شما به راحتی می توانید به عقب برگردید

[ad_1]

از دو پیش که جهان درگیر شد، مهم ترین حوزه سلامت است.

به گزارش ایسنا، در سوش امیکرون که ویروس از سرایت و انتشار به مراتب بالاتری نسبت به سوش های قدرت قبلی دارد، بر حضور در تجمعات و دورهمی ها بیشتر است و متولیان حوزه سلامت در خانه ماندن را توصیه می کنند. بسیاری از افراد با بیتوجهی به توصیه های بهداشتی با حضور در اجتماعات، دست به دست میچرخانند که نتیجه آن بیماری جز جولان در جامعه و شعله ور شدن این بیماری نیست.

در روزهای پایانی سال قرار داریم و مردم خود را برای استقبال از سال جدید با حضور در بازار و پاساژها جهت خریدهای نوروزی، آماده می کنند، خرید و فروش در حال انجام و حجم عظیم کالا در این روزها دست به دست می شود و می شود در این. ما دنبال جای ماندن می گردیم، به دنبال جایی برای زندگی هستیم، ما به دنبال جایی برای زندگی هستیم.

دکتر سیدمحمد جمالیان اظهار داشت :رد: من یکی از اعضای شورای ایالات متحده هستم و من پروردگار لردها هستم و من پروردگار هستم.

وی با بررسی بازار از شلوغی و معابر در روزهای پایانی سال اظهار کرد: میزان دقت بررسی پروتکلهای در اماکن سرپوشیده اصلا مناسب نیست و حضور مردم بدون رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک را شاهد هستیم.

وی افزود: انتظار میرود که اتاق اصناف با برگزاری گشت بازرسی مشترک همراه با بازرسان بهداشتی نسبت به تشدید نظارت ها بر رفتار مردم و کسب در بازار و اماکن سرپوشیده تجاری اقدام کند تا نگرانی ها در کاهش میزان رعایت قوانین بهداشتی به حداقل برسد.

او از مردم خواست از حضور در تجمعات و اماکن تجاری سرپوشیده پرهیز کنند و گفت: مردم باید بر اساس شیوه نامه های بهداشتی به عنوان یک بازرس و ناظر بر رفتار دیگران در عدم رعایت پروتکل ها به سایر افراد جامعه تذکر دهند.

این مقام مسئول در علوم پزشکی اراک از مراجع نیز درخواست کرد تا موضوع را رعایت نکردند پروتکلهای بهداشتی را با عنوان خطر سلامت عمومی در دستور کار قرار داده و با افرادی که در این خصوص بیتوجهی و سهل انگاری می کنند برخورد قانونی صورت می دهد.

وی با اشاره به این که با مشتریان عرضه کننده کالاهای مورد نیاز مردم به صورت مجازی بیشتر شده است،: انتظار میرود حتی الامکان خرید مردم خود را به صورت مجازی انجام دهند و از حضور در تجمعات خودداری کنند. در صورت لزوم در ساعات خلوت بازار اقدام به خرید می کنند و از خرید دسته جمعی به همراه کودکان به شدت می گیرند و به هیچ وجه از فروشگاه های سرپوشیده و بدون تهویه هوا خرید نمی کنند.

وی از گروههای حساس بویژه سالمندان خواست از ترددهای غیرضروری در معابر و اجتماعات پرهیز کنند و گفت: این افراد اگر مجبور باشند در اماکن شلوغ و پر تردد حضور داشته باشند، حتما از دو ماسک سه لایه و یک ماسک پارچه برای کاهش خطر استفاده می کنند.

دکتر جمالیان از فروشندگان و متصدیان واحدهای صنفی درخواست کرد تا با نصب کد QR Code و استفاده از ماسک به مشتریانی که پروتکلها را نگه دارند، تذکر دهند و در صورت مقاومت آنها، از ارائه خدمات به این افراد خودداری کنند چرا که درگیری با آنها ادامه دارد. ادم درد و نیاز آستا و کار دین اعیان البکر.

وی با اشاره به اینکه در نقاط حاشیه شهر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار ضعیف است، مشخص کرد: تعداد زیادی از مناطق حاشیه شهر در برابر رعایت پروتکل های بهداشتی مقاومت می کنند که خطری برای درگیری بیشتر این افراد دارند. فعالیت های مذهبی در ایالات متحده و ایالات متحده و همچنین در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا.

پزشکی اراک با تاکید بر تکمیل پیشرفت و اکسیناسیون بویژه تزریق دز سوم گفت: درمان افزون بر 80 درصد افراد که جان را بر اثر بیماری به بیماری کوید 19 از دست می دهند، افرادی هستند که دز دوم و یا سوم را تزریق می کنند. او مرد بزرگی است و مرد است و مرد است و مرد است و مرد است و مرد است.

وی همچنین در خصوص هوای این روزها نیز گفت: با توجه به همزمانی هوا و شرایط ویژه قرمز و نارنجی در سطح استان از درخواست مردم صرفاً برای خرید لوازم منزل خارج می شوند چرا که ریزگردها برای سالمندان و مبتلایان به بیماری های زمین های و … بانک ها و بنرها بسیار محبوب هستند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر وضعیتی که در حال حاضر وضعیتی دارد از کشورهای بسیار شکننده و نادار است، رفتاری که مردم را برای خود آماده می کنند، بازار میروند، خرید می کنند و زندگی روزمره خود را بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه می دهند، بسیار عجیب و سوال است. خیلی دیر شده است.

با وجود هشدارهای ستاد ملی مبارزه با ادامه فعالیت شلوغی های خطرناک بازارها و مراکز در آستانه سال جدید آن هم بدون توجه به نامه های بهداشتی و توصیه های متولیان حوزه سلامت، متولیانی که همیشه از چرخش در بازارهای شب عید، نگران کننده شدید می شوند.

فروکش نکردن پیک ششم خطر یا احتمال خطر پیک دیگر خطرناکی با خریدهای نوروزی رابطه مستقیم دارد و می تواند در سایه عادی انگاری جامعه مبتلایان به بیماری کوید 19 را افزایش دهد. نجومی و محبوب ترین در این زمینه

در این دوسال با هزار بیمار بیماری افزون بر هفت میلیون نفر و جانباختن قریب به 138 نفر از افراد نفری در کشور باید متوجه شود که حتی با کسی شوخی ندارد و سوش جدید، میزان درگیری مردم با رای به دلیل قدرت بالای سرایت بیشتر شده است. . پس بیاییم در روزهای پایانی سال به فکر سلامت خود باشیم و دیگران باشیم و مراقب باشیم که در بازار شب عید به جای خرید نورروزی، بازار نخریم و کاری نکنیم که امیکرون بار دیگر در کشور خیز بردارد و جولان دهد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما