سرننت ۲۰۸۰۲۰۸۰ ۲۰۸۰گس۲۰۸۰۲۰۲۰۸۰۲۰۸۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۸۰

[ad_1]

فرارو- تغییرات آب و هوایی یکی از بحرانهایی است که به طور روزانه به طور روزانه ناگوار از آن را برای ما میسازند، اما یک مطالعه جامع جدید هشدار می دهد که با نرخ دمای فعلی و تغییرات کره ای، شهرهای نیمه شمالی شاهد تغییرات آب و هوا هستند. هوآیی اوسترداهاهای خواهند شاداه شاه طه تاح تاز ششوات آل آنهیزیزی عین تاهینتیزه دات یومتر آذا صلاح ره خواهید داد.

“می خواهی بروی؟” احتمالاً همه ما ممکن است داستانهایی را در وضعیت آب و زادگاه هوایی خود از والدین یا پدرها و مادربزهای بزرگ خود دیده باشند که برخی از حکایت ها از آن آب و هوا در زمان آنها سردتر و بارش ها بیشتر بوده است. علاوه بر این، پول زیادی برای انجام دادن در آینده و همچنین در زمینه های ایالات متحده و ایالات متحده وجود دارد. بسیار مهم است که بدانیم چگونه آن را به درستی انجام دهیم.

ما معمولاً تغییرات آب و هوایی را بر حسب افزایش دما می‌کنیم، اما می‌گویند از طریق روش‌های دیگری نیز به این تغییرات پی می‌برند که یکی از آنها «تغییرات فضایی» است. در مطالعات مربوط به سال 2019، محققان دریافتند که شهرهای آمریکای شمالی تا سال 2080 اساسا احساس می کنند که آب و هوایی دارند که با آب و هوای حدود 500 مایل (800 کیلومتر) دورتر از جایی که اکنون آن هستند، یکی است. نکته جالب توجه این است که این مطالعه بر اساس شرایط، میزان متوسط ​​انتشار کربن و با فرض ثابت بودن آن در دهه های آینده، تخمین زده شده است، اما همین پیش فرضها ثابت کرده است که این پیش بینی ها با 540 شهر در ایالات متحده آمریکا و سازگاری سازگار هستند. است.

بسیار مفتخرم این معناست که تغییرات آب و هوایی نیم کره شمالی در 60 سال آینده، به شکل محسوسی آب و هوای آنها را مناطق مشابهی خواهند کرد که در حال حاضر در 500 مایلی جنوب آنها قرار دارند، مکانهایی که به شکل قابل توجهی آب و هوا هستند. درم و مرطوب درند. شما می توانید این مفهوم را در یک نقشه آنالوگ اقلیمی که توسط مت فیتزپاتریک، یکی از نویسندگان مطالعه مرکز علوم محیطی دانشگاه مریلند، طراحی شده، در زیر مشاهده کنید.

سرننت ۲۰۸۰۲۰۸۰ ۲۰۸۰گس۲۰۸۰۲۰۲۰۸۰۲۰۸۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۲۰۸۰

از دیدگاه ایالات متحده آمریکا، “ما به دنبال مکانی برای زندگی هستیم و می توانیم این کار را انجام دهیم.” بر اساس داده های این نقشه می توانید برای مثال متوجه شوید که ایالات متحده آمریکا در سال 2080 با کدام مناطق واقع در جنوب خود، آب و هوایی مشترک داشته اید که در این نقشه ما میبینیم که این شهر آب و هوایی شبیه میسی سی پی باتلاقی است. متاسفم. نیویورک شبیه شمال آرکانزاس خواهد شد و آب و هوای هیوستون نیز مانند مکزیک خواهد بود.

فیتزپاتریک در این خصوص توضیح می دهد که: «ما می توانم از این تکنیک برای تبدیل پیش بینی های آینده آب و هوایی به چیزی استفاده کنیم که بهتر است آن را مفهوم سازی کرد. نمی دانم می توانم این کار را انجام دهم یا آن را. برای اولین بار است که ما می توانیم از چنین تغییراتی را در طول یک نسل ایجاد کنیم و امیدوارم تا آن زمان کسانی باشند که از این داده ها برای رفع این بحران استفاده کنند. »

با این همه می گویند، با توجه به داده ها و با نرخ انتشار فعلی کربن، بسیاری از دگرگونی هایی که در حال حاضر را نمی توان به راحتی مفهوم سازی کرد. بهترین ها، مهمترین و محبوب ترین در جهان علاوه بر مهمترین و مهمترین اطلاعات، امکان استفاده از آن وجود ندارد. نویسندگان در مطالعه خود توضیح دادند: «برای بسیاری از مناطق شهری، ماهای اساسی بین آب و آینده و بهترین آنالوگ اقلیمی معاصر پیدا کردند، تفاوت هایی که تاکید می کند تا دهه 2080 بسیاری از شهرها می توانند آب و هوای داشته باشند را بدون معادل امروزی خود تجربه کرده اند. و.»

دانشمندان هشدار می دهند که اگر گام های اساسی برای رفع بحران اقلیمی صورت نگیرد، در آینده نچندان دور نه فقط شهرهای آمریکای شمالی، بلکه تمام شهرهای نیمه شمالی کره شمالی به آب و هوایی گرفتار خواهند شد که اکنون مشابه آن را می توان 800 کیلومتر دورتر و سمت جنوب خود قرار داد. پشت. خیلی از این مکانها را می توانید با استفاده از خودروی خود ببینید، ولی بساری از این مکانها اصلاً مناطق شهری یا سکونت گاهی اوقات که می توانید به راحتی ببینید. این هتل در مرکز شهر واقع شده است. شهرهای ما در نیمه کره شمالی زمین در حال حاضر تجربه تغییرات آب و هوایی هستند، اما این موضوع با سرعتی در حال انجام است که نسلی که در حال حاضر به دنیا می آید، به احتمال بسیار زیاد نمی تواند آن را تجربه کند و لمس کند. نمی دانم چه کنم ارتباطات طبیعت این کار، کار درست است.

منبع: sciencealert

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما