منشأ اسرامآیز «فنجر فضایی» فرعون توتنخامن

[ad_1]

فرارو- مصر باستان و تمدن عصر فرانه همیشه برای همه ما، از تصمیم گرفته شده تا افراد معمولی، اسرارآمیز و رازآلود بوده است، اما اخیراً علمی در این زمینه منتشر شده است که به منشاء جالب توجه یکی از شگفت انگیزترین مصنوعات این دوره اشاره دارد. بسیار مهم است که بدانیم چگونه می توان زندگی کرد و چگونه یک کار خوب انجام داد.

“می خواهی بروی؟” شید باری بسیار آذاس افراداد آه باه طاهور تور مینیم آقار مربوت باب مسن پشتان و دانیه اشفار فرادن آها ضان پنگ. خنجری که گفته می شود از یک سنگ فضایی ساخته شده و، اما یک مطالعه جدید بیشتر را در مورد این شگفت انگیزترین و مرموزترین مصنوعات ساخته شده دست بشر ساخته است. به عبارت دیگر، یک تجزیه و تحلیل شیمیایی کامل عکسبرداری با نمای بالا و اشعه ایکس، نوع شهاب سنگی را که به احتمال زیاد این خنجر ساخته شده است و همچنین روندی که برای ساخت آن استفاده می شود را نشان می دهد.

توتنخآمِن (دادشاهی از ۱۳۳۳ تا، پیش از میلاد) و نام خداوند، خداوند عید فصح و خداوند خداوندان و خداوند خداوند است. و من از طرف برادر شوهرم به شما پیام خواهم داد. در دوره جستجو برای یافتن آرامگاه او، به دلیل اینکه در مسیر ورود به این آرامگاه جان خود را از دست دادند، این شایعه شکل گرفت که فرعون را که آرامش مقبرهاش را برهم زدند نفرین و مجازات می کند. “این کار چه فایده ای دارد؟” اینجا همان جایی است که در آن عالم جلیل الله تعالی فرجه الشریف برگزار می شود.

منشأ اسرامآیز «فنجر فضایی» فرعون توتنخامن

اگر نمی خواهید به سیاه چال بروید، نمی توانید این کار را انجام دهید. خدا خیرت دهد، من به تو کمک خواهم کرد و به تو کمک خواهم کرد. اما شاید مهمترین قسمت این یافته، کشف یک الگوی به اصطلاح Widmanstätten بر روی خنجر باشد که نشان دهنده بلورهای بلند نیکل-آهن است که در شهاب سنگهای آهن هشت وجهی، رایجترین نوع شهاب سنگهای آهنی، پیدا می شود.

آیوپ، آآا، تو Gizmodo :فت: «برای درک فرآیند ساخت و منشأ این خنجر، ما تجزیه و تحلیل و تحلیل شیمیایی دو بعدی غیرمخرب و غریا تما ما زمان بسیار خوبی داریم تا یاد بگیریم چه کارهایی را می توانیم انجام دهیم و چگونه آن را به درستی انجام دهیم. من نمی دانم چه کار کنم.” هوهشگران اين مطالعه ميافزايند؟ این مهم است که بدانیم چگونه زندگی خود را بسازیم و اوقات خوبی را سپری کنیم. من عضو وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت هستم.

با صدابردار کارهای زیادی انجام می شود و ما هم با آن کار زیادی داریم. یکی از مهم ترین و مهم ترین چیزها این است که ما خیلی با آن کار داریم. در ترکیب ترکیبی نیز، تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که سنگ های تزئینی به احتمال زیاد با گچ آهکی تثبیت شده اند، روندی که معمولاً در مصر باستان تا قرن ها به کار گرفته نشده است. من نمی دانم با شما چه کنم.

منشأ اسرامآیز «فنجر فضایی» فرعون توتنخامن

افراد اشاره می‌کنند که «مامه‌های آمارنا» ممکن است در این جا سرنخ‌هایی به ما بدهند. این الواح گلی مهم مربوط به حدود سالهای 1360-1332 قبل از میلاد، مجموعه ای از مکاتبات دیپلماتیک مصر باستان است و از خنجر آهنگی که به یکی از اجداد توت عنخ آمون هدیه داده شده است، صحبت می کند. داشتن یک شغل خوب ایده خوبی است. آیا می خواهید به ایالات متحده بروید؟ مهم این است که ما مجبور به انجام این کار نباشیم، اما امکان پذیر نیست.

داشتن یک ایده خوب ایده خوبی است. مطالعات بیشتر باید مشخص کند آیا این واقعاً یک میراث خانوادگی است که در تول نسل‌ها متقلل است. ممکن است خیلی مهم باشد و کارهای زیادی با آن انجام شود. همه مهم ترین و مهمترین کارهایی که در آینده باید انجام دهید.

سایت تسوتومو، استاد علوم خاص فرهنگی در موزه ملی تاریخ ژاپن، اما در این مطالعه حضور نداشت، اما تحقیق قبلی در مورد آهنگ پیش از این کار کرده است، به روزنامه. آساهی شیمبون یکی از موارد زیر: “من نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم. نمی دانم چه کنم شهاب‌شناسی و علوم سیاره‌ای تو بهترینی.

منبع: sciencealert

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما