خدمات مالیاتی Archives فردان مشاور مالیاتی فردان مشاور مالیاتی

پس از ارسال اظهارنامه مالیاتی به سازمان کارشناسانی اظهارنامه شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و طبق درآمدی که در یک سال داشته‌اید، مالیات پرداختی‌تان را محاسبه می‌کنند. بیشتر افرادی که اظهارنامه‌ای به سازمان مالیاتی ارسال کردند، معمولاً با دادن اطلاعات نادرست و غلط باعث شده که برای آن افراد مالیات پرداختی بیشتری محاسبه شود. کسانی که اطلاعات کافی برای پر کردن اظهارنامه را ندارند بایستی با یک مشاور مشکل خود را در میان بگذارند.

امکان دارد برخی خدمات به دلیل گسترده بودن قوانین مالیاتی و خدمات مالیاتی مربوط به آن ذکر نشده باشد. یکی از خدمات مالیاتی که مودیان دریافت می کنند این است که آن فرد یا شرکت ارائه کننده خدمات مالیاتی در زمان رسیدگی مالیاتی به حساب های مودی در کنار ایشان قرار داد و  مشکلات رسیدگی یا نیاز های ممیز مالیاتی را برطرف می کند و از مواضع مودی دفاع می کند. و در صورت اعتراض مودی به مالیات بر درآمد یا جرائم مالیاتی محاسبه شده  ،امور مربوطه را انجام می دهد و حتی برای مودی لایحه دفاعیه مالیاتی تنظیم، تحریر و ثبت می کند. همه این موارد می تواند قسمتی از خدمات مالیاتی مربطو به رسیدگی مالیاتی باشد که مودی دریافت می کند.

شما با آشنایی با این خدمات، می‌توانید از این به بعد، بدون نگرانی و استرس به کسب و کار خود ادامه دهید. همچنین می‌توانید از خدمات مالیاتی یک موسسه خدمات حسابداری ، برای کاهش جرائم سنگین مالیاتی خود استفاده کنید. علاوه بر این که دفاتر قانونی را باید در زمان مقرر به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند در زمان مقرر هم برای پلمپ دفاتر اقدام کنند. مؤدیان مالیاتی وظیفه دارند قبل از شروع سال مالیاتی نسبت به پلمپ دفاتر قانونی خود اقدام نمایند.

  • بنابراین اگر خدمات مالیاتی درست و صحیحی را دریافت نکنید باعث آسیب های جدی و جبران ناپذیری به کسب و کار شما می شود و می تواند آینده شرکت یا سازمان شما را به خطر بیاندازد.
  • تهران به عنوان پایتخت ایران و قلب تجارت و مبادلات مالی ایران، تعداد زیادی از فعالان اقتصادی اعم از اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی را در خود جای داده است.
  • گاهی اوقات این سوال برای ما پیش می‌آید که به چه صورت می‌توانیم مالیات کمتری بپردازیم؟ برای جواب این سوال باید بگوییم که یکی از خدماتی که شرکت‌های مشاوره مالیاتی ارائه می‌دهند، تخفیف در پرداخت مالیات است، که این خود دارای قوانین خاص خودش است.
  • با توجه به حساس بودن خدمات مالیاتی، همکاری با شرکتی مجرب باعث می شود خیالتان راحت باشد.

ماده ۳۴- در صورت بروز تخلف در خدمات موضوع این آیین‌نامه توسط شرکت معتمد، حسب گزارش مرکز به کارگروه در خصوص میزان خسارت و ضرر و زیان وارده که به تایید کارگروه می­رسد، شرکت معتمد مکلف به جبران خسارت و ضرر و زیان وارده مذکور بوده و قابل وصول از محل تضامین تسلیمی توسط شرکت معتمد می‌باشد. ماده ۲۱- شرکت معتمد مکلف است از استانداردهای تعیین شده و دستورالعمل‌های ابلاغی مرکز که به تایید کارگروه رسیده است، برای اندازه‌گیری سطح کیفیت خدمات استفاده نماید و در صورت درخواست مرکز نتایج اندازه­گیری کیفیت خدمات را در اختیار آن قرار دهد. تبصره – همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی شخصا یا با واسطه نمی توانند در بیش از یک شرکت معتمد عضو هیات مدیره یا مدیر عامل باشند. مالیات بر ارزش افزوده یکی از جدیدترین انواع مالیات هایی است که مودیان موظف به پرداخت آن هستند. در واقع مصرف کنندگان کالا و خدمات جزو کسانی هستند که مالیات برارزش افروده را باید پرداخت کنند. انواع خدمات مالی و مالیاتی مربوط به محاسبه، تهیه و پرداخت صورت های مالی، اظهارنامه و غیره است.

چگونه با راشا ارتباط برقرار کنیم؟

در چند سال اخیر سیستم مالیات ستانی دچار تغییرات زیادی شده و خدمات مالیاتی در ایران با تکنولوژی روز اروپا توسط سازمان امور مالیاتی پیاده سازی شده است. با این برنامه اجرای تکالیف مالیاتی توسط سامانه های مالیاتی همراه شده است و عملا مراجعه حضوری به ادارات کمتر و محدود شده است. واحد خدمات مالیاتی پرشین حساب مطابق دسته بندی زیر عملیات اجرای تکالیف مهم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را عهده دار می شود.

در صورت عدم رعایت مقررات این ماده متخلفین مشمول مجازات قانون افشای اسناد محرمانه و سری دولتی و سایر قوانین موضوعه بوده و این امر قابل پیگیری قضایی از سوی مرکز خواهد بود. ماده ۱۵- کلیه حقوق مادی و معنوی مجوز فعالیت، مختص به دارنده آن بوده و قابل واگذاری به طرق مختلف اعم از انتقال، اشتراک، اجاره و یا وکالت، به سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی از جمله شرکت ‌وابسته، تابعه، مادر یا شعبه مستقل نخواهد بود. ماده ۱۲– مرکز موظف است تمدید مجوز فعالیت شرکت معتمد را به طرق مقتضی از جمله کارپوشه مودیان  به اطلاع عموم برساند.

خدمات مالیاتی

از طرفی وکلای مالیاتی ارتباط تنگاتنگی با حوزه‌های مختلف اداره دارایی دارند و می‌توانند مسیر پرونده‌ها را هموار و کوتاه کنند. شرکت پیشگامان حساب جزو معدود شرکت هایی است که برای پیشبرد امور مالیاتی کارفرمایان خود از وکلای مالیاتی خبره استفاده میکند. شما می توانید جهت اخذ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مالیاتی با شماره ۸۸۵۵۰۸۴۶-۰۲۱ تماس و یا فرم زیر را تکمیل نمائید. موسسه مالیات ها شما را به خواندن مقاله ضرایب تشخیص درآمد مشمول مالیات دعوت می نماید. خدمات مالی مربوط به انجام کلیه خدمات اقتصادی و مالی، فعالیت بانک ها و مؤسسات اعتباری، شرکت‌های سرمایه گذاری و بیمه می­شود. با توجه به اینکه سیاست ها به گونه ای تعریف می شود که میزان بخشودگی جرائم در سال های آینده رفته رفته کاهش یابد، عمل به وظایف مالیاتی در موعد مقرر و انجام آن به شکل صحیح اهمیت زیادی پیدا کرده است .

آگاهی از مراحل و پروسه پرداخت مالیات در کشور برای شرکت برای دانستن اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات حسابداری اینجا کلیک کنید یک امر بسیار مهم است و باید بتواند آن را از ابتدا تا انتها در سریع‌ترین زمان انجام دهد. زیرا برخی مدارک و اسناد در اداره مالیاتی نیاز است و کسب و کار باید آن‌ها را قبل از موعد مقرر تهیه کند. شرکت خدمات مالیاتی نیز وظیفه دارد کسب و کار را از تمام اسناد مورد نیاز آگاه سازد و تمام پروسه را بدون مشکل خاصی انجام دهد. با توجه به این که پرداخت مالیات پروسه پیچیده‌ای دارد و صاحب کسب و کار باید کارهای زیادی انجام دهد، ممکن است وقفه طولانی در کسب و کار حاکم شود. مطمئنا در صورتی که کسب و کار فعالیت نکند، ضرر خواهد بود و بسیاری از فرصت‌های کسب درآمد خود را از دست خواهد داد.

اظهارنامه مالیات بر عملکرد چیست و چگونه تهیه می شود؟

تا به حال موارد زیادی از کسب و کارها مشاهده شده است که به دلیل اهمیت ندادن به مبحث مالیات، جریمه‌های سنگینی متحمل شده‌اند و حتی کسب و کارهایی به همین دلایل ورشکستگی را به جان خریده‌اند. قطعا با وجود شرکت‌های خدمات مالیاتی مانند رایان محاسبان، صاحبان کسب و کار می‌توانند با فراغ خاطر مسائل مالیاتی خود را به آنها بسپارند. چنانچه در خصوص خدمات مالیاتی دچار ابهام هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید با شرکت رایان محاسبان تماس بگیرید و با یکی از مدیران مالیاتی مجموعه صحبت کنید تا در صورت نیاز جلسه ایی حضوری داشته باشید و بهترین تصمیم را اتخاذ فرمائید. ارائه مشاوره های مختلف مالیاتی، امور مربوط به مالیات حقوق، مالیات بر ارزش افزوده، امور مربوط به صورت های مالی و نظارت بر ان ها، تهیه ی صورت حساب های فصلی و اظهارنامه مالیاتی.

استعلام بدهی مالیاتی و استعلام پرونده های مالیاتی به صورت الکترونیک، از جمله امکانات این سامانه می باشند. لذا قرارداد مذکور می‌بایست متضمن شرایط استاندارد مربوط به تامین خدمات موضوع مجوز فعالیت شرکت باشد. شرکت معتمد مکلف است صرفا خدمات موضوع مجوز فعالیت را طبق قرارداد مذکور ارائه نماید و ارائه سایر خدمات خارج از موضوع مجوز فعالیت منوط به اعلام قبلی به مرکز می‌باشد. ماده ۲۴- در صورتی که شرکت معتمد به دلایل خارج از کنترل (قوه قهریه)، از انجام تعهدات خود باز بماند، به عنوان طرفی که از شرایط و مقررات مجوز فعالیت تخطی کرده باشد تلقی نمی‌شود.

از آن جمله می توان به قانون مالیات بر درآمد و قانون مالیات های مستقیم اشاره کرد. منظور از مشاغل، صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی کسانی هستند که کسب و کارشان تحت قوانین شرکت ها و اشخاص حقوقی نیست. این اشخاص به سه گروه 1 و 2 و 3 تقسیم می شوند و هریک وظایف و تکالیف مالیاتی مربوط به خود را دارند. بسیاری از شرکت ها با توجه به نوع فعالیت ، حجم فعالیت و سایر نیازهای خود با سازمان­ها، شرکت ها و ادارات مانند بانک ، موسسات حسابرسی ، وزارت صمت (صنعت ، معدن ، تجارت) و سایر ارگان ­ها ارتباط بر قرار می کنند. مثلا کسب و کار با موضوع پیمانکاری برای شرکت در مناقصات و قبولی در آن نیاز به گزارش حسابرسی مهر و امضا شده دارند. از دیگر خدمات مالیاتی وام بانکی یا تسهیلات بانکی این است که برای اخذ تسهیلات بانکی ، بانک مورد نظر به گزارش حسابرسی و مفاصا حساب مالیاتی نیاز دارد و یا برای تمدید کارت بازرگانی یا عضویت در اتاق بازرگانی در مواقعی صورت های مالی و صحت وضعیت مالی و مالیاتی مورد بررسی قرار می گیرد.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.