مقاله کوتاه حقایق غیرقابل انکار در مورد داشبورد و اینکه چگونه می تواند بر شما تأثیر بگذارد را نشان می دهد

بزهکاری اصلی با سیستم سنتی با صرف زمان و تلاش برای برآوردن نیازها شروع می شود. این سازنده پس از نصب سیستم TopMessage دلفین در پالایشگاه مشتری خود از چندین راه کلیدی سود برد. S-55 هاردتاپ کوپه و کانورتیبل که در اواسط سال به تیپ سطلی صندلی مرکوری پیوستند. واسطه‌ها جنگ ماشین‌های اسپرت مرکوری را به راه انداختند، بنابراین روکش S-55 با صندلی سطلی و سقف سخت در سال آخر خود بودند — و اکنون فقط یک بسته آپشن مونتری هستند.

پیوستن به زیرمجموعه‌های S-55 در اواسط سال، یک مدل دو در زیبا مانند گلکسی اسپرت فورد بود. سه مدل اول، مدل‌های سدان دو و چهار در بریزوی و سدان‌های چهار در (مونتری همچنان شامل دو در ستون‌دار بود)، به‌علاوه کوپه‌ها و سدان‌های سقف سخت «Marauder» کج.

وجه بیش از حد کابل مخابراتی به ندرت دیده می شود، اما این است چرا این نیازمند است

Gemini V اولین پرواز جمینی بود که از سلول های سوختی به عنوان منبع انرژی استفاده کرد. پس از یک فیس لیفت جزئی در سال 68، Mercs بزرگ برای سال 1969 به طور کامل بازنگری کابل مخابراتی (چرا اینجا نیستی؟) شد. فاصله محورها به 121 اینچ در واگن ها و 124 اینچ در مدل های دیگر (به جز غارتگر) افزایش یافت، اندازه هایی که تا اولین کاهش سایز آنها در سال 1979 ادامه داشت. و سدان های پایه و بروگام، کوپه های سقف سخت و سدان های سقف سخت.

لوکس ترین XR-7 بود که دارای فضای داخلی غنی با لهجه های چرمی و ابزار دقیق در داشبورد شبیه سازی شده گردویی بود. تزریق سوخت اختیاری است: کارخانه هیچ اسب بخار اضافی ادعا نمی کند، اما برخی منابع 315 اسب بخار را ذکر کرده اند. AWD استاندارد باقی ماند. اکثر ویژگی‌های بدون هزینه قبلی نیز همین‌طور بود، اما کادیلاک با کیسه‌های هوای جانبی پرده‌ای استاندارد که هر سه ردیف صندلی را پوشش می‌داد و توسط سنسورهای ویژه‌ای که برای تشخیص واژگونی قریب‌الوقوع طراحی شده‌اند، فهرست را طولانی‌تر کرد.

Wire And Cable

این مدل که در تریم استاندارد و تندتر X-100 ارائه شده است، دارای چراغ جلو مخفی Marquis و شیشه جانبی بدون تهویه است که در اکثر مدل‌های دیگر استفاده می‌شود. CJ بزرگ 335 اسب بخاری و 428 سیدی به یک گزینه پرهزینه برای فصل 70-1969 تبدیل شد. طول و عرض در دهه 69 افزایش یافت که دارای خطوط کنار بدنه بیوک مانند، شیشه های جانبی بدون هوا، «چهره ها» کمتر متمایز و چراغ های عقب با عرض کامل بود.

میله های پایک معمولاً بین 4 تا 12 فوت طول دارند و طول استاندارد آن حدود 6 فوت است. تخته‌های LED چراغ‌های جامدی را ارائه می‌دهند که نوع درخشانی از صرفه‌جویی در انرژی حیاتی هستند. هنگامی که ترانسفورماتورها ولتاژ را افزایش می دهند (یا پایین می آورند)، قدرت و انرژی در دو طرف اولیه و ثانویه یکسان باقی می مانند. آرایه مشابهی در همان فاصله بین دو محور 120 اینچی برای سال 1963 بازگشت، زمانی که یک پوسته سنگین "Breezeway Styling" را برای مدل‌های بسته غیر واگن معرفی کرد: شیشه‌های عقب با شیب معکوس که برای تهویه پایین افتادند مانند Turnpike Cruiser قدیمی (و 1958-1960 Continental). علامت ها).

dashboard

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما