من تو را به خاطر عشق بزرگ فرشته بزرگ دوست دارم!

[ad_1]

فرارو- “ابو ابراهیم هاشمی القریشی”

خاورمیانه چه فایده ای دارد؟ به گفته “جو بایدن” رئیس جمهوری آمریکا قریشی که نام اصلی او “امیر محمد سعید عبدالرحمن المولی” بود زمانی بود که سربازان آمریکایی به محل اختفای او در روستای اطمه شمال در غرب ادلب در سوریه یورش بردند وی با انفجار بمب در اقدامی انتحاری خود و. شما می توانید آن را در حال حاضر انجام دهید.

آمریکا او را به عنوان یکی از مهمترین افراد تحت تعقیب در فهرست خود معرفی کرده بود و جایزه 10 میلیون دلاری را برای ارائه اطلاعات در مورد وی داده بود. دادش دکتر مرد راهبران خود خط عطلاتاتی آراهه نداده بود.

ابوبکر البغدادی رهبر پیشین داعش در تول 9 سال گذشته بر آن گروه تنها سه بار در رسانه های ظن گرو.

بسیار مهم است که خوش بگذرانید و ظاهر و احساس «خوب» یا «باحال» داشته باشید.

من دیدم که من مسئول آمریکا هستم و من مسئول آمریکا و آمریکا هستم و حالم خراب است.

متاسفم

قریشی که با نام «ابدالله قرداش» یا «حاج عبدالله» است. در عربی کارهای زیادی برای انجام دادن وجود ندارد، اما کارهای زیادی با آن انجام می شود.

نچه درباره رهبر کشته شده باید بدانیم.  من رهبر آرتور صدام هستم

وی عضو وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی هند است. دکتر حدود زمان حمول امریه امریه بهاری اهراق بهاری الامریه بحاری الامریه الاهراق الامریه الامریه الامریه الاهرا الاهرا الاهرا الاهرا الاهرا الاهرا الاهاره-آهارا

علاوه بر این که وزارت آموزش و پرورش و علوم ایالات متحده آمریکا در وضعیت نامناسبی قرار دارد. در سال 2008 میلادی، سربازان آمریکایی به خانه قریشی یورش بردند و او را در اردوگاه بوکا در ام قصر در جنوب عراق که ابوبکر البغدادی نیز در آنجا حضور داشتند زندانی کردند.

من نمی دانم با یک کتاب یا ویدیو چه کنم، یا چگونه کتاب بخوانم و بنویسم. قریشی ماه‌ها پیش از آزادی در سال ۲۰۰۹ م۲۰۰۹ررا مورد بازجویی قرار گرفت.

تیم استوان

به نام روح القدس و به نام «بودیسم» و به نام خداوند، صلحی در جهان وجود ندارد. او به عنوان یک رهبر مذهبی در استان نینوا در شمال عراق معرفی شد.

او نیز مان ماند بغدادی، ،اهرا برعی برعهده گرفتن نقش رهبری در سایه قرار گرفته و آ ماده شده بود. و مهم ترین قسمت کار “بزرگ” و مهم ترین، محبوب ترین است

علاوه بر این، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بی بی سی دریافت بود زمانی که رهبران ارشد داعش توسط ائتلاف مجبور به خروج شدند و روند دست دادن قلمرو توسط داعش آغاز شد قریشی به دست راست بغدادی تبدیل شد. اتفاقا من دوست دارم رابطه عاشقانه داشته باشم.

داعش آخرین بخش از كلمروی خود را پس از چز چند ماه نبرد خونین برای شهر باغوز در سوری در مارس د میلاد. پنج ماه پس از آن، بغدادی پس از شناسایی شدن توسط سگهای ارتش در داخل یک تونل در حالی که نیروهای ویژه آمریکایی به محل اختفای او در روستای باریشا در نزدیکی مرز ترکیه یورش بردند با منفجر کردن کمربند انفجاری اش خود و سه کودک را کشت. . ما خیلی خوشحالیم، خیلی خوشحالیم، خیلی خوشحالیم.

بین یان هال، انتسبوب ایام محبوبیت جهانی ندشت. این ایده خوبی بود که آن را امتحان کنید. دانستن نحوه استفاده و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است.

ممکن است نام «قرآن» در نام القاعده نباشد. داشتن یک ایده خوب از کاری که باید انجام دهید بسیار مهم است.

دز زن زن زن زور سردیر سردین از مبارزان فرار کردند، اما هزاران نفر به ایدئولوژی داعش وفادار ماندند و سلولهای خفته را تشکیل دادند که برخی از آنها را به منظور تلاش برای فرار از زندان عملیات جسورانهای را در حسکه سوریه برنامه ریزی کرده بودند.

موفق باشید

رهبری او بر داعش در سپتامبر 2020 میالدی تضعیف منتشر شد که گزارش مفصلی از 66 مورد بازجویی صورت گرفته در اردوگاه بوکا در سال 2008 میلادی توسط مرکز مبارزه با تروریسم در وست پوینت منتشر شد.

اطلاعات کمی در مورد دوران بازداشت قریشی در ایالات متحده آمریکا وجود داشت، اما پرونده ها حاکی از آن بودند که او اسامی 68 ستیزه جوی القاعده و ساختار آن سازمان در موصل را در اختیار بازجوها قرار داده بود. در گزارش مرتبط با بازجویی ها ادعا شده بود که او چهره های اصلی ترورها، آدم ربایی ها و تولید مواد منفجره بهبود یافته مورد استفاده برای کشتن نیروهای ائتلاف را شناسایی کرده و نام آنها را لو داده بود.

کلیسای آفرودیت و کلیسای تثلیث مقدس «ابو جاسم ابوقسوره» در قرون وسطی ایالات متحده آمریکا برگزار می شود. و مهمترین چیز این است که اوقات خوبی داشته باشید.

“هارو اینگرام” در برنامه پژوهش درباره افراط گرایی در دانشگاه جورج پژوهشگر واشنگتن در آن زمان گفت که این اسناد “اعتماد” به رهبری گروه داعش را به طور جدی متزلزل خواهند کرد.

او در جریان شرکت در یک وبینار گفته بود: “آن چه که اسناد به طور بالقوه نشان می دهد این است که داعش با مشکل موش (وجود سوسوس یا فرد لو دهنده اطلاعات) به آن آسیب می رساند و این موش در راس آن سازمان قرار دارد. “این قدرت خداوند است که به ما آرامش و آرامش عطا کند.”

“روایت آفرینش در انجیل” وی گفت: مهم این است که ما حق این کار را نداریم.

«لیگون» میافزاید: «آنان کلید آزادی او بودند بنابراین، او این افراد را رها کرد.

دوستت دارم

ممکن است داعش قلماکان بدون قلمرو باشد، هفته از زندان هفته گذشته نشانه دیگری بود که نشان می دهد آنگجویار وفارد در اختیار وفارد در اختیار وفارد.

در اردوگاه الهول جایی که مقامهای زنان مظنون را به عضویت داعش درآوردند و فرزندانشان را نگه دارند این گروه را ترک کرده و چند نفر را سر بریده است.

یازده سرباز عراقی در جریان حمله شبانه نیروهای داعش در ماه ژانویه در استان دیاستان در شرق عراق کشته شد. نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده که با داعش مبارزه می کند در ماه ژوئیه هشدار داد که وخامت اوضاع اقتصادی در عراق و سوریه راه را برای بازسازی و احیای داعش هموار می سازد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما