معرفی سایت برای کتابخانه نیمه شب pdf

کتاب «کتابخانه نیمه شب» رمانی نوشته ی «مت هیگ» است که نخستین بار در سال 2020 منتشر شد. «بین مرگ و زندگی، کتابخانه ای هست.» زمانی «نورا سید» به کتابخانه ی نیمه شب وارد می شود، مجال این را نمایان می کند که اشتباهات گذشته را جبران کند. زندگی او تا اکنون، پر از رنج و پشیمانی بوده است. او احساس می کند تمام را نادلگرمی کرده است، از جمله خودش. اما تمام چیز قرار است عوض شود. با یاری یک دوست، «نورا» اکنون قادراست تمام پشیمانی های گذشته اش را از بین ببرد و یک زندگی بی کاستی را برای خود خلق کند. اما تمام چیز طبق تصورات او پیش نمی رود و خیلی زود، تصمیمات «نورا» سبب می شود هم خودش و هم کتابخانه دربرابر ریسکی جدی قرار بگیرد. قبل از این که وقت تمام شود، «نورا» بایست به سوال غایی جواب دهد: مناسبترین راه برای زندگی کردن چیست؟ کتاب کتابخانه نیمه شب میتواند در این

خصوصیت های کتابخانه نیمه شب pdf

  • برنده جایزه مناسبترین داستان گودریدز سال 2020
  • از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

مت هیگ، زاده ی 3 جولای 1975، رمان نویس و روزنامه نگار انگلیسی است.هیگ در شفیلد به دنیا آمد. او در دانشگاه هال به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی و تاریخ پرداخت. هیگ تا به حال آثاری داستانی و غیرداستانی را هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان به رشته ی تحریر در آورده است. او در بیست و چهار سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد اما توانست آن را پشت سر بگذارد.
 بخش هایی از کتابخانه نیمه شب pdf (لذت متن) طبقات کتاب در دو سمت «نورا» آغاز به حرکت کردند. زاویه هایشان عوض نمی شد. فقط افقی می لغزیدند و جا به جا می شدند. این احتمال هم بود که اصلا طبقات حرکت نمی کنند و این کتاب ها هستند که جا به جا می شوند. اصلا هم نمایان نبود که چرا یا حتی چگونه. هیچ ابزار و وسیله ای دیده نمی شد که این کار را انجام دهد. صدایی به گوش نمی رسید و کتاب ها هم از انتها یا ابتدای طبقات بر زمین نمی ریختند. کتاب ها بر اساس این که روی کدام طبقه قرار داشتند، با شتابی مختلف می لغزیدند، اما هیچ کدامشان خیلی سریع حرکت نمی کردند. هر زندگی میلیون ها تصمیم رو شامل می شه. برخی از این تصمیم ها بزرگ هستن و برخی کوچیک. اما هر بار که تصمیمی گرفته می شه، نتیجه تغییر می کنه. تغییری جبران ناپذیر که به نوبه ی خودش سبب تغییرات دیگه ای می شه. این کتاب ها دریچه ای هستن به تمام زندگی هایی که تو می تونستی تجربه کنی. انجام دادن فقط یک کار به شکلی مختلف همواره مثل اینه که تمام چیز رو مختلف انجام بدی. هر چقدر هم که تلاش کنیم، نمی تونیم کارهایی رو که توی دوران زندگی انجام داده ایم تغییر بدیم… اما تو دیگه توی دوران زندگی نیستی. اومدی بیرون. این موقعیت رو داری که ببینی تمام چیز می تونست چطور پیش بره.»

کلام آخر : همواره دوستان و آشنایان خود را به معرفی و ترویج کتاب و کتاب خوانی دعوت نمایید .

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور