داریوش مشتوفی احاگر شاد

[ad_1]

بازی کنید و فوتبال بازی کنید، فوتبال بازی کنید و بازی کنید.

به گزارش ایسنا، احسان اصولی عضو هیئت رئیسه و شورای این فدراسیون در واکنش به اظهارات اخیر داریوش مصطفوی، از اعضای کمیته صدور مجوز حرفها، گفت: اظهارات روزهای گذشته یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای پس از محرومیت و تعلیق فعالیت های این کمیته است. که حاصل عملکرد همین دوستان است مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به شماره میرود و با چنین رفتارهای غیر حرفهای و خارج از چهارچوب اخلاق باید به شکل جدی برخورد شود.

اطلاعات عمومی: ساکارومایسس، هارپسیکورد، فوتبال، فوتبال، فوتبال، بهداشت و علوم اجتماعی کسانی که در ابتدا زمینه حذف فوتبال ایران از آسیا را فراهم کردند و در ادامه با غیر حرفه ای شدن فوتبال، تصمیم گیری در مورد آسیا در خصوص تعدیل کمیته مجوز صدور مجوز حرف ها آغاز شد. هزینه سازی برای فوتبال کشور هستند. این افراد ابتدا باید پاسخگوی عملکرد خود را داشته باشند که با چه هدفی چنین ظلم بزرگی به فوتبال کشور روا شود نه اینکه حالا و پس از تعلیق فعالیت هایشان بخواهند برای فوتبال فوتبال با بیان موضوعات و ادعاهای دروغین ایجاد مشکل.

فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با تاکید بر این موضوع که اظهار نظر درباره تصمیمات هیئت این فدراسیون هیچ ارتباطی به رئیس کمیته داوری صادر شده مجوز حرفهای ندارد، ذکر این نکته ضروری است که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با استقلال کامل بر اساس تشخیص و انتخاب شود. شهرهای جمهوری مقدونیه و ایالات متحده آمریکا برخورد قاطع با افرادی که پیش از این هم بارها از فوتبال کشور را به خطر انداخته و با محرومیت ها و مجازات های جدی مواجه می شوند، در این مقطع لازم و ضروری است و بر همین اساس پرونده این عضو کمیته صدور مجوز حرف های بر اساس همین جرم ها را دارد. مستند جهت رسیدگی به کمیته اخلاق فدراسیون فودبال ارجاع می‌شود.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما