خرید بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی فروش بکلینک با کیفیت برای سایت معتبر حرفه ای موثر

الگوریتم PageRank بر اساس ایده اصلی “صوت دموکراسیک” کار می‌کند، به این معنی که صفحات وب با بیشترین بک لینک‌ها وارد رأسیت بیشتری در شبکه می‌شوند و این رأسیت به صفحات دیگر منتقل می‌شود. این باعث می‌شود تا صفحات مهم و پربازدید در رتبه‌بندی بالاتر قرار بگیرند. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که باید به آن توجه کنید، جریمه شدن توسط گوگل برای پیوندهای غیرطبیعی است. به همین دلیل، دانستن موضع گوگل در مورد لینک های پولی مهم است، زیرا قطعا نمیخواهید توسط گوگل جریمه شوید. گوگل نمی خواهد شما بک لینک بخرید، موتورهای جستجو هیچ روش مصنوعی برای به دست آوردن لینک را دوست ندارد.

در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید. در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع نداشته باشید، می توانید خرید بک لینک رپورتاژی را به صورت جداگانه در برنامه خود قرار دهید. به کمک این پکیج ها، بک لینک ها به تعداد دلخواه، به صورت رپورتاژهای اختصاصی مجله ای خبری یا وبلاگی برای شما ایجاد می شوند. به عبارتی بک لینک های شما رپورتاژی خواهند بود که جزو بهترین و معتبرترین نوع بک لینک به شمار می رود.

برای مثال، یک بک لینک از یک وب سایت بسیار معتبر مانند دیجی کالا یا بی بی سی ، حتی از صدها بک لینک از وب سایت های اسپم و با کیفیت پایین، «اعتبار و ارزش» بالاتری خواهد داشت. شما می توانید بک لینک های مد نظر خود را با نازل ترین قیمت و بهترین یفیت از ما خریداری نمایید و درست است که می گویند هیچ ارزانی بی علت نیست اما توجه داشته باشید که فروش ارزان ما به معنی بی کیفیت بودن محصولات ما نیست. بلکه بهترین ها را بدون هیچ واسطه و به صورت مستقیم برای شما ارئه می دهیم و در این روزهای سخت اقتصادی به منظور مشتری مداری هوای شما را داریم. معمولاً سایت‌هایی که امکان لینکسازی رایگان در آن‌ها وجود دارد یا لینک های خروجی‌شان نوفالو هستند یا اسپم اسکور دامنه به قدری بالاست که انتشار بک لینک روی این دامنه بیشتر تاثیر منفی دارد تا مثبت.

  • کمپانی محبوب moz در اینجا یک تحقیق انجام داده است که زمان اثر بک لینک را بررسی می نماید.
  • این سرویس ویژه کسانی هست که نیاز دارند برای بخش های مختلف سایت از قبیل مدیریت ، نگهداری ، فروش و بازاریابی به یک همراه نیاز داشته باشند.
  • پنج سال پیش، با استفاده از تکنیک  آسمان خراش (SkyScraper)، می‌توانستیم لینک‌های رایگان ایجاد کنیم.
  • در نتیجه، اگر محتواهای منتشر شده شما بازدید کمی دارند؛ بدین معناست که یک جای کار می‌لنگد!
  • به منظور جلوگیری از این اتفاق برای خرید بک لینک به مجموعه های معتبر مراجعه کنید تا در دام سودجویان و افراد کلاهبردار نیفتید.

مثلا اگر در زمینه پررقابتی مثل طراحی سایت یا دوربین مداربسته یا گردشگری فعالید، خب قطعا برای ابتدای کار هم نباید با بودجه کمتر از 40 میلیون تومان به فکر خرید بک لینک باشید. اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید. همچنین در دوره سئو خارجی ، به دانشجویان دوره لیستی از 100 سایت ایرانی و خارجی برای لینک بیلدینگ ارائه میدهیم. دانشجویان میتوانند به صورت قدم به قدم ویدیو ها را دنبال کرده و لینک سازی حرفه ای و رایگان انجام دهند. همانطور که بالاتر هم قابل مشاهده است، در لینک بگیر تعداد زیادی پکیج بک لینک وجود دارد و هر کدام از آنها جزئیات مختلفی دارند. راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم.

به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند. اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است. خدمات بک لینک ارزان و دائمی و قوی همانند یک نیرو محرکه و سوخت برای حرکت رو به جلوی سایت شماست. برای خرید بک لینک قوی می توانید یکی از پلن های پیشنهادی زیر را انتخاب کنید. این پلن ها بصورت ترکیبی طراحی شده اند، یعنی از چندین نوع سایت (دانشگاهی-فارسی مجله ای-فارسی قدمت دار-فارسی ugc-تقویت رپورتاژهای قبلی سایت شما) استفاده شده و همه بصورت رپورتاژی (که بهترین نوع لینکسازی هست) منتشر می شوند. این پلن ها بارها توسط ما نتایج بسیار موثر و مثبتی دریافت کرده اند و اکنون آماده پیاده سازی روی سایت شما می باشد.

چرا خرید بک لینک دائمی

اکثر سایت های بک لینک ، بک لینک ها را به صورت دستی نساخته و از سایت های خارجی خرید میکنند. تفاوت بک لینک های این سایت ها با برخی سایت های دیگر ، در کیفیت بسته های خریداری شده است. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم.

اگر یک صفحه با اعتبار بالا به صفحه ای از وبسایت شما لینک بدهد اما مشخص شود که این صفحه هیچ پشتوانه ندارد، ضمن کاهش تاثیر لینک، موجب ایجاد شک در گوگل برای بررسی لینک سازی شما و کشف جعلی بودن فعالیت خواهد شد. در نتیجه تیم سئو روز برای طبیعی جلوه دادن رپورتاژ و افزایش اثرگذاری، چند بک لینک معتبر و قابل استناد را برای صفحه رپورتاژ در نظر میگیرد تا کسب و کار شما بهترین خروجی ممکن را از کمپین خرید بک لینک دریافت کند. بک لینک و رپورتاژ هر دو مفاهیم مرتبط با سئوی خارجی سایت هستند که معنا و مفهمومی متفاوت با هم دارند. بک لینک یا Backlink به لینک‌هایی اشاره دارد که از سایت‌های دیگر به وبسایت شما ارجاع می‌دهند.

امروزه بسیاری از صاحبان وب سایت ارزش لینک سازی را درک کرده اند و تنها در صورت دریافت هزینه برای شما در سایتشان لینک سازی انجام میدهند. شما با استفاده از خدمات مشاوره سئو  تاپ وردپرس، می‌توانید یک پلن سه ماهه درست و اصولی دریافت کنید. یکی از خدمات اصلی شرکت دیجیتال مارکتینگ پویان توسعه ارائه خدمات فروش بک لینک های دائمی و رپورتاژ آگهی می باشد. شما عزیزان می توانید با کارشناسان پویان توسعه در ارتباط باشید تا در اسرع وقت بتوانیم سرویس مد نظر شما را با کمال افتخار ارائه دهیم. این روش به تبادل ترافیک و لینک بین دو سایت کمک می کند، اما محتوا و دامنه ها باید مرتبط باشند تا این کار شما تلاشی برای تولید محتوا و لینکسازی مصنوعی توسط موتور های جستجو شناسایی نشود.

همین ایده را در مورد بک لینک سازی نیز باید در مورد تمامی صفحات سایت خود پیاده‌سازی نمایید. ایجاد لینک‌های پی‌درپی و پرتکرار برای یک صفحه فقط این ذهنیت را برای گوگل ایجاد نموده که شما خود به‌تنهایی دست‌به‌کار ساخت بک لینک شده‌اید. به‌آرامی مراحل ساخت بک لینک را به انجام رسانده و در این حین با توجه به‌تمامی صفحات و پراکندگی مناسب این کار را اجرایی نمایید تا نتیجه کار یکدست و کیفی به نظر برسد. قبل از آنکه پا را فراتر از سایت خود گذاشته و به افزایش بک لینک ها فکر کنید، بهتر است از داخل، وب‌سایت خود را درست کنید.

اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید. در این پلن ریپورتاژ آگهی شما در 18 سایت فارسی و خارجی قرار گرفته و یک ترکیب بسیار حرفه ای و ایده آل از نظر گوگل برای سئو ایجاد خواهد نمود. چگونه می توان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب را از بد تشخیص داد؟ قطعا شما می خواهید بهترین آژانس را برای اجرای لینک بیلدینگ خود انتخاب کنید تا در معرض خطر جریمه گوگل قرار نگیرید و رتبه های شما بهبود یابد. پکیج‌های لینک سازی لایه‌ای از قوی‌ترین پکیج‌های لینک‌بیلدینگ به شمار می‌روند.

  • اگر یک صفحه با اعتبار بالا به صفحه ای از وبسایت شما لینک بدهد اما مشخص شود که این صفحه هیچ پشتوانه ندارد، ضمن کاهش تاثیر لینک، موجب ایجاد شک در گوگل برای بررسی لینک سازی شما و کشف جعلی بودن فعالیت خواهد شد.
  • هدف اصلی بهینه‌سازی وب سایت، کسب رتبه بالا در نتایج جست‌وجوی طبیعی و افزایش ارتباط مابین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده به واسطه کاربران است.
  • تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد.
  • برندهای مختلفی در زمینه کفش در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها هم‌چون ادیداس یا اسکیچرز محبوب‌تر هستند.
  • اینها انواع بک لینک هایی هستند که بیشترین ارزش را دارند، زیرا تأیید واقعی برای سایت شما هستند.
  • اما هدف اصلی ما آنالیز حرفه‌ای وب سایت شماست؛ در نتیجه کلید موفقیت برای آنالیز صحیح وب سایت این است که تجربه کافی در این زمینه داشته باشید.

گوگل از بک لینک ها استفاده می کند و به آنها امتیاز میدهد تا از طریق امتیاز آنها و فاکتورهای بسیار دیگری توانایی پاسخگویی به درخواستهای (سرچ) کاربران را داشته باشند. اگر نیاز به خرید بک لینک (Backlink) ندارید محصولات زیر می توانند جایگزینی برای این سرویس باشد. در محصولات زیر شما می توانید لیست بک لینک های قدرتمند را خریداری کرده و خودتان لینک سازی نمایید و یا نحوه ساخت بک لینک های قوی و موثر را دانشگاهی و غیر دانشگاهی را آموزش ببینید. اگرچه بی‌شک لینک‌های فالو سودمندتر هستند، اما باید قبول کنید که هیچ وب‌سایت در حال رشدی که طبیعی باشد همه بک لینک های آن فالو نیستند. بلکه در میان بک لینک‌های آن حتماً نمونه‌های نوفالو نیز به قطع یقین وجود دارد.

تاثیر بک لینک های سالم بر سئو سایت

در این مقاله همراه پویان توسعه باشید تا به استراتژی های خرید بک لینک و تاثیر آنها در بهبود رتبه وب سایت ها می پردازیم. استفاده از بک لینک‌ های نامناسب و کیفیت پایین می‌تواند به جای بهبود رتبه وبسایت، باعث کاهش آن شود. همچنین، بک لینک‌ های جعلی و ناقص ممکن است توسط موتورهای جستجو شناسایی شوند و موجب مجازات شما در نتایج جستجو شوند. بنابراین، برای خرید بک لینک از کمک کارشناسان و متخصصان سئوروز بهره ببرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. میتوانیم به شما راهکارهای مناسب و راهنمایی‌هایی برای خرید بک لینک با کیفیت و مؤثر ارائه بدیم.

این کارشناسان با توجه به خواسته و نیاز شما و محتوای سایت تان و نوع بک لینکی که مورد نیاز است، یک قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می دهند. شما می‌ توانید با کارشناسان رایا مارکتینگ صحبت کرده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید. رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است. رایاطرح هم مدتی است که علاوه بر فروش اکانت ابزارهای خارجی، اقدام به فروش بک لینک کرده.

ولی در صورت نیافتن چنین سایت‌هایی سعی کنید، نمونه‌های انتخابی عمومی‌تر بوده و درعین‌حال از درجه کیفی خوبی نیز برخوردار باشند. در غیر این حالت استفاده از سایت‌های خبری که عمومیتشان به گوگل ثابت‌شده و رسانه‌ای هستند، بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می‌شوند. در صورتیکه سایت مرتبط با سایت خودتان پیدا نکردید، گرفتن بک لینک از سایت های غیر مرتبط با اعتبار خوب نیز خالی از لطف نیست و توصیه می شود. با به دست آوردن اطلاعات کامل و جامع در رابطه با خرید بک لینک شما می‌ توانید با روش‌ های جلوگیری از بک لینک آشنایی پیدا کرده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید.

این در حالی است که غیراصولی بودن ساخت بک لینک خطر پنالتی شدن توسط گوگل را بالا می برد. در ادامه با نکات بسیار مهم خرید بک لینک با کیفیت و اثرگذار با شما هستیم. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. این تیم در حال حاضر با ارائه خدماتی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات مشاوره سئو و طراحی سایت مشغول به فعالیت می باشد.

جستجوی ارگانیک به جستجویی گفته می شود که توسط کاربران در موتورهای جستجو انجام شده و نتایج آن بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو (مانند گوگل) نمایش داده می شود. پیوندهای خارجی هنوز مهم هستند و منسوخ نیستند، بنابراین برای بهبود دید جستجوی خود، روی یک استراتژی ساخت لینک کار کنید. الگوریتم گوگل در ارزیابی لینک ها در سال های اخیر تکامل یافته است که بر لینک های با کیفیت تمرکز دارد نه کمیت.

پیوندها از صفحات مرتبط به بهبود اعتبار سایت شما در چشم موتورهای جستجو کمک می کنند. کافیست اینجا کلیک کنید و برای خرید رپورتاژ ها و لینک سازی اقدام نمائید و از بین سایت های فراوان و مختلف با موضوعات و زمینه های گوناگون رپورتاژ و بک لینک سفارش دهید. مشاهده نتیجه لینک سازی از زمان خرید بک لینک و درج لینک ها تا حدودا ۱ الی ۳ ماه بعد متغیر است. معمولا لینک های ایجاد شده در بخش لینک های سرچ کنسول گوگل ظاهر می شوند. ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند.

  • سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد .
  • اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید.
  • پس یک برنامه زمان‌بندی مناسب، دقیق و اصولی را برای لینک سازی و رپورتاژهای خود طراحی نمایید که در آن روزهای مختلفی را برای درج بک لینک قرار داده‌اید و بر اساس آن ‌پیش بروید.
  • مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد.
  • بهبود فنی و ساختاری وبسایت شما برای بهبود جایگاه آن در موتورهای جستجو.

در صورت خرید پکیج‌های لینک سازی انبوه خارجی سئو ارزان، تعداد محدود و مشخصی بک لینک در طول روز دریافت خواهید کرد و این پکیج‌ها از تمامی مواردی که به صورت الگوریتمیک قابل تشخیص هستند، در امانند. همچنین انکرتکست‌ها به صورتی تنظیم می‌شوند که یک پروفایل لینک سازی حدالامکان طبیعی را از نگاه گوگل داشته باشید. پس از این که SEO کار خود را در جهت بهبود رتبه‌بندی سایت‌ در نتایج جست‌وجوی طبیعی آغاز کرد، برای برداشتن گام بعدی لازم است که فرد از دانش و تجربه کافی برای ادامه راه برخوردار باشد. همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم. با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت.

لینک های لایه اول در لابه‌لای محتواهای اختصاصی‌ای هستند که توسط متخصص تولید محتوا ایجاد می‌شوند. این لینک ها از نوع Web 2.0 هستند و وبلاگ‌های ایجاد شده صرفا مخصوص لینک سازی برای وبسایت شما خواهند بود و اطلاعات ورود به پنل مدیریتی آن‌ها در گزارش ارسال می‌گردد. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند.

هم چنین خرید بک لینک خارجی، پدیده دیگری است که این روزها با آن مواجه هستیم. شاید بسیاری از سایت ها را ببیند که در صدر نتایج گوگل قرار داشته اما بک لینک های خارجی و اسپم دارند. ما با اتکا بر تجربه خود می گوییم که این سایت ها در نتایج گوگل ماندنی نخواهند بود! ممکن است برای مدت خاصی اوج بگیرند اما دیر یا زود دوباره سقوط خواهند نمود. بک لینک دائمی بک لینکی است که به صورت موقت و چند ماهه در سایت قرار نمی گیرد.

اکنون که می دانید خرید بک لینک لزوماً روش بدی نیست، ممکن است بخواهید بدانید هزینه این لینک ها چقدر است. همانطور که در بالا ذکر شد، صاحبان وب سایت برای ساخت بک لینک هزینه دریافت می کنند زیرا می دانند که این لینک ها چقدر برای مشاغلی مانند شما ارزشمند هستند. همچنین قرار دادن لینک در وب سایت به زمان و تلاش نیاز دارد، درآمد وبلاگ نویسان قالبا از همین طریق است. خدمات خرید بک لینک قوی تضمینی و باکیفیت دائمی، انبوه، هرمی، فالو، واقعی، طبیعی، لایه ای و … با تضمین %۱۰۰ عدم پنالتی گوگل
قوی ترین پکیج‌های خرید بک لینک را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. هدف اصلی تیم تخصصی تاپ وردپرس از آنالیز وب سایت شما این است که بتواند استراتژی درستی را ارائه کند.

به طور خلاصه، رپورتاژ آگهی با امکانات خود، ابزاری قدرتمند برای تبلیغات و افزایش شناخت کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال محسوب می‌شود. با بهره‌گیری از این راهکار جذاب، شما می‌توانید دسترسی به مخاطبان جدید را تجربه کنید و بازدهی خود را بهبود بخشید. این نوع بک لینک ها با استفاده از تصاویر به وب سایت شما لینک دهی می کنند. اگر در زمینه سئو کاملاً تازه کار نباشید، احتمالاً می دانید که بک لینک چیست. به زبان ساده، بک لینک، یک لینک منتشر شده در یک سایت است که به سایت دیگری هدایت می شود.

خرید بک لینک یک استراتژی مهم برای بهبود رتبه و افزایش اعتبار وب سایت ها در موتورهای جستجو است. با پیروی از استراتژی های صحیح، انتخاب وب سایت های معتبر و تولید محتوای با کیفیت، می توانید رتبه بندی و جذب ترافیک را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی.

از دیگر مواردی که شامل خدمات سئو می‌شود، می‌توان به طراحی استراتژی لینک‌سازی خارجی اشاره داشت که بسیار پر اهمیت است. در حالت کلی، ایجاد بک لینک یا لینک خارجی یک کار دشوار محسوب می‌شود؛ به ویژه زمانی که کسب و کارهای تازه‌کار به سراغ آن می‌روند. راحت‌ترین روش برای داشتن لینک خارجی این است که سایت‌های دیگر بدون پرداخت هزینه، به سایت شما ارجاع داده شوند. اما زمانی می‌توان روی این روش حساب باز کرد که مدتی از فعالیت وب سایت گذشته و در مسیر رشد قرار گرفته باشد.

برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید . SeoClarity یکپارچه سازی با Majestic، بزرگترین پایگاه داده فهرست پیوند، ارائه می دهد که مدیریت پروفایل پیوند را در کل استراتژی SEO و بازاریابی دیجیتال شما ادغام می کند. نمونه‌ای از این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که یک کاربر نهایی در حال خواندن صفحه‌ای است که درباره «چگونه هزینه‌های مراقبت از کودک زنان را از نیروی کار بیرون می‌کشد» بحث می‌کند.

صاحبان سایت باید مطمئن شوند که از دستورالعمل‌های گوگل وبمستر در پیوندها پیروی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که پیوندهای با کیفیت بالا را جذب می‌کنند که بخشی از طرح ساخت لینک نیستند. هنگامی که بحث از سایت و سئو آن می شود افزایش رتبه سایت اهمیت ویژه ای پیدا می کند. چیزی که تمامی وب مسترها و صاحبان کسب و کار اینترنتی و سایت ها به دنبال آن هستند.

همانطور که به پایین صفحه می‌روند، ممکن است پیوند وب‌سایتی با مطالعه‌ای در مورد «چگونه افزایش هزینه‌های مراقبت از کودکان در 25 سال گذشته بر اشتغال زنان تأثیر گذاشته است» ببینند. در این مورد، یک بک لینک نقاط اتصال را برای اطلاعاتی ایجاد می کند که جستجوگر ممکن است علاقه مند به کلیک کردن آنها باشد. اگر بسیاری از سایت‌ها به یک صفحه وب یا وب‌سایت مشابه پیوند دارند، موتورهای جستجو می‌توانند تفسیر کنند که آن محتوا ارزش پیوند دادن به آن را دارد و بنابراین ارزش رتبه‌بندی بالاتر در صفحه نتایج جستجوی Google را دارد. یک لیست 50 بک لینک EDU و GOV خیلی قوی را همین الان خرید کنید و از آن برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید.

ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. اگرچه زمینه کاری ما در این صفحه بیشتر فروش بکلینک است، اما صادقانه روی این نکته تاکید داریم که هیچ بک لینکی تمام کار نیست! هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند!

این یک فرآیند چالش برانگیز برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا در استراتژی SEO شما ایجاد کرد. بک لینک ها برای کاربر نهایی نیز مهم هستند زیرا بک لینک ها جستجوگران را با اطلاعاتی که مشابه آنچه در همان موضوع در منابع دیگر نوشته شده است، مرتبط می کند. علاوه بر این، نقل شده است که گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی مختلف برای ارزیابی محل نمایش یک صفحه وب در نتایج جستجو استفاده می کند. بک لینک زمانی اتفاق می افتد که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می دهد. PBN خلاصه شده ی عبارت Private Blog Network به معنی شبکه ی بلاگ های خصوصی است. برای اطمینان بیشتر خودمان و شما ، قبل از آنکه صفحه ی سرویس بک لینک PBN روی سایت قرا بگیرد ما این روش را بر روی سایت خودمان انجام دادیم.

داشتن تعداد معینی از پیوندهای “نو فالو” خوب است، اما پیوندهای “فالو” بک لینک هایی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید. اینها انواع بک لینک هایی هستند که بیشترین ارزش را دارند، زیرا تأیید واقعی برای سایت شما هستند. از سوی دیگر، لینک های “نوفالو” به این معنی است که صاحب سایت به لینک شما رای اعتماد نمی دهد.

  • چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید.
  • این شانس رتبه بندی سایتی که به آن لینک می دهند برای کلمات کلیدی رقابتی افزایش می دهد و باعث بهبود رتبه بندی سایت خواهد شد.
  • علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید.
  • دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند.

اما به طور مثال کلمه “Car” در سایت آمازون به این وسعت و قدرت به عنوان کلمه کانونی و کلیدی شناخته نمی شود چرا که اصلا برای آن هیچ لینک ورودی مناسبی وجود ندارد. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز می توانید از طریق کامنت های همین محصول از تیم پشتیبانی بپرسید. ما در مسیر بک‌لینک‌سازی که معمولا برای افراد سخت است همراه شما خواهیم بود. حالا اگر برای خودتان هم خریدی انجام دادید با همان 20 % میتوانید خریدهای دیگری هم انجام بدهید یا در حساب بانکی شخصی‌تان تسویه کنید . این سرویس هزینه ی بالاتری نسبت به سرویس معمولی دارد و در ابعاد مختلف طراحی و استفاده می شود که باعث اثر دهی بالای آن هم هست.

رپورتاژ که ما به عنوان پلان خرید بک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید. این که یک وب سایت یک مقاله یا نوشته انتشار دهد و به سایت شما لینک دهد، حالتی بسیار ایده آل از نظر گوگل و هرکس دیگری به حساب می آیند. با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود.

برخی روش‌های نادرست مانند خرید بک لینک‌های ضعیف و بی‌ارزش و اجاره ای به شکل انبوه و روش های نادرست لینک سازی ممکن است باعث تخلف از قوانین موتورهای جستجو شده و منجر به جریمه و کاهش رتبه سایت شما شود. چیزی که تعرفه و قیمت بک لینک را تعیین می کند، کیفیت منابع برای لینک سازی است. به عنوان مثال یکی از فاکتورهای تعیین هزینه بک لینک ها را فعال بودن منابع و به روزرسانی های پی در پی آن ها مشخص می کند. با کنار هم قرار دادن فاکتورهای مختلف کیفی می توانیم نتیجه بگیریم که قیمت بک لینک سازی در سئوسل بسیار مناسب بوده و شما با خرید بک لینک ارزان و قوی می توانید نتایج قابل قبولی را کسب نمائید. از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید.

شما می‌ توانید با هزینه بسیار کم رتبه خوبی در موتور های جستجوگر مانند گوگل به دست بیاورید. می‌ توان گفت بهترین روش برای ارتقا رتبه در موتور های جستجوگر، استفاده از بک لینک‌ های دائمی می‌ باشد. هر چقدر ترافیک وب سایت شما بیشتر شود یعنی مشتریان بیشتری جذب سایت شما می شوند. اگر در بازه زمانی کوتاهی تعداد زیادی بک لینک دریافت کنید، این امر از دید گوگل دستکاری در نتایج به حساب می‌رود و در حال نقض قوانین گوگل هستید. بنابراین خرید بک لینک انبوه از هر شرکتی که در بازه کوتاهی این کار را برای وبسایت شما انجام می‌دهد، کار اشتباهی است.

40 بک لینک از سایتهایی با پیج رنک 7 تا 10 و با قدرت دامنه (Domain Authority) بالای 80. سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما. بک لینک های PBN از دسته بک لینک های کلاه سیاه و غیر مجاز محسوب می شوند که می تواند سایت شما را به مخاطره بیاندازد. اغلب، افرادی که این خدمات را ارائه می دهند، به یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) ایجاد نموده اند که این شبکه  از وب سایت هایی  تشکیل شده که مالک آن هستند و می توانند به راحتی پیوندها را در آن قرار دهند.

امروزه اکثر دانشجویان، به دلیل عدم وجود سرمایه اولیه و توانایی سرمایه گذاری، به صورت های فردی یا گروهی اقدام به طراحی یک وب سایت برای خود و یا گروه دانشجویی خود تحت عنوان «استارت آپ» کرده اند. متاسفانه اگرچه اکثر این وب سایت ها با عشق و علاقه طراحی شده و بنا گردیده اند، اما هرگز به مرحله درآمدزایی نخواهند رسید. چرا که این وب سایت ها معمولا به سئو و بهینه سازی به وسیله خرید بک لینک هیچ اعتقادی نداشته و می خواهند به اصطلاح به صورت کاملا کلاه سفید عمل نمایند. در تمامی سایت ها و مواردی که فروش بک لینک وجود دارد، خرید بک لینک برای یک مدت معین است. مثلا شما 20 هزار تومان پرداخت می کنید و سایت x متعهد می شود که بک لینک وب سایت شما را برای مدت یک ماه در سایت خود با انکرتکست y نمایش دهد. حقیقت این است که اکثر متخصصینن بر این باورند که سئو خارجی یا همان خرید بکلینک به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است.

از جمله کسب و کارهایی که می‌توانند از سئو بیش‌ترین بهره را ببرند، استارتاپ‌ها هستند. فرقی نمی‌کند که تازه وب‌سایت خود را تأسیس کرده یا سال‌هاست که از مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید. تیم حرفه‌ای ما با پشتیبانی از وبسایت وردپرسی شما قطعاً راه پیشرفت شمارا هموارتر خواهد کرد. رپورتاژ آگهی مفهومی است که به معنای انتشار و انتقال آگهی ها و اطلاعات تجاری از طریق وب سایت ها، پورتال ها یا دایرکتوری های آنلاین مختلف است. این روش جذاب و موثر باعث می شود اطلاعات شما به تعداد زیادی از افراد برسد.

این موارد همواره توانسته اند که ظرف اندک زمانی خود را به صدر نتایج گوگل رسانده و بیشترین کسب درآمد را داشته باشند. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد. با توجه به این مثال، گمان نمی رود دیگر تردیدی درباره خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت وجود داشته باشد. این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید. جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید.

در کنار این فعالیت ها، کلیه خدمات مرتبط و ابزارهای لازم نیز ارائه می گردد. ارائه ابزارهایی همچون خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی و همچنین خدمات مرتبط با شبکه های اجتماعی همچون مدیریت پیج اینستاگرام از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید.

انتشار رپورتاژ دانشگاهی با کامنت‌های بسته، درج لینک به‌صورت فالو و ارائه محتوای متنی غنی از این شرایط مهم هستند. البته دقت داشته باشید، در اینجا مرتبط بودن محتوای شما با موضوع سایت دانشگاهی چندان اهمیت نداشته و امتیاز منفی را عایدتان نمی‌کند، بنابراین فقط ارائه مطلبی کاربرپسند و کیفی به صورتی عالی در سطح سایت دانشگاهی است که مهم بوده. بک لینک یکی از پایه‌های موفقیت در دنیای مجازی است که هرروزه جایگاه‌های خوب آن توسط سایتهای بزرگ به تسخیر درمی‌آید. از طرفی نباید فراموش کرد که بک لینک یکی از اساسی‌ترین ارکان سئو نیز بوده و بدون توجه به آن، بخش مهمی از فرآیند سئو نادیده گرفته می‌شود. این درجه اعتبار و اهمیت بسیاری از مدیران را بر آن می‌دارد که در کنار تولید محتوای تخصصی، مخاطب پسند و درجه اول ، با تمرکز بر بک لینک، راه دستیابی به موفقیت سایت خود را هموار سازند.

در پکیج 100 تایی بک لینک، اختصاصا برای سایت شما از 100 منبع معتبر و مرتبط با حوزه کاری شما به صورت همیشگی بک لینک گرفته می شود. مشکل اصلی در مارکت ایران این بود که هیچ نهادی وجود نداشت که بصورت چارچوب مند بک لینک های اصولی و باکیفیت ارائه دهد پس ایماژ این فرصت را برای کاربران غنیمت شمرد تا از این توانمندی که در ایماژوجود داشت آنها نیز استفاده کنند . حالا برای انجام امور سئو و دست گرفتن رتبه های یک گوگل مهمترین و مهمترین و مهمترین کاری که باید انجام شود لینک سازی است . همه ما میدانیم که گوگل اعتبار یک صفحه را از جاهای مختلفی میگیرد که مهمترین آن بکلینک از صفحات و سایتهای دیگری است که به سایت و صفحه شما داده شده است . بک لینک PDN به در لایه ی اول لینک سازی استفاده می شود تا قدرت و اثر دهی بالاتری داشته باشیم و در لایه های بعدی از روش لایه ای استفاده می کنیم.

حتی اگر یک وب سایت حاوی کلمات کلیدی باشد که با محتوایی که کاربران به دنبال آن هستند همسو باشد، همیشه به این معنی نیست که سایت مورد نظر واقعاً آنچه را که کاربر نیاز دارد ارائه می دهد. برای تعریف و توضیح چیستی backlink لازم است بدانید که به پیوند دادن یک سایت به دیگر وب سایت ها گفته می شود. کاربران با استفاده از این پیوندها از سایت های دیگر با سایت و صفحه شما آشنا می شوند و به دنبال آن به صفحه شما راه پیدا می کنند. موتورهای رتبه بندی گوگل ملاک ها و معیارهای متعددی دارند که برای رتبه دادن به سایت در نظر می گیرند، یکی از مهم ترین آن ها همین لینک بیلدینگ است. هیچ شخصی از میزان اثر گذاری آن بر رتبه بندی سایت خبر ندارد اما نکته ای که به صورت واضح و حتمی وجود دارد این است که بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است.

برای دیدن لیست سایتهای خارجی و دانشگاهی در واتساپ یا تلگرام پیام دهید. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید. علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید.

ثبت بک لینک ها به صورت ساخت اکانت در فروم، مقاله، کامنت‌گذاری، Document Sharing ها، ویکی، Web 2.0، سایت‌های ویدیو و … می‌باشد. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این ارجاعات سفارش بک لینک می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. بستر آنلاین این امکان را برای هر کسب و کاری فراهم آورده تا بتوانند در فضای اینترنت شروع به تولید محتوا و خرید و فروش کنند.

همواره می بایست به خاطر داشته باشیم که در حوزه سئو هیچ فرآیندی دائمی نبوده و احتمال تغییر در روند و رویکرد وجود دارد. لینک سازی که یکی از اجزای اصلی بدنه سئو محسوب می شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. کلیه لینک های ساخته شده در هر سرویسی (رپورتاژهای خبری مجله ای، وبلاگی و یا لینک های متفرقه)، تنها تا زمانی که آن سرویس به فعالیت خود ادامه دهد در آن سایت قابل درج خواهد بود. احتمال بسیار پایینی دارد که بتوانید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خود را به رتبه های برتر تجربه نمائید. البته این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتان نیز بستگی دارد و پاسخی قطعی نمی‌توان داد. حتی خود گوگل هم در ابتدا یک گاراژ فاقد امکانات را به مبلغ ناچیزی اجاره کرد.

  • اما در موارد دیگر، ممکن است نیاز باشد خودتان اقدام به خرید بک لینک برای سایت خود کنید.
  • سرویس های بک لینک قوی و معتبر، دائمی، باکیفیت، چند لایه ای (چند گره‌ای)، بک لینک فالو و موثر، طبیعی، بک لینک ایرانی و خارجی و … و سازگار با الگوریتم های گوگل را می توانید در ابتدای این صفحه مشاهده کرده و سفارش بدهید.
  • داشتن تعداد معینی از پیوندهای “نو فالو” خوب است، اما پیوندهای “فالو” بک لینک هایی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید.
  • اصل اساسی این الگوریتم این است که یک صفحه وب که بیشتر به توسط بک لینک ها بیشتر به آن اشاره شده معتبرتر و باکیفیت تر است.

با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد. (به اصطلاح پیج رنک مرده است!) اما شواهد تجربی از بالا آوردن وب سایت های مختلف نشان می دهد که اصلا این گونه نیست! مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد. چیزی که اخیرا حذف شد، تولبار پیج رنک گوگل بود که هیچ گونه اهمیتی هم نداشت. به زبان ساده گوگل هنوز از پیج رنک استفاده می کند اما دیگر مثل گذاشته عدد آن را برای هر سایت آن را به صورت علنی اعلام نمی کند.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما