راه حل نهایی برای کارتن پستی که امروز می توانید درباره آن بیاموزید

را به طور کامل بررسی کرده و در صورت تایید اجازه درج این نماد را می دهد. قبل از صادرات باید ترجیحات مصرف کنندگان بازار هدف را بررسی کرد تا اطمینان حاصل شود که بسته بندی مورد نظر انتظارات این افراد را برآورده می­ کند . مشاورین و کارشناسان بازاریابی معمولا استفاده از بسته بندی های لوکس تبلیغاتی را یک روش کم هزینه در بازاریابی کسب و کارها معرفی می کنند؛ اما فراموش نکنید که هزینه های این ایده خلاقانه به قیمت جعبه های بسته بندی بستگی دارد، یعنی هر چه قیمت جعبه ها کمتر باشد، هزینه بازاریابی نیز به همان میزان کاهش می یابد.

این علامت نشان دهنده آن است که بسته بندی از آلومینیوم ساخته شده و قابل بازیافت و استفاده مجدد است. محصولات صادراتی معرف کشور تولید کننده شان میباشند پس، از نظر کیفیت، خود محصول و بسته بندی می بایست درجه یک باشند. بسته بندی های صادراتی می بایست در درجه اول از نوع کیفی و در نکته بعد از آن، از لحاظ زیبایی ترغیب کننده باشند. می ­توان گفت که مسئولیت بسته بندی کالای صادراتی همیشه بر عهده صادرکننده است و باید تضمین کند این بسته ­بندی می­تواند در سفرهای بین ­المللی آسیبی نبیند . بستهبندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد. چاپ فلکسو به دلیل سرعت تولید بالا و قیمت مناسب در تمام صنایع برای کارتن های حمل و نقل و جعبه های پستی کاربرد گسترده ای دارد.

سریع-مشاهده کارتن پستی شما

یکی از اهداف بسته بندی کالا صادراتی حفاظت مناسب از کالا ها در حین حمل و نقل و رسیدن به مقصد است . کارتن پستی یکی از انواع بسته بندی ها می باشد که با توجه به نامش برای حمل و نقل مرسولات پستی مورد استفاده قرار می گیرد. گرایش امروزه بازار استفاده از بسته بندی های بزرگ و حجیم برای تولید کنندگان و خریداران عمده و استفاده از بسته بندی های کوچک برای مصرف کنندگان خرید کارتن برای آنلاین شاپ می باشد. به گونهای که از سویی کمترین آسیب در حین تولید تا مصرف به محتوای محصول و از سوی دیگر به محیط زیست وارد گردد.

تصمیم به خرید کالا در نقطه فروش و محل عرضه تا حد زیادی به نحوه ی بسته ­بندی بستگی دارد و حین طراحی بسته بندی کالا صادراتی باید به این نکته نیز توجه داشت . با این حال ، عملکرد بسته­ بندی محدود به محافظت از بار حین فرآیند انتقال بین­ المللی نیست و در کنار آن یکی از ارکان بازاریابی نیز محسوب میشود . کارتن های ۵ لایه به نسبت کارتن های ۳ لایه قیمت بیشتری دارند و به واسطه استحکامی که دارند قادر هستند محصولات را در برابر ضربات و خطرات احتمالی محافظت کنند. قیمت کارتن پستی بر اساس رنگ، 3 یا 5 لایه بودن، نوع چاپ، ایعاد، تعداد تیراژه و… شرکت ها بر اساس این اطلاعات می ­توانند درخواست نمونه­ هایی را بدهند و جنس مواد بسته­ بندی را آزمایش کنند .

تولید کننده کارتن در تهران

بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان فروش پسته در کشور ما فله بوده و انواع پسته کشورمان به صورت کیسه های 50 تا 1000 کیلویی صادر می شود. بسته بندی محصولات مهم ترین چیز در فروش آنهاست. برای کسب مشاوره خرید و ثبت سفارش جعبه و کارتن بسته بندی محصولات بازار داخلی و صادراتی میتوانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. معمولا خرید و فروش خرما در ماه مبارک رمضان بسیار از پیش افزایش می یابد. خرمای سالم از نظر کیفی بسیار بالا بوده و امکان تفکیک شدن آنها از یکدیگر وجود دارد و در آخر اگر خرما با کیفیت، دارای بسته بندی ضعیف باشد، فروش زیادی نخواهد داشت پس اهمیتی که بسته بندی خرما دارد به اندازه کیفیت آن است.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما