعا در آینده نزدیک کمرنگ شدن، لکه شدن، فرسوده شدن و از بین رفتن رنگ پارچه مبلی شما اتفاق طبیعی است.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما