ریپورتاژ یا رپرتاژ آگهی چیست؟

چه سایت هایی را برای انتشار ریپورتاژ آگهی خود انتخاب کنیم؟ برای اینکه بفهمید ریپورتاژی که منتشر کردهاید ایندکس شده است یا خیر، چند روز پس از انتشار مقاله ریپورتاژ آگهی، به مرورگر گوگل رفته و عنوان مقاله را در کنار نام سایت سرچ کنید. به فکر دریافت ریپورتاژ آگهی از سایت های معتبر و شناخته شده افتاده اید شایان ذکر است که سایت های معتبر و شناخته شده هزینه بالایی برای ریپورتاژ آگهی از شما در خواست می کنند، برای خرید مقرون به صرفه ریپورتاژ آگهی می توانید با شرکت های شناخته شده و معتبر با تعرفه های سئو سایت مناسب نسبت به سایت های خبری ارتباط برقرار کنید. بی شک شنیده اید که بعضی افراد معتقدند ریپورتاژ آگهی باعث بهبود و ارتقاء رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شوند و احتمالا دلیل مطالعه مقاله ریپورتاژ چیست برای شما پی بردن به اهمیت ریپورتاژ در موتورهای جستجو می باشد. همان طور که گفته شد ریپورتاژ به شکلی از آگهی اطلاق می شود که به شکل خبر در سایت های خبری انتشار پیدا می کند، به همین رو مخاطبان و بازدید کنندگان زیادی را از سایت خبری به خود جذب می کند و باعث توجه موتورهای جستجو می شود، در اصل ریپورتاژ یکی از بهترین و مهم ترین لینک هایی است که هر سایت می تواند داشته باشد.

زمانی که یک سایت خبری، روی کلمه خاص به سایت شما بک لینک فالو می دهد در واقع خوانندگان را به سایت شما هدایت می کند و در نتیجه توجه موتورهای جستجو به سایت شما را بیشتر می کند، از همین رو ریپورتاژ آگهی روشی برای گرفتن بک لینک و تاثیر گذار برافزایش رتبه سایت می باشد. ریپورتاژ آگهی یک کلمه فرانسوی می باشد که از کلمه ریپورت به معنی گزارش گرفته شده ریپورتاژ Reportage که متن تبلیغاتی می باشد به منظور تبلیغ غیر مستقیم محصولات و یا خدمات ارائه شده تولید می شود یعنی صاحبان مشاغل که اقدام به فروش محصولات و یا ارائه خدمات می کنند می توانند با استفاده از ریپورتاژ آگهی در قالب نوشتن متن همچنین مقاله خبری در یک طرطراحی سایت خبری می توانید اقدام به تبلیغ کنید. با توجه به اینکه عامه مردم از تبلیغات دلخوشی ندارند میبایست تا آنجا که می توان در رپورتاژ نویسی از به کار بردن عبارت های تبلیغاتی خودداری کنید. در این مقاله درباره ریپورتاژ آگهی صحبت کردیم و نکاتی را پیرامون ریپورتاژ نویسی به شما ارائه دادیم.

ریپورتاژ در اصل یکی از بهترین و اصلی ترین روش ها برای برند سازی و تبلیغات آنلاین و اینترنتی می باشد که بزرگترین مارک های دنیا برای جذب مشتری و ارائه محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می کنند. شما یک سایت خبری را درنظر بگیرید که در آن خبری از نوعی تردمیل جدید و منحصر به فرد داده و در آن به مزایا و معایب استفاده از این محصول پرداخته و در انتها نام یک شرکت و برند خاص را به عنوان بهترین فروشگاه خرید این محصول معرفی کرده است، به همین دلیل ریپورتاژ روش هوشمندانه و تاثیرگذار برای برند سازی و افزایش مشتری می باشد. بعد از آشنایی اولیه با ریپورتاژ آگهی و اهمیت آن سوال اینجاست که چه سایت هایی را برای ریپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟ باید بدانید که متن تیتری که برای رپورتاژ خود انتخاب کرده اید کلیدی است برای ورود به کسب موفقیت و موقعیت از رپورتاژ منتشر شده بنابراین تیتری را انتخاب کنید که خواننده از میان انبوهی از مقالات تیتر شما را برگزیند. دلیل اهمیت تیتر ها در یک محتوا، توجه بالای مخاطب به آنهاست. در این صورت پیدا کردن سایتی که هم موضوع با سایت شما باشد و نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را نیز داشته باشد، دشوار است.

سایت قدرتمند به سایتی هایی که بازدیدکننده های زیاد، بک لینک ورودی زیاد، لینک خروجی کم داشته باشند و به طور مداوم به روزرسانی شوند گفته می شود، پس در نتیجه با انتشار ریپورتاژ در سایت های خبری رشد سریع سایت را خواهیم دید. بهتر است سایتی را برای خرید ریپورتاژ آگهی انتخاب کنید که به موضوع کسبوکار شما نزدیکتر باشد و یا مانند سایتهای خبری، همه موضوعات را در بر بگیرد. ریپورتاژ آگهی بیشتر برای محصولات و خدماتی استفاده می شود که ارائه اطلاعات بیش از تصاویر بر مخاطب تاثیر گذار باشد. محصولاتی که برای آن ها ریپورتاژ آگهی استفاده می کنند مثل لوازم آرایشی بهداشتی، محصولات ورزشی و … علاوه بر هدف تبلیغاتی و بازاریابی، ریپورتاژ خبری میتواند در گرفتن بک لینک برای سایت کمک کند. هرچقدر کیفیت متن ریپورتاژ بالاتر باشد تعرفه ریپورتاژ خبری در سایتهای تبلیغاتی نیز بیشتر می شود. همچنین لینکها در متن پخش باشند. با این حال پیشرفت در حوزه تکنولوژی موجب شده که به راحتی بتوان با ارائه محتوای مناسب، حجم عظیمی از کاربران را از خدمات ارائه شده باخبر نبود. توجه داشته باشید که در هنگام تولید محتوای ریپورتاژ آگهی باید با رعایت کردن اصول صحیح و کاربردی بتوانید محتوای مفید و کامل به مخاطب ارائه دهید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما