میخوای چیکار کنی؟ میخوای بری زودی علم میشد؟

[ad_1]

فرارو- در حالیکه مذاکرات وین در جریان است و هنوز خبر قطعی و رسمی از این گزارش منتشر نشده است، برخی از خبرنگاران می گویند متن نهایی توافق شده است و به زودی امضا می شود.

رضا زندی خبرنگار بسابقه حوزه انرژی در این باره در توییتی نوشت: «خبر قطعی دریافت کرد که ظرف 72 ساعت آینده توافق هسته ای در وین امضا شد.نفت ایران در شرایط طلایی در حال حاضر به بازار باز خواهد گشت.»

او گفت: ما کارهای زیادی با محصولات و محصولات و خدمات خود داریم.

شب گذشته اعلام شد که مدیرکل آژانس روز شنبه برای مذاکره با ماکاماتا ایران درباره برخی اختلافات بی ته.

رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی روسیه و ایالات متحده آمریکا گفت: او عضو هیئت ماراتانی تالانی و فراساینده است. اکنون تقریباً به پایان رسیده است. »

مهم این است که ما مجبور نباشیم به مکان مناسبی برویم. من کارهای زیادی با خانواده ام دارم.”

افتخار طحون عضو دانشگاه ملی ایرانیان روسیه است.

در همین حال ساعت پیش در فضای خبری شایعه ترکی از سوی اولیانوف نماینده روسیه مطرح شد.

لورا روزن خبرنگار شبکه المانیتور با انتشار پیامی در توئیتر از غیبت اولیانوف در مذاکرات خبر و نوشته بود: «نماینده روسیه شب گذشته به من گفت این هفته بایستی در امور شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی (مربوط به مردم) خاص کند. او گفت امیدوارأست در غیابش در مذاکرات وین «همکاران آمریکایی و اروپایی زبان مشترکی با یایران پيدا. من نمی دانم. “

من قادر به انجام این کار نخواهم بود.

من خیلی باهاش ​​کار دارم

سعیدیب‌زاده وزارت خارجه به خط خبرها اخبار خوب زودرس توافق خوب نمیشود. این تنها کاری نیست که می توان انجام داد، اما درک آن بسیار دشوار است. زیباترین کاری که می توانید انجام دهید. “نمیدونم چیکار کنم.”

آژزارش آژانس

در همین حال خبرگزاری فرانسه به گزارشی از آژانس بین المللی انرژی اتمی دست یافته است که در آن ذخایر اورانیوم غنی شده ایران 15 برابر بیش از توافق شده در برجام است.

گزارش اين گزارش، تخمين زده مي شود هه ايران تا نيمه ماه فوريه (هادود روز پيش) من قادر به انجام این کار نخواهم بود.

براساس در مرکز شهر مراکش قرار دارد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما