خرید ملک در استانبول مشاور املاک استانبول فروش آپارتمان و خانه و ملک ترکیه هلپر

دولت ترکیه برای امنیت بیشتر در همه جای شهر دوربین های امنیتی نصب کرده است و امنیت در حد استانداردهای یک شهر بزرگ می باشد و شاید حتی بالاتر. ترکیه هلپر شرکت رسمی ثبت شده مشاوره ای، در زمینه های گردشگری و مهاجرتی به ترکیه می با‌شد. برای استعلام و راستی آزمایی شرکت ترکیه هلپر میتوانید از لینک زیر که مربوط به سامانه تجاری دولت ترکیه می باشد اسم شرکت  Turkeyhelper را تایپ و اطلاعات ثبتی را مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت لحظه ای لیر به تومان بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

  • مشاورین املاک آسومان در کنار شماست تا این گام ابتدایی را براحتی بردارید.
  • این شهر به‌وسیله یک تنگه با نام بسفر به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود.
  • استانبول از نظر حمل‌ونقل و تجهیزات آن حرف نخست را در بین کشورهای جهان می‌زند، همچنین مترو، هواپیما و سایر وسایل نقلیه آن کامل و قابل‌دسترسی برای همگان در هر نقطه‌ای از شهر که باشند، می‌باشد.
  • هر چه كه شما به مركز شهر نزدیك تر می شوید قیمت خانه ها هم به نسبت موقعیت آنها گرانتر خواهد شد.
  • در استانبول، ازمیر و انتالیا رشد قیمت خانه چشمگیر بوده است و سود خوبی را نصیب سرمایه گذاران ملک کرده است.

انواع مساجد و کلیساها  با معماری‌های منحصر به فرد از قرون گذشته در این منطقه خود نمایی می‌کنند. از کلیساهای مهم این منطقه نیز می‌توان به کلیسای سنت گریگوری، حضرت الیاس اشاره کرد. از دیگر مکان‌های تفریحی و تاریخی اسکودار می‌توان به مواردی همچون برج دختر، کاخ بیلربی، تپه چاملیجا، کاخ عادله سلطان، بازار ماهی اسکودار، پارک اسکودار، موزه‌های اسکودار و… اشاره کرد. مراکز خرید عمار اسکوئر، مرکز خرید ای وی ام، مرکز خرید کاپیتول وبازار اسکودار از مهم‌ترین مراکز خرید در اسکودار هستند که می‌توانند نیازهای شما را به خوبی برطرف کنند.

لازم به ذکر است که این اقامت به خود و افراد خانواده تان تعلق میگیرد. اما نکاتی که باید در زمان خرید ملک به آن دقت کنید در زیر برای شما نوشته شده است. برای دسترسی به این شهرک مسیری کاملا جداگانه و اختصاصی طراحی شده و میتونید با کشتی به این مکان بروید. طراحی هایی که در این ویلا ها انجام می شود بسیار مدرن و معرکه هست و با درجه یک ترین موارد اولیه ویلاها در استانبول ساخته می شوند.

بهترین محله‌ها برای خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول برای زندگی مانند هر شهر بزرگ دیگری با چالش‌هایی رو به روست. اگر شما دوست دارید در استانبول زندگی کنید، باید به شرایط زندگی در محله‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین محله را انتخاب کنید. مناسب‌ترین محله برای شما، با توجه به انتظارات شما از محل زندگی و هزینه‌ای که برای این کار در نظر گرفتید، تعیین می‌شود. مثلاً ممکن است برای شما سطح بهداشت و تمیزی خیابان‌ها و خانه‌ها اهمیت بالایی داشته باشد.

معمولاً قیمت مهم‌ترین مؤلفه در خرید ساختمان و آپارتمان است و توجه به این نکته در خرید آپارتمان در استانبول نیز از این قاعده استثنا نیست. به‌عنوان خریدار فرد باید از قیمت‌های معمول و به‌روز آگاه باشد و تحقیقات لازم را ایستمون در این زمینه انجام دهد. خریدار می‌تواند از مشاوران باتجربه نیز در این زمینه مشورت بگیرید و با توجه به مشورت آن‌ها و تحلیل بودجه و دیگر مسائل دخیل در تعیین قیمت آپارتمان در استانبول، درنهایت بهترین آپارتمان را بخرد.

گفته می‌شود که نیمی از مردم ساکن در این منطقه از تحصیلات عالیه برخوردارند. یک نکته جالب در ارتباط با این منطقه این است که بیلیک دوزو به نسبت سایر مناطق، مهاجران و افراد غیربومی زیادی را در خودش جای‌داده است. به همین دلیل می‌شود این منطقه را محله‌ای با ملیت‌های مختلف خطاب کرد. لازم به ذکر است که عدنان قهوه‌چی، بویوک شهیر، جمهوریت، گور پینار، یاکوپلو و…

لیست املاک ترکیه

اگر می‌خواهید نسبت به خرید خانه در استانبول اقدام کنید و بوجه‌ی کلانی هم ندارید، این محله از هر حیث مناسب است. همه از تمکن مالی لازم برای خرید ملک در مناطق و محله‌های اعیانی استانبول برخوردار نیستند. استانبول خرید خانه در ترکیه تنها شهری است که بین دو قاره قرار دارد؛ انتخاب بین قسمت آسیایی و اروپایی استانبول، تنها به سلیقه‌ی شما بستگی دارد و نمی‌توان یکی را بر دیگر برتری داد؛ زیراکه هر کدام، مزایا و معایب خود را دارا می‌باشند.

اگر برای خرید خانه  به دنبال خرید ویلا در استانبول هستید، بهتر است یکی از مناطق ساحلی آن را انتخاب کنید. مناطق ساری یر، سیلیوری، باکرکوی، مال تپه، کادیکوی، اسکودار، بویوک چکمه، توزلا، ایوپ، اوجیلار و… از مناطق ساحلی استانبول هستند که در ساحل دو دریای مرمره و سیاه قرار گرفته اند. اگر برای خرید خانه در استانبول به دنبال محله‌های ارزان قیمت و رو به رشد استانبول می‌گردید، محله‌های اسن یورت، آرناوتکوی، سیلیوری، بیلیکدوزو، سانکاکتپ و اوجیلار را بررسی کنید. این مناطق جزو محله‌های ارزان قیمت و در عین حال رو به ر شد استانبول محسوب می‌شوند.

خرید ملک در استانبول

طبق سرشماری که در سال 2013 انجام شده است، این منطقه دارای 405 هزار نفر جمعیت بوده است و در حال حاضر 67 محله دارد. نسبت به نقاط مختلف آتاشهیر قسمت غربی آن معروف‌تر بوده و ساختمان‌های بزرگ زیادی در این قسمت ساخته شده است که گزینه‌های بسیار مناسبی برای خرید آپارتمان در استانبول و یا خرید ملک در استانبول هستند. شهرداری آتاشهیر از سال 2009 مورد بهره برداری قرار گرفت که یکی از بهترین شهرداری‌ها در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های شهری محسوب می‌شود و پروژه های عمرانی زیادی را در طی این سال‌ها با موفقیت به پایان رسانده است. در ادامه راهنمای خرید خانه در استانبول به این نکته خواهید رسید که انتخاب بهترین محله استانبول برای خرید خانه در کاهش هزینه‌های زندگی بسیار مؤثر خواهد بود.

خرید ملک و اخذ اقامت

بر خلاف تهران که مناطق آن رنج قیمتی مشخصی  دارند استانبول این ساختار را ندارد. در مناطق خارجی نشین که عمدتا عرب ها ساکن هستند ( مانند اسنیورت) قیمت خانه ها بسیار پایین تر است. یکی از نکات مهم دیگر در خرید آپارتمان در استانبول و کلاً در ترکیه، واگذار کردن امور حقوقی به یک وکیل معتبر یا یک سازمان معتبر در این زمینه است.

یکی از بزرگترین مزایای خرید ملک در استانبول ترکیه این است که  اگر ملک خریداری شده توسط شما حداقل 400 هزار دلار ارزش داشته باشد(طبق قانون جدید در 12 آوریل 2023 )، در کمتر از سه ماه صاحب شهروندی ترکیه و پاسپورت آن خواهید شد. حال قیمت خرید آپارتمان دست دوم در استانبول، حدود 30 درصد قیمت معادل 500 میلیون تومان، از کل قیمت کم می‌شود. به همین دلیل است که ما همواره این روش را برای خرید آپارتمان ارزان در استانبول، به مهاجران پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است که طبق قوانین دولت ترکیه شما این امکان را دارید تا علاوه بر استفاده از امکانات اقامتی، ملک خود را اجاره داده و از این طریق کسب درآمد پرسود ارزی را در ترکیه تجربه کنید. سال 2023 برای کسانی که قصد خرید ملک در ترکیه را داشتند با اخبار ضد و نقیض زیادی شروع شد. از همان ابتدای سال جدید میلادی اخباری مبنی به تغییر قانون شهروندی و دریافت اقامت در ترکیه با خرید ملک ایجاد خواهد شد.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما