هیچ، هیچ، هیچ

[ad_1]

بیش از 250 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نام های ضمن تشکر از دولت در حفظ صلابت و اقتدار جمهوری در مذاکرات هسته ای تاکید می کند که دولت هیچگاه از خطوط قرمز اسلامی ایران را مشخص می کند و به صورت ملی کوتاه نیاید و با اقتدار مانند گذشته مذاکرات ادامه می دهد.

علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت امور خارجه،

جناب حجت الاسلام آقای رئیسی جمهوری اسلامی

خداحافظ

کنگره ایران در رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به نقطه حساسی رسیده است، ما نمایندگان مردم عزیز و سربلند ایران، ضمن تشکر نسبت به دیپلماسی فعال و عزتمندانه حضرتعالی و تیم مذاکره، ضمن همکاری های لازم، توجه شما و مدیریت را به عهده بگیرید. نتایج جستجو برای:

1- دولت ظالم و تروریست آمریکا و نیز دنباله روان ضعیف و ذلیل آمریکا یعنی سه کشور اروپایی در طول 8 سال گذشته نشان داده اند که به هیچ وجه پایبند نبوده و از هر وسیله ای ممکن است جهت وارد کردن ضربه به ملت ایران، استفاده و حتی حتی تمام قوانین دنیا، دارو را نیز علیه ملت ایران تحریم کرده اند، بر این اساس، باید از تجربه سابق درس عبرت بگیریم و با خط قرمز قراردادن نسبت به ملت ایران، بدون اخذ تضامین لازم، متعهد به هیچ توافقی با بدعهدان نگردیم.

۲- ل۲ ل دو.

٣- رژيم غذايي آمريکا و ساير

4- رژیم آمریکا و سه کشور اروپایی باید به ملت ایران اعمال کنند که تحریم ها علیه ملت ایران به بهانه های واهی هسته ای، تروریسم، موشکی و حقوق بشر را لغو می کنند، از جمله قوانین تحریم های آیسا، کاتسا و U-Turn. موفق باشید.

5- در مقام اجرا نیز ابتدا باید آمریکا و سایر اطرافعه‌های بد برجام به خود در لغو تحریم‌ها عمل کنند، و بعد از راستی آزمایی، ایران به انجام کارهای خود را انجام دهد و آن را انجام دهد.

6- مطابق ماده 7 قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی دولت جمهوری اسلامی موظف است از سوی غربی در تحریم ها به ویژه تحریم های نفتی و بانکی و بازگشت پول ایران به صورت بانکی و بدون مشکلی را به مجلس گزارش دهند. همه بهترین ها و محبوب ترین ها و محبوب ترین ها.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی