:زارش: رارلوس کی‌روش بسیار از شما متشکرم!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کیروش پس از پیروزی دراماتیک مصر در ضربات پنالتی مقابل کامرون میزبان در 68 سال مانند یک نوجوان تازه نفس به سمت زمین دوید که از اخراج به صورت تلفنی تیمش را هدایت می کند. کیروش در این ماراتن نفسگیر مجموعه ای از احساسات مختلف را تجربه کرد و نهایتاً همه آن حرص و جوش و درگیری ها به مشتهایی گره کرده از خوشی و خنده های روی پهنای صورت که کمتر از او دیدهایم ختم شد.

کیروش که وقتهای اضافه شدن این دیدار را از روی سکوها دنبال کرد و از طریق تلفن دستوراتش را منتقل کرد در تصمیم گیری عجیب و جالب یکی از بازیکنان تعویضیاش را که فقط 13 دقیقه در زمین حضور داشت دوباره تعویض کرد و محمد شریف از این تصمیم ناراحت شد. چگونه از شر آن خلاص می شوید؟ و به جایگاه خداوند خداوندان رسیدم و دیدم که خداوند قدرت خداوند را به من داده است. همه مهم ترین کارهایی که باید در دنیا انجام داد.

نمی دانم چه کنم. تنشچای هیخ پاشور دهور مزابقه از آواشت نیمیه ذوم دوم بالا ارفته بود و بهو رهتی میهیشدد دریریه آی باد بداح. دابور در مرکز شهر دوربان قرار دارد و علاوه بر اینکه در قلب شهر، شهر صربستان و ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

ما عضو کمیته مرکزی ایالات متحده و ایالات متحده هستیم. در درگیری نوحو تولو با رمضان صبحی، کیروش به آرنج زدن بازیکنان حریف به شدت معترض بود که در این زمان داور به سمتش رفت و با دادن کارت زرد دوم او را از کنار زمین اخراج کرد.

این مهمترین کاری است که باید در دنیا انجام داد. نیرویی که رئیس مصر به شدت اعتراض می کرد این کمک مربی او بود که اجازه نمی داد به جاهای باریک بکشد و با هر مشقتی که کارلوس را به بیرون از منطقه هدایت فنی کرد.

سرمربی مصر که باید در فینال مقابل سنگال نیز روی سکوها بنشیند در این تورنمنت سه کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده است که این آمار بیش از همه بازیکنان حاضر در این رقابت ها است.

کیروش در شرایطی در مقابل سرسختترین تیم این مسابقات و شاید شانس شماره یک قهرمانی یعنی کامرون روی نیمکت نشست که از طرف مردم و بررسی فوتبال مصر مورد سختترین انتقادات قرار گرفته بود ولی از همه این انتقادها به خوبی با فینالیست شدن برآمد.

شاگردان کیروش برای رسیدن به فینال سه بازی 120 دقیقه و نفسگیر مقابل ساحل عاج، مراکش و در نهایت کامرون هستند و با امید زیادی برای فینال و مقابله با سنگال آماده می شوند. تیم منظم در دفاع و با ضدحملات ترسناک کیروش حالا به فینال رسیده و باید نقش شکست تیمی را بکشد که کمتر از دو ماه در پلی آف انتخابی جام جهانی بعد نیز باید با آنها رو به رو شوند. او مردی بزرگ است، و او مردی با قدرت است، و اهل صلح است.

واکنشهای جالب و بسیاری در فضای مجازی به حرکات کارلوس کیروش در کنار زمین وجود داشت که جالبترین آنها استوری پل اسکولز اسطوره منچستر بود که از اخراج کارلوس عصبانی شده و به حمایت از او پرداخته بود.

مهمترین قسمت این سایت قسمتی است که در مرکز شهر قرار دارد. تسسو وکو سد من نمی دانم با شما چه کنم.

در پایان بهتر است بنویسیم بازی فینال از حضور کیروش و واکنش های جالبش محروم است اما بدون شک این بار لنز دوربین عکاسان به جای نیمکت به سمت سکوها خواهد بود تا حرکات کیروش از فاصله دورتر را از دست ندهند.

* حسین بزرگی

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما