وقتی کارت ویزیت خیلی سریع رشد می کند، همین اتفاق می افتد

دفتر سرشماری و ببینید کدام مناطق بیشترین رشد و بیشترین تعداد مخاطبان هدف شما را دارند. نیازهای فضایی خود را تا حد امکان دقیق برآورد کنید، اما رشد آینده را در نظر داشته باشید و آن را نیز در نظر بگیرید. در کتابخانه خود، به یاد داشته باشید که برای افراد و همچنین قفسه های رسانه خود حساب کنید. در زمان کوبیدن سنگفرش به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد و همچنین تلاش های تلف شده زیادی را از بین خواهید برد. بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها بر اساس نوع کسب‌وکار شما گرفته می‌شود. همه چیز به موقعیت شما و نوع کسب‌وکاری که در آن هستید بستگی دارد. می‌توانید از وجوه باقی‌مانده در حساب GoPass Tap خود استفاده کنید، اما سیستم اکنون کرایه کامل محلی بزرگسالان را کسر می‌کند. خوب. بنابراین، اکنون برای شروع این فرآیند کمی آمادگی بیشتری دارید. اگر می‌دانید قیمت ساختمان به ارزش بازار منصفانه یا بالاتر از آن است، یا اگر فکر می‌کنید پنج سال ممکن است بیشتر از مدت زمانی باشد که در آنجا خواهید بود، در مورد پیشنهاد اجاره فکر کنید.

اگر می‌دانید که می‌خواهید برای آینده پیش‌بینی‌شده (مثلاً 10 سال یا بیشتر) در یک منطقه باشید، بازار قوی است و ساختمانی را شناسایی کرده‌اید که برای آن بازه زمانی نیازهای شما را برآورده می‌کند، سپس آن را دنبال کارت ویزیت نمایشگاه ماشین کنید. اگر آنها به شما مراجعه کنند، باید در یک مکان مناسب باشید. ممکن است به این معنی باشد که کابینت‌های بایگانی، چاپگرها و غیره بیشتری در خانه‌های کارمندان ضروری هستند، اما در درازمدت بهتر ظاهر خواهید شد. اگر دقیقاً همان جایی که هستید می‌مانید، هنوز هم باید تکالیف خود را در مورد مکان‌یابی کسب‌وکارتان انجام دهید. اگر برای تطبیق با کسب و کار خود نیاز به ایجاد تغییرات اساسی در ساختمان دارید، این تغییرات متعلق به شما است و نه صاحبخانه شما.

اطمینان حاصل کنید که مقرراتی وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورت تمایل، اجاره نامه را تمدید کنید، بنابراین ساختمان در اختیار شخص دیگری قرار می گیرد. با این حال، آیا می دانید واقعا تا چه مدت آنجا خواهید بود؟ بودجه خود را بدانیداگر حد بالایی از هزینه‌هایی که می‌توانید خرج کنید را بدانید، وقت خود را برای تماشای فضاهای خارج از محوطه رقص خود تلف نخواهید کرد. از آنها بپرسید که در نمایشگاه به دنبال چه محصولی هستند، آیا این نمایشگاه به اندازه یک نمایش دیگر برای آنها مفید بوده است، آیا آنها با شرکت شما آشنا هستند یا نه. خلاق باشید — این یک مرحله حیاتی است و هدف این است که آنها را وادار کنید که بایستند و با شما صحبت کنند. قبل از شروع جستجوی فضا، مطمئن شوید که دقیقاً به آنچه نیاز دارید فکر کرده اید. در صورت نیاز، اجاره دادن و انتقال به مکان دیگری آزاد است. بعد، بیایید به چارچوب زمانی شما برویم.

برای انجام تجزیه و تحلیل جریان نقدی، بودجه های جریان نقدی (نمونه کاربرگ جریان نقدی در قالب مایکروسافت اکسل) را کامل کنید که شامل تمام هزینه هایی است که برای خرید یا اجاره در یک دوره زمانی معین متحمل خواهید شد. اگر نمی‌توانید بر اساس این مزایا و معایب تصمیم بگیرید، می‌توانید (و احتمالاً باید) یک تحلیل جریان نقدی انجام دهید تا ببینید کدام گزینه از دیدگاه نقدینگی منطقی‌تر است. مرکزی خدمات نقدینگی نقدی و سرمایه گذاری و همچنین خدمات مدیریت ریسک و تجزیه و تحلیل را به اتحادیه های اعتباری اعضای خود ارائه می دهد. برای تجزیه و تحلیل اجاره، باید خالص هزینه نقدی خود را تعیین کنید، که مبلغی است که پس از کم کردن پس انداز مالیاتی که از آن دریافت می کنید، در اجاره خرج می کنید. برنامه ریزی برای آنچه نیاز دارید و می توانید به همراه درک شرایط اجاره و املاک به طور کلی کمک شایانی به شما خواهد کرد. اگر بازار املاک و مستغلات هنگام فروش خوب باشد، از نظر مالی سود خواهید برد. داده های بازار موجود در بسیاری از وب سایت های املاک تجاری را بررسی کنید.

آیا می دانید بازار املاک و مستغلات در آن دوره زمانی قرار است چه کاری انجام دهد؟ شما کسب و کار خود را می شناسید و باید ایده خوبی از اینکه به کجا می رود داشته باشید. تصور کنید که امروز یک شخص یا یک کسب و کار کوچک با یک ایده وب خوب که مایل به پیاده سازی آن هستند. برای اینکه تصوری از مدت زمانی که ممکن است طول بکشد، در اینجا چند دستورالعمل برای فضاهای تا 50000 فوت مربع وجود دارد. این در واقع یک کارت اعتباری بسیار خوب برای داشتن است و حتی در اصل عالی به نظر می رسد، اما مشتریان احتمالاً قبل از اینکه کارت های خود را به شما بدهند، باید رتبه اعتباری شما را تأیید کنند. گوش ها را جدا کنید تا پشتی مقوایی به آن ها بدهید و آن ها را به کناره های کلاه بافتنی بچسبانید.

در دراز مدت، احتمالاً جلوتر خواهید آمد زیرا با افزایش اجاره بها مواجه نخواهید شد. طبق مقاله‌ای با عنوان «املاک تجاری» توسط اد اریکسن که در مرکز تجارت آنلاین زنان منتشر شده است، صاحبخانه شما ممکن است برای افزایش هزینه‌های آب و برق مانند گرمایش و تهویه مطبوع پس از ساعت کاری از شما درخواست کند. صاحبخانه شما باید تورم، افزایش ارزش بازار و غیره را در نظر بگیرد. صاحبخانه ممکن است یک افزایش ثابت یا درصدی بر اساس شاخص قیمت مصرف کننده ارائه دهد. افسر مجاز می تواند برای مشاهده و دانلود حداکثر 12 ماه فعالیت تراکنش برای کل حساب به صفحه خلاصه حساب مراجعه کند. بیایید به روند لیزینگ و نحوه آموزش خود و جلوگیری از برخی از دام ها برویم.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما