معلم خصوصی ریاضی ششم Blueprint – شستشو و تکرار

در فصل اول عدد نویسی و الگوها تدریس می شود و باید دانش آموز به صورت پایه ای این مبحث را یاد بگیرد تا در سایر فصل ها دچار اشکال نشود. در کلاس های مدرسه این مباحث درس داده می شود و در کلاس های تدریس خصوصی هم باید تلاش شود این مباحث به خوبی ارائه گردد. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ارائه شده است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش ریاضی و فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. استفاده از کلاس های خصوصی ریاضی در مدرسانه برای همه دانش آموزان برنامه ریزی شده است و تنها مختص به دانش آموزان ضعیف در یادگیری یا کسب نمره عالی در امتحان نیست، ما شیوه های یادگیری و درک ریاضی را به دانش آموزان آموزش می دهیم، ضمن این که مزایایی چون استفاده از آزمون های آنلاین، برگزاری کلاس خصوصی آنلاین ریاضی، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی تنها بخشی از خدماتی است که مدرسانه به دانش آموزان و والدین معلم خصوصی ریاضی پنجم ارائه می کند.

از آنجایی که هدف ما در مدرسانه بهبود کیفیت آموزش ریاضی است، وضعیت درسی دانش آموز تا زمان رسیدن به نتیجه مورد نظر والدین و دبیر پیگیری می شود، در پایان هر کلاس درسی گزارشی از وضعیت دانش آموز شامل میزان همکاری تمرکز ، انجام تکالیف و میزان یادگیری را به خانواده ارائه می کنند، در این فهرست تمام موارد با عددهایی بین 1 تا 10 امتیاز دهی شده است که بیانگر عملکرد دانش آموز در است. مدرسانه برای استخدام بهترین معلم کلاس چهارم بیش از 11 فیلتر اعمال می کند که همین مسئله باعث ارتقاء سطح کیفی آموزش ریاضی چهارم دبستان و نتیجه بخش بودن کلاس های خصوصی از نظر آموزش و یادگیری دانش آموزان است. مدرسانه برای آغاز همکاری با دبیران ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی فیلترهای سخت گیرانه ای اعمال می کند و این همکاران از نظر سطح علمی، قدرت انتقال دانش، فضیلت های شخصیتی و مهارت های دیگر از جمله بهترین اساتید ریاضی تهران هستند، بنابراین کلاس تقویتی ریاضی چهارم دبستان در مدرسانه با بهترین مدرسین خصوصی ریاضی چهارم همراه خواهد بود.

تدریس خصوصی ریاضی چهارم از جمله گزینه های ممکن برای ارتقاء سطح یادگیری دانش آموزان در این پایه است، هر دانش آموزی می تواند با اهداف مختلف از مزایای کلاس خصوصی ریاضی بهره مند شوند، به طور مثال برای دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی ضعیف هستند کلاس های تقویتی ریاضی می تواند به صورت هفتگی برگزار شده و شامل درسنامه، حل سوال و مثال و تمرین های خانگی باشد، برای دانش آموزانی که سطح متوسط تحصیلی دارند یادگیری بهتر ریاضیات می تواند با پیشرفت درسی همراه باشد. همچنین برای بهبود کیفیت خدمت رسانی به دانش آموزان در مدرسانه به صورت منظم کلاس های آموزشی جهت آشنایی دبیران با شیوه های جدید تدریس ریاضی در دنیا و تغییرات کتب درسی و منابع و همچنین کلاس های روانشناسی برای تعامل بهتر با دانش آموز و شناخت شخصیت ها و مشکلات دانش آموزان در سنین مختلف برگزار می شود که باعث شده است سبک تدریس ریاضی در مدرسانه یک سبک کاملا نو و بی عیب و نقص باشد.

سطح کیفی آموزش در مدرسانه یکسان است و فرقی نمی کند شما از کلاس خصوصی حضوری استفاده می کنید یا کلاس تدریس خصوصی آنلاین ریاضی، در هر صورت آنچه اهمیت دارد کیفیت یادگیری دانش آموز است که در شیوه های تدریس مدرسانه به صورت یکسان به آن پرداخت می شود و قیمت تدریس خصوصی ریاضی چهارم در مدرسانه در همه مناطق تهران یکسان و بر اساس ساعت آموزشی خواهد بود. مدرسانه با هدف آموزش مفهومی ریاضیات در ایران راه اندازی شده است، به همین دلیل کلاس های خصوصی در مدرسانه کاملا متفاوت از سایر کلاس های خصوصی در این زمینه است، شیوه های تدریس ریاضی در مدرسانه کاملا منحصر به فرد است، هر دانش آموزی با توجه به شرایط آموزشی و فردی که دارد از مزایای کلاس های خصوصی بهره مند می شود و تعداد و ساعات کلاس ها بر اساس نیاز دانش آموز و طبق مشاوره هایی که با خانواده و دانش آموز برگزار می شود انتخاب می شوند.

همچنین خانواده هایی که نگران حضور یک شخص غریبه در حریم خصوصی خانواده هستند می توانند با خیال آسوده و تضمین مدرسانه از شرافت و اعتقاد دبیران این مجموعه از کلاس های خصوصی ریاضی چهارم به صورت حضوری بهره مند شوند. قبل از اینکه با معلم خصوصی ریاضی ششم و فارسی ششم تماس بگیرید، اهدافی که دارید را در ذهن مرور کنید. بنابراین توصیه می شود که برای همه دانش آموزان کلاس های تقویتی ریاضی به صورت برنامه ریزی شده و منظم برگزار شود تا با توجه به اهدافی که ذکر کردیم در یادگیری این درس در آینده موفق تر عمل کنند. تمرینات بیشتری برای درس ریاضی حل کنید: همانطور که گفته شد، حل تمرین و مسئله برای یادگیری بهتر درس ریاضی و قوی تر شدن در درس ریاضی مهم است.

برای حل تمرینات و مسائل اضافی می توان از کتاب های کمک آموزشی و یا جزوه خود معلم خصوصی استفاده نمود. سعی کنید تمرینات را خوب مورد بررسی قرار دهید و روی نحوه حل آن فکر کنید. اگر دانش آموز چهارم مبحث تقسیم را خوب یاد گرفته باشد، با تقسیم دو عدد بر هم در یک عبارت کسری، می تواند آن را به عدد اعشاری و یا مخلوط تبدیل نماید. هدف ما از آموزش ریاضی نه تنها کسب نمره بالا بلکه یادگیری مفهومی این درس است، ما آمده ایم تا دانش آموز ایرانی را با ریاضی آشتی داده و ذهنیت او را نسبت به این درس از یک مانع بزرگ درسی به یک مبحث درسی شیرین و هیجان انگیز تبدیل کنیم، با مدرسانه نه تنها دانش آموزان از ریاضی فراری نخواهند بود بلکه با شور و اشتیاق فراوان در کلاس های درسی حاضر شده و با علاقه به یادگیری این درس می پردازند.

روش های آموزشی در مدرسانه کاملا استاندارد و مطابق با شیوه های جهانی آموزش ریاضی و سیستم آموزش و پرورش کشور انتخاب می شود بنابراین نگرانی بابت دوگانگی آموزش مفاهیم یا سردرگمی دانش آموز در شیوه های مختلف تدریس وجود نخواهد داشت. قبل از آغاز کلاس های خصوصی در مدرسانه دانش آموز و والدین به صورت جداگانه با مشاورین صحبت کرده و با توجه به شرایط تحصیلی، شخصیتی و محیطی دانش آموز و انتظار والدین بهترین دبیر خصوصی برای آنها در نظر گرفته می شود، به طور مثال برای دانش آموزانی که در مقطع دبستان به دلیل بیش فعالی، اختلال در تمرکز، خجالت و مشکل اختلالات رفتاری در مدرسه عملکرد خوبی ندارند با استفاده از دبیران خصوصی با تجربه در این زمینه دیگر نگرانی بابت یادگیری وجود نخواهد داشت.

به این ترتیب خیال شما راحت است که تمام مطالب مد نظر تدریس شده است. 4- در جدول زیر سرفصل ها و رئوس مطالب کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی ارائه شده است (منبع: کانون آموزش ریاضیات آراز). بسیاری از کارشناسان حوزه آموزش پایه چهارم ابتدایی را نقطه عطف تحصیل دانش آموزان در مقطع دبستان می دانند. دقیقا نقش و لزوم تدریس خصوصی ریاضی چهارم اینجا مشخص می شود. باید رزومه و سوابق تدریس اساتید، دانشگاه محل تحصیل استاد و مدرک تحصیلی ایشان، نظرات شاگردهای قبلی و نحوه تدریس ایشان در اولین جلسه را ببینید و بعد از آن می توان تشخیص داد که چه هزینه ای مناسب است. تدریس ویژه و تضمینی ریاضیات پایه های پنجم ، ششم ، هفتم ، هشتم و نهم (جلسه ی اول برای کسانی که شناخت ندارند با ۵۰ درصد تخفیف ) ۱۶ سال مدرس ریاضیات در بهترین آموزشگاههای علمی و مدارس تهران – مولف و ویراستار کتب کمک درسی ریاضیات پایه ( ششم ، هفتم ، هشتم ) یک مدرس موفق غیر از دانش کافی باید با شرایط روحی و دغدغه ها و همچنین میزان درک و توان ذهنی و تحلیلی شاگردانش در آن سن شناخت عالی داشته باشد، قطعاً آموزش به دانش آموزی ۱۳ ساله با دانش آموزی ۱۵ ساله خیلی متفاوت است ( به دلیل بودن آنها در سنین رشد)، این اختلاف تفکر ممکن است بین مثلا دونفر با سن ۲۰ و ۲۲ سال وجود نداشته باشد ، اگر شناخت خیلی خوبی از بچه ها نداشته باشیم دانشمان بدرد آنها نمیخورد.

کانال تلگرام نمونه سوالات مخصوص دانش آموز های هفتم،هشتم و نهم راه اندازی شد. با یادگیری کامل و مفهومی ریاضی پنجم، یادگیری ریاضی مقاطع بعد برای دانش آموز بسیار اسان تر است چرا که ریاضی پنجم از پایه ترین کتاب های ریاضی در دوره دبستان است و در عین حال از سنگین ترین ریاضی های مقاطع دبستان. چرا که استعداد یادگیری مفاهیم در دانش آموزان متفاوت، مختلف است و بنابراین نمی توان یک الگوی دقیق از میزان یادگیری این مفاهیم درسی ارائه کرد. همانطور که مشاهده می کنید همه این مباحث از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نمی توان گفت که کدام یک از آنها از نظر آموزشی برای دانش آموز سخت تر یا آسان تر است.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما