راهنمای پارکت لمینت آرتا

یکی از مهمترین ویژگیهایی که نمایندگی پارکت لمینت آرتا دارا میباشد، تولید محصولاتی مقاوم در برابر خط و خش و تغییرات دمایی است. در صورت استفاده نامناسب از کفپوش لمینت مانند: کشیدن پایههای فلزی مبل بر روی آن یا جابجایی نامناسب اشیا بر روی لمینت، خط و خشهای عمیق یا سطحی ایجاد میشود. برای نصب پارکت روی کف، اول قطعه ها با چسب به سطح چسبیده و بعد از خشک شدن چسب، با کمک لاک، سطحی صیقلی ایجاد می شود. همچنین نگهداری از ورقه نسبتاً خشک از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا آب و رطوبت یکجا باعث تورم و تار شدن پارکت می شود ، هرچند بعضی از مارک ها به روکش های ضد آب مجهز هستند. تفاوت اصلی آنها در متریال آنهاست و مقاومتشان به علت لایه محافظ شیشهای لمینیت ضد خشی است که بر روی پارکت کشیده شده است. اگر می خواهید فرق این دو کفپوش را بهتر متوجه شوید، بهتر است اول ویژگی های هر یک را شناخته و سپس با تفاوت ها آشنا شوید. همچنین اگر دیوارهای فضا روشن هستند، انتخاب کفپوش های تیره مناسب تر است. این ویژگی ها آرتاموکت را جهت مصارف خانگی، اماکن اداری و تجاری، هتل ها و سالن های کنفرانس مناسب می نماید.

  • طبیعی بودن
  • مقاوم در برابر خراشیدگی اجسام نوک تیز و سایش
  • شیوه MOP
  • مقاوم در مقابل فشار و خراش
  • قیمت پارکت لمینت را محاسبه کنیم؟

پارکت لمینت آرتا کد 840 با توجه به رنگ خود میتواند پرچمدار مصارف تجاری و اداری باشد ، چرا که با توجه به نقش و رنگ آن پی میبرید که هم از بازتاب نور بسیار زیاد برخوردار است و هم در برابر لک و کثیفی مقاومت بالایی دارد . پارکت لمینت آرتا علاوه بر کیفیت بالا، دارای تنوع رنگ بندی و طرح می باشد. نوع بسته بندی : کارتن. توجه:پارکت لمینت آرتا در این مجموعه درجه یک و با قیمت مصوب کارخانه می باشد و در نظر داشته باشید بسته بندی محصول درجه دو سفید و بدون هیچ مشخصاتی می باشد. توجه قیمت محصول برای هر بسته پارکت به متراژ 196 سانتیمتر مربع میباشد. با توجه به اینکه در هر بسته از پارکت آرتا 1.9711 متر مربع لمینت موجود است در نهایت پیش فاکتور به ازای هر بسته اعلام خواهد شد. یکخانه امن و آرام علاوه بر اینکه باید ساختار خوبی داشته باشد، باید به زیباییهای طراحی داخلی هم مزین شود. باید در هنگام نصب پارکت نکات زیادی را رعایت کرد تا بدون مشکل نصب شود و ایرادی نداشته باشد. نوع کفپوش و رنگ آن را انتخاب کرد. برای ایجاد یک محیط رسمی، بهتر است از رنگ های تیره استفاده شود.

پارکت لمینت آرتا

در محیط بیرونی لمینت شیارهایی قرار گرفته است که باعث قفل و کلیک شدن لمینت ها در کنار هم می شود. آرتا کلیک اولین تولید کننده پارکت لمینت با سیستم قفلی ( کلیک ) در ایران می باشد که در گروه صنعتی آرتا تولید می شود ما با فعالیت مستمر و طولانی توانستیم بهترین نوع پارکت لمینت سیستم قفلی ( کلیک ) در دنیا را که صاحب آن شرکت یونیلین بلژیک می باشد را با قرار دادی رسمی به انحصار این شرکت در ایران درآورده و چون اعتقاد ما به گرفتن سهم واقعی کشور از بازار جهانی محصولات چوبی به ویژه در زمینه چوب پارکت بوده داشتن لیسانس تولید فوق را ضروری دانسته و ما مفتخریم در خاورمیانه اولین شرکتی هستیم که موفق به اخذ لیسانس یونیلین بلژیک شده است . پارکت لمینیت در سال 1977 توسط شرکت سوئدی پرستورپ اختراع شد و تحت نام تجاری پرگو فروخته شد. این دو شرکت در طول سالها درگیر اختلافات حقوقی زیادی بوده اند .البته ناگفته نماند که اغلب پارکت های ساخته شده ی لمینیت دنیا در این دو شرکت تولید می شوند. پارکت لمینت یک نوع کفپوش چوبی پرکاربرد است که امروزه در بسیاری از خانه ها، فروشگاه ها، مراکز آموزشی، شرکت ها و…

  • آرتا پان
  • امکان تعمیر آن با سمباده وجود ندارد
  • قیمت لمینت نسبت به پارکت کم تر است
  • قیمت لمینت ارزان تر از پارکت است
  • خراش برداشتن در اثر برخورد با جسم نوک تیز
  • هر پالت 117.60 متر مربع

از این رو برای منازلی که دارای کودک و یا افراد مسن می باشند گزینه بسیار مناسبی است .سبکی پارکت نسبت به سنگ و سرامیک نیز مسئله مهمی است و امروزه یکی از دغدغه های مهندسین استفاده از مصالح سبک در ساختمانها و جلوگیری از تحمیل بار اضافه به ساختمان می باشد .سرعت نصب پارکت لمینت و هچنین تمیز بودن عملیات نصب آن نسبت به سنگ و سرامیک نیز از مزایای دیگر پارکت لمینت می باشد. استاندارد سایشی این گروه از محصولات از AC4 به AC5 ارتقاء یافته و آپشن شیاردار V-Group به نوع اتصال تایلها اضافه شده است که البته زیبایی خاصی به پارکت بعد از اجرا خواهد داد. پارکت ها با توجه به نوع چوب ساخته شده ممکن است در برابر نفوذ موریانه مقاومت کمی داشته باشند و به مرور زمان دچار پوسیدگی و شکستگی می شوند. با توجه به شرایط اقتصادی بوجود آمده تقاضای پارکت لمینتهای ارزان قیمت و قیمت مناسب افزایش یافته است.

پارکت آرتا خدمات – روش درست انجام آن مناسب

از مزاياي آن مي توان به اين موارد اشاره كرد: ضد آب بودن و تغيير شكل ندادن، نصب آسان، قيمت مناسب نسبت به پاركت و لمينيت، انعطاف پذيري نسبت به ساير كف پوش ها، نظافت آسان تر نسبت به پاركت و لمينيت، نياز به واكس و ساب زني ندارند و مانع از سر خوردن اشيا بر روي آن مي شود. استفاده از کفپوش لمینت مزایای زیادی دارد از جمله اینکه نصب آن آسان است و از طرف دیگر خرید پارکت لمینت برای کسانی که قصد استفاده و نصب آن را دارند، بسیار مقرون به صرفه است. البته هستند در این لیست قیمت که مدل های لمینت قیمت بالاتر اما به جهت اینکه فقط صرفا این محصولات پول برند خود را میگیرند و در واقع هیچ تفاوتی با کفپوش لمینت بالا ندارند بنابراین ما پیشنهادمان برای شما عزیزان این مدل کفپوش لمینت است که هم جواب خود را پس داده و هم اینه قیمت مناسبی دارد. اگر در دکوراسیون داخلی منزل شما از کاغذ دیواری یا رنگ تیره استفاده شده است، بهتر است کفپوش را از میان رنگ های روشن انتخاب نمایید. پارکتهای ساخته شده از این چوب، رنگ طلایی مایل به قهوهای دارند.

بعد از معرفی پارکت نوبت به این میرسد که انواع پارکت از لحاظ نوع چوب به کار رفته در ساختار را به شما معرفی کنیم. این نوع چوب به دلیل روشن بودن، ظاهر زیبایی دارد؛ همچنین باعث میشود تا بازتاب نور بهتر صورت بگیرد و زیبایی منزل چند برابر شود. یکی از مزیتهای این چوب این است که در برابر هوا تغییر رنگ ندارد؛ به همین دلیل در صنعت دکوراسیون داخلی کاربرد ویژه دارد. معمول ترین جنس چوب قسمتهای منبت کاری شده در مبلمان چوب راش است که از ماندگاری بیشتر و طرح پذیری بهتری برخوردار می باشد و نسبت به دیگر چوب ها حتی چوب گردو مرغوب تر می باشد به همین دلیل گرانتر است. Ac3 و Ac4 که Ac4 از مقاومت بالاتری برخوردار است. یکی از دلایل پر مصرف بودن پارکت لمینت آرتا کد 835 را میتوان همین میان رده بودن آن از نظر طیف رنگی دانست . برخی کفپوش ها در لبه تایل های خود دارای شیارهایی هستند که مقاومت آن ها را در برابر تغییرات دما افزایش می دهند. در مطلب پارکت لمینت ضدآب یا مقاوم در برابر آب این موضوع را مفصل بررسی کردهایم. در مطالب فوق به صور مفصل در رابطه با مزایا و معایب پارکت آرتا صحبت کردیم.

Grasp (شما) پارکت آرتا در 5 دقیقه در روز

لمینت ها با قفل شیارهای لبه شان در یکدیگر روی کف نصب می شوند. نصب نادرست می تواند منجر به کنده شدن پارکت ها شود ، که به واسطه ی آن تخته های مجاور شکل V را از کف یا شکافهایی تشکیل می دهند که در آن دو تخته مجاور از یکدیگر جدا می شوند. البته باید متذکر شد که نصب محصول نیز به دو شکل انجام می شود که به آن ها اشاره خواهیم داشت تا از این موضوع نیز مطلع شوید. برای انتخاب کفپوش مناسب باید درک درستی از تفاوت های میان پارکت و لمینت داشته باشید. حتما تا کنون نام پارکت و لمینت زیاد به گوشتان خورده و حتی شاید به دنبال بهترین جنس آن برای دکوراسیون داخلی خود هستید، اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که پارکت و لمینت هر کدام یک جنس مستقل با تفاوت هایی هستند؟ پارکت و لمینت، دو نوع کفپوش از دل طبیعت هستند که شاید در ظاهر شباهت خیلی زیادی به هم داشته باشند، ولی هر یک دارای خصوصیاتی هستند که باعث می شود در واقعیت از یکدیگر متفاوت باشند. دو نوع بسیار رایج و محبوب کف پوش ها پارکت و سرامیک می باشد . براي خريد كف پوش مورد نظر خود بهتر است به فروشگاه هاي تزئينات داخلی ( عرضه کننده محصولاتی مانند کاغذ دیواری و ..) سري بزنيد، اما براي تنوع بيشتر و ديدن انواع برند هاي مختلف مي توانيد در تهران به خيابان سهروردي مراجعه كنيد تا از انتخاب تان مطمئن باشيد و بهترین مارک پارکت لمینت را خریداری کنید.

اگر عایق بودن کف در برابر صدا برای تان اهمیت دارد، آکوستیک بودن کفپوش را مورد توجه قرار دهید. توجه به تناسب با شرایط محیط زیست هم از جمله نکاتی می باشد که پیشنهاد می شود در نظر داشته باشید. این محصول با نام آلپینــو و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. در واقع این شرکت از کلیک چهار طرفه برای پارکت استفاده می کند. فعالیت های بخش چوب گروه صنعتی آرتا در سه شرکت آرتا پان، آرتا کلیک و آرتا دکور قابل بررسی است. باید توسط نصاب مجرب مورد تایید شرکت صورت بگیرد. ساختار سیستم کلیک های استفاده شده در پارکت لمینت آرتا به گونه ای می باشد که می توان در مدت زمان اندکی این پارکت لمینت را برای محل مورد نظر نصب نمود زیرا نیازی به اتصال پارکت به طور کشویی و یا ضربه ای نمی باشد و به این ترتیب نیز پارکت لمینت بر اثر ضربه آسیب نمی بیند و می توانید تا آخرین الوار کاری با کیفیت بالا را بر روی کف نصب نماییم. پارکت آرتا توسط گروه صنعتی آرتا و با نام تجاری آرتا کلیک تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در اردبیل تولید می شود و اولین و تنها پارکت ایرانی می باشد؛ پارکت آرتا دارای ضمانتنامه 10 ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند.

پرگو معروف ترین تولید کننده پارکت لمینت است . بهترین قیمت پارکت لمینت را در دیجی پارکت بیابید. تمیز کردن کفپوش پارکت در صورتی که نکات سادهای را رعایت کنید اصلا کار سختی نخواهد بود. در هنگام خرید باید به نکات و اصول مهمی توجه کنید تا بتوانید خرید مطلوبی را انجام دهید. امکان حرکت وسایل چرخ دار روی سطح پارکت و لمینت از دیگر نکات مهم است. نکته دیگری که در خرید پارکت مهم است این است که پارکت نسبت به آب و رطوبت حساس می باشد و در اثر گذشت زمان باعث از بین رفتن آن می شود، اما پارکت لمینت آرتا در مقایسه با برندهای دیگر دارای مقاومت بالا در برابر اجسام سنگین و مقاوم در برابر رطوبت است. اگر کفی که قرار است پارکت نصب شود رطوبت داشته باشد، باید ابتدا رطوبت آن را برطرف کنید. چوب افرا بر اساس بافتی که دارد به دو دسته سخت و نرم تقسیم میشود؛ اما باید دقت داشته باشید که مقاومت چوب افرا نرم از سایر چوبهای سخت بیشتر است؛ به همین سبب این چوب برای کارهای تزیینی و دکوراسیون داخلی بسیار مناسب است.

این پارکت ها انتخابی برای تزیین و بهبود دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف مانند خانه، ادارات، فروشگاهها، هتلها و سایر مکانها است. 5. وقتی رویه مبل راحتی و سایر مبل ها از الیاف و یا پارچه باشد می بایست دارای ضخامت مناسبی بوده که در طول زمان کوتاه آسیب نبیند و در صورت استفاده از رویه چرمی توجه نمایید که جهت جلوگیری از تعریق دارای سطح صاف نباشد. این نوع پارکت برای مناطق مرطوب و جاهایی که بارندگی زیاد است توصیه نمی شود زیرا جنس آن از چوب است و در برابر رطوبت، صدمه و آسیب می بیند که به مرور زمان درزهای آن از هم باز شده و تغییر شکل می دهد. به بیانی دیگر پارکت نوعی کفپوش لوکس با قیمت بالا است که در زمان قدیم بیشتر در خانههای اشرافی نصب میشد. اما استفاده از چوب در پاکت دارای معایب خاصی است که در ادامه به معایب موجود در استفاده از چوب گیلاس در پارکت میپردازیم. جنس هسته ای این محصول کفپوش از چوب های خرد و نیز مواد شیمیایی تشکیل شده است که کاملا بی ضرر هستند. مأموریت پارکت آرتا را می توان در درجه اول بی نیازی بازار داخلی از خرید محصولات خارجی با قیمتی گزاف دانست؛ درواقع مأموریت این شرکت تلاش در جهت رفع نیاز بازار داخلی به بهترین شکل ممکن است.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما