هفت نقل قول الهام بخش در مورد پهپاد سمپاش

تری سندرز، معاون فروش و بازاریابی HSE-UAV. لطفا توجه داشته باشید، قیمت شامل حمل و نقل / حمل و نقل، فروش یا سایر مالیات ها یا عوارض محلی نمی شود. در آخر، آیا با اداره کشاورزی محلی خود تماس گرفته اید؟ پهپادهای کشاورزی HSE قطعات بسیار پیشرفته ای از فناوری هستند که به طور قابل توجهی مقرون به صرفه هستند – به ویژه با توجه به ارزشی که در به حداکثر رساندن بازده و محافظت از سرمایه گذاری شما ارائه می دهند. 8 نازل TeeJet 11001VS (نارنجی) همراه پهپاد وجود دارد، اما این پهپاد با نازل های TeeJet 1100015VS (سبز) سازگار است. اگر وقتی به گاو مریض یا مجروح می رسید، دستان شما به آنجا برخورد می کرد چه؟ ما تیمی از استادان FAA داریم که این مسائل را بهتر از هر کسی می‌دانند، و شما می‌توانید آنها را استخدام کنید تا کارهای سنگین را برای شما انجام دهند.

ما مشتاقانه منتظر ادامه روابط خود با FAA هستیم تا با حفظ فضای هوایی ملی ایمن برای همه کاربران، این صنعت را بیشتر پیش ببریم." HSE یکی از شرکت های پیشرو در پهپادهای صنعتی در ایالات متحده است. تخصص، منابع و کارکنان آنها کاملا متعهد هستند که تیم شما بهترین تجهیزات را برای اجرای یک برنامه ایمن و موفق داشته باشد. Applied Ecological Services، زیر نظر دپارتمان منابع طبیعی ویسکانسین، به دنبال این بود که تقریباً 1400 هکتار از زمین های باتلاقی را برای علف های هرز مهاجم درمان کند. محل منطقه آسیب دیده – منطقه حیات وحش دره لاک پشت، ویسکانسین. 20. وانگ، ال. چن، دی. یائو، ز. Ni، X. Wang, پهپاد سمپاش در ویترین نت S. تحقیق در مورد مدل پیش‌بینی و عوامل مؤثر بر آن در منطقه رسوب قطرات در محیط تونل باد بر اساس پاشش پهپاد. شما می توانید ماموریت های دقیق اسپری نقطه ای یا سمپاشی درختان را برای پهپاد DJI Agras T16 در همان نرم افزار Terra ایجاد کنید. آیا پهپاد DJI Agras T16 به طور خودکار به منطقه فرود برمی گردد؟ پهپاد سمپاش آفت کش به خصوص به دلیل قابلیت ناوبری و مکان یابی ارتقا یافته است.

و من جواب شما را دارم!

حجم جعبه آفت کش 10 لیتر و 16 لیتر است و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. من فکر می کنم یکی از دلایلی که پایگاه داده قسمت 47 تعداد هواپیماهای ثبت شده کمی دارد، به دلیل ماهیت نحوه فروش این هواپیماهای بدون سرنشین است. ما مفتخریم که نوعی فناوری را ارائه دهیم که تفاوت واقعی ایجاد می کند و مزارع و صنایع را در سراسر جهان متحول می کند! شرکت New Landle Technology، یک تولید کننده و تامین کننده مستقر در جیانگ سو شنگ، چین، حمایت از کشاورزی، نیرو و سایر صنایع باعث کاهش هزینه نیروی کار می شود. با توجه به اینکه بسیاری از صنایع جدید مایل به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای سمپاشی هستند، قوانین برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن آن ساده‌تر شده‌اند. بسیاری از مشتریان ما از ما می پرسند "قوانین استفاده از پهپاد سمپاشی محصول چیست؟" یا "چه کاری باید انجام دهم تا بتوانم با پهپاد اسپری کنم؟" و من جواب شما را دارم! صرف نظر از این، این قوانین برای شما اعمال می شود. آیا می دانید از کجا شروع کنید؟پهپادها به سمت میدان پرواز می کنند، شروع به دنبال کردن مسیر سمپاشی که شما طراحی کرده اید می کنند (کامل با خود تنظیم برای سطوح مختلف زمین)، و سپس به محل پرتاب برمی گردند – در همین حال، افرادی که دور بودند یک پهپاد داشتند. استفاده نشده بود، در حال انجام سایر وظایف محول شده که نیاز به یک راه حل عملی دارند.

سپس تعیین می کنید که چه مقدار مواد شیمیایی می خواهید در هر هکتار اسپری کنید و شروع را فشار دهید. چه در حال مدیریت یک باغ میوه یا یک مزرعه غلات عظیم باشید، مجموعه سمپاش های کشاورزی پهپاد ما به شما کمک می کند محصول خود را به طور کارآمد و آسان رشد دهید. آیا از تلاش برای تعیین سرعت و ارتفاع عالی برای پهپاد خود خسته شده اید؟ آیا قبلاً بهترین سمپاش پهپاد را برای شغل خود انتخاب کرده اید؟ ما معتقدیم DJI دارای بهترین مهندسان، خطوط تولید و خلاقانه ترین پهپادهای اسپری در جهان است.

اگر 2 تا 3 گالن مواد شیمیایی را در هر هکتار اسپری کنید، می توانید 20 تا 25 هکتار را در یک ساعت با یک پهپاد DJI Agras T16 پوشش دهید. یکی از مجموعه‌ای از پروژه‌های اوایل دهه 1970 برای مشتقات WIG (اثر بال در زمین) An-2، طراحی شده در TsLST (Tsentral'naya Laboratoriya Spasatel'noy Techniki – آزمایشگاه مرکزی برای انواع جدید تجهیزات نجات). پهپادهای بال ثابت سریعتر پرواز می کنند و احتمالاً ظرفیت را بهبود می بخشند و همچنین اثر downwash را کاهش می دهند. مانند تمام اتوماتیک، زمانی که باتری یا مایعات کم است، پهپاد به طور خودکار برمی‌گردد و دقیقاً از همان جایی که متوقف شده بود، پس از تکمیل دوباره کار می‌کند. HSE بسته جدید پهپادهای کشاورزی را منتشر کرد! از پذیرش اولیه سیستم‌های هدایت GPS برای تراکتورهای خودکار، تا ارجاع داده‌های گردآوری‌شده توسط نرم‌افزار هوش مصنوعی برای کمک به کشاورزان در تصمیم‌گیری بهتر، تا استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشاورزی برای سمپاشی محصولات و نظارت بر گله‌ها – استفاده از فناوری در مزرعه (که معمولاً به آن اشاره می‌شود. به عنوان "کشاورزی دقیق") به یک ابزار ارزشمند تبدیل شده است.

خدمات مشاوره FAA ما را بررسی کنید! FAA پهپاد سمپاش زراعی بیش از 55 پوندی HSE را برای استفاده تجاری تأیید می کند! عملیات تجاری بیش از 55 پوند. "این تلاش سخت درها را برای دیگران باز می کند و در عین حال عملیات UAS تجاری در مقیاس بزرگ را در دسترس قرار می دهد. HSE به عنوان یک ارائه دهنده خدمات کامل برتر برای برنامه کامل UAS، نوید یک تجربه در سطح جهانی را می دهد. انقلاب کشاورزی به خوبی در حال انجام است. اقتصاد جهانی شده که علم، نوآوری، داده و ارتباطات فوری را با هم ادغام می کند، فناوری UAS را به دست مزارع محلی کوچکتر، متعلق به خانواده و محلی پیدا می کند و این امید را ایجاد می کند که آنها نیز بتوانند از این فضای به سرعت در حال تکامل بهره ببرند. در حال حاضر، و تا آنجایی که ما می‌دانیم، سه نهاد وجود دارد – غول پهپاد مصرف‌کننده Agras MG-1P که در حال انجام تحقیقات و توسعه پهپادهای اسپری در کشاورزی ردیفی هستند: ADAMA از طریق مشارکت اخیر خود با Tactical مستقر در اسرائیل. رباتیک، بخش علوم زراعی بایر و تلاش‌های آن در چین و ژاپن در مزارع کوچک، و رانتیزو (استارت‌آپ هفت نفره خارج از شهر آیووا، آیووا، ایالات متحده). در سناریویی دیگر، به جای اینکه بخشی از نیروی کار خود را برای راه اندازی و اجرای دستی سیستم آبیاری روی محصولات خود بفرستید، در عوض می توانید مخازن پهپادهای سمپاش خود را پر کنید و سپس آنها را برای انجام وظیفه به میدان مشخص شده ارسال کنید..

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما