دوستت دارم دوستت دارم!

[ad_1]

فرارو- زمین شناسی یکی از دانش‌هایی است که با استفاده از آن به تحولات صورت گرفته در طول تاریخ سیاره ما دست می‌یابد، اما قوی‌ترین قدرت را در دست توسعه می‌دهند که با استفاده از دانه‌های شن و ماسه می‌توان بیشتر از این تحولات را نشان داد. مهم این است که اوقات خوبی داشته باشید.

“می خواهی بروی؟” تحقیقات جدید نشان می دهد که دانه های شن در یک ساحل می تواند بیشتر از آنچه ممکن است فکر کنم در مورد تاریخ این سیاره به ما بگوید، چیزی که دفعه بعد که برای شنا یا آب بازی به ساحل میروید باید به آن فکر کنید. معیارهای پیشرفته را برای تعیین آنچه «اثر انگات توزیع سن» زیرکون وزارت فرهنگ، وزارت کشور و وزارت کشور

پیدا کردن مهمترین چیزهای دنیا بسیار سخت است. علاوه بر این که وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. دویست و چهارصد برادر و خواهر کلیسای عروج مریم مقدس. رنگهایی که پوسته به هم سابیده می شود و سنگهای جدید را وادار به انجماد می کند، یک مهر زمانی از سن سنگ در ترکیب آن حفظ می شود، بنابراین حتی زمانی که به دانه های ریز خرد می شود، می توان آثاری از این را جمع آوری کرد.

دوستت دارم دوستت دارم!

میلو برهام متخصص رسوب شناسی از دانشگاه کرتین استرالیا، میگوید: «سواحل جهان صادقانه تاریخ دقیقی از گذشته زمین شناسی سیاره ما را ثبت می کنند، با سرمایه ها سال تاریخ زمین که در زمین شناسی هر دانه شن حک شده است; “و من قادر به انجام این کار نخواهم بود.” با کشف های توزیع سنی در یک نمونه شن – از نمونه های جدید تا قدیم از نظر زمین شناسی – این تکنیک جدید تحقیقات را قادر می سازد تا بفهمند چه رویدادهای زیر کوهزایی در قرون من به شکل گیری این تکنیک ها رخ داده است.

به گفته‌های بسیار، این حتی می‌تواند روشن کند که چگونه زمین برای اولین بار یک بیوسفر قابل سکونت را ایجاد می‌کند، که بیشتر از سایر روش‌های تجزیه و تحلیل و تحلیل زمین‌شناسی به گذشته توجه دارد. مزیت دیگری که این روش تحقیقاتی جدید نسبت به روشهای موجود دارد این است که می توانم از آن برای درک حرکات تکتونیک استفاده کنم، حتی زمانی که سن رسوب آن را مشخص نمی کند (سناریویی که بسیاری از آنها را می گیرند).

این تیم روش جدید خود را با سه مطالعه موردی رسوبات در آمریکای جنوبی، قطب جنوب شرقی و استرالیای غربی آزمایش کردند که نشان میداد اثر انگشت استفاده از سن چگونه کار می کند. کریس کرکلند، ژئوکرونولوژیست دانشگاه کرتین استرالیا میگوید: «به عنوان مثال، رسوبات در سواحل غربی و شرقی آمریکای جنوبی کاملا متفاوت هستند، زیرا دانه های جوان در سمت غرب وجود دارد که از فرو رفتن پوسته در زیر قاره، ایجاد زلزله و آتشفشان در آند. ایجاد شده است. در حالی که در سواحل شرقی، همه چیز از نظر زمین شناسی نسبتا آرام است و ترکیبی از دانه های قدیمی و جوان وجود دارد که از انواع سنگ ها در سراسر حوضه آمازون جمع آوری شده است. »

نتایج این مقاله را جستجو و دنبال کنید. هتل های روز همه مقدسین در مسکو، ایالات متحده محققان می‌توانند پیشنهاد کنند که روش جدید می‌تواند برای تحلیل مجدد داده‌های مطالعات قدیمی تر و همچنین برای اطلاعات بیشتر از رسوبات مناسب در تحقیقات آینده استفاده شود. برهام میگوید: «این نکته جدید را بیشتر از ماهیت زمین شناسی باستانی به منظور آرایش و حرکت صفحات تکتونیکی روی زمین در طول زمان، میانجامد.» نمی دانم چه کنم نامه های علوم زمین و سیاره تو بهترینی.

منبع: sciencealert

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.