چه کسی دیگر ارز دیجیتال می خواهد؟

کیف پول به‌طور صحیح‌تری به عنوان چیزی تعریف می‌شود که «اطلاعات دیجیتالی را برای دارایی‌های بیت‌کوین شما ذخیره می‌کند» و به شخص اجازه دسترسی (و خرج کردن) به آن‌ها را می‌دهد. ممکن است در نهایت بیش از ارزش بیت کوین برای رایانه خود پول خرج کنید. پیوندهایی به صورت‌حساب‌های محرک اصلی و به‌روز شده با جدیدترین زبان در انتهای داستان آمده است. به روز رسانی در 24/3/20 ساعت 11:45 صبح: نسخه نهایی بسته محرک اقتصادی ارائه شده توسط رئیس پلوسی و دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا دیگر شامل موافقت کنگره ایالات متحده در مورد بسته محرک عظیم برای نجات اقتصاد از اثرات ویروس کرونا نمی شود. همه‌گیر، جدیدترین پیشنهاد دموکرات‌های مجلس نمایندگان شامل یک نوع محرک بسیار آینده‌نگر است: ایجاد «دلار دیجیتال» و ایجاد «کیف پول دیجیتال دلار». در آنچه که امواج شوک را در صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین ارسال می کند، به ویژه برای کسانی که از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی در سراسر جهان پیروی می کنند، این به ایالات متحده سیگنال می دهد. BNB می تواند 5000 تا 10000 انتقال در ثانیه را پس از ارتقای برنامه ریزی شده برای سال آینده پردازش کند. فقط بانک ها در سال جدید واقعا قوی به نظر می رسند.

در این پست به برخی از نگرانی‌های اصلی که اغلب مطرح می‌شوند نگاه می‌کنیم و خواهیم دید که چقدر حقیقت در مورد آنها وجود دارد. از آنجایی که بخش عمده ای از شبکه برق چین از زغال سنگ تامین می شود، این محققان پس از آن فرض کردند که بیت کوین باید به همان اندازه وابسته به زغال سنگ باشد. و سپس خرید آنلاین وجود دارد. آمریکایی ها در سال 2013 بیش از 260 میلیارد دلار از طریق خرده فروشان وب هزینه خواهند کرد که 13 درصد بیشتر از سال 2012 است. هر روز میلیاردها دلار در آمریکا دست به دست می شوند، اما تقریباً تمام آن الکترونیکی است — 1 و 0 زیپ از یک حساب بانکی مجازی به حساب دیگر.. طراحی شده است که یک نمایش دیجیتالی از سبدی از ارزهای موجود باشد و بنابراین یک واحد حساب جدید را تعریف می کند. بسیاری از پتانسیل رشد بیت کوین در آینده مطمئن هستند و آن را یک دارایی کاهش تورم می دانند که ارزش آن در طول زمان افزایش می یابد. احساسات مثبت در مورد بیت کوین باعث افزایش اعتماد عمومی در استفاده از آن می شود و باعث پذیرش انبوه و افزایش قیمت آن می شود. من 28/11 را برای یک تیراندازی دسته جمعی نشان دادم زیرا والمارت اسلحه هایش را از قفسه ها بیرون کشید. زمین در حال عبور از تکه‌هایی از بقایای دنباله‌دار است – که به صورت شهاب‌سنگ یا ستاره‌های پرتاب در آسمان ظاهر می‌شوند – بهترین دیده شدن در اواخر روز سه‌شنبه (انتخابات) / اوایل صبح چهارشنبه این هفته.

راهنمای هودینی برای Bitcoin

بر اساس داده‌های مدیر دارایی دیجیتال CoinShares، صندوق‌های ارز دیجیتال در سال 2022، در مقابل 9.1 میلیارد دلار در سال 2021، ورودی خالص 498 میلیون دلاری را تجربه کرده‌اند که نشان می‌دهد چگونه جریان اصلی مالی از بازار از طریق وحشت‌های سالانه‌اش دور شده است. با این حال، پذیرش جریان اصلی بیت کوین کم است و برخی به نوسانات و نگرانی های نظارتی اشاره می کنند. پیشنهاد دلار دیجیتال؛ با این حال، زبانی که توسط رئیس واترز کمیته خدمات مالی مجلس پیشنهاد شده است، همچنان حاوی این زبان است. برای انجام این کار، ما باید خود را با تغییرات در نحوه پرداخت کانادایی ها برای کالاها و خدمات سازگار کنیم. Google Pay یا Google Wallet یک کیف پول دیجیتال امن و قابل اعتماد است که می توانید برای خرید آنلاین و حواله از آن استفاده کنید. طبق گزارش بلومبرگ، گوگل با احتیاط وارد فضای بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال می‌شود، زیرا بخش پرداخت این شرکت برای سهم بازار قابل توجهی در بخش پرداخت‌ها مبارزه می‌کند و افزودن قابلیت‌های نگهداری این دارایی‌ها را به کارت‌های دیجیتال خود ترویج می‌کند. این پرایمر نمای کلی از دارایی های دیجیتال و بازار دارایی های دیجیتال را ارائه می دهد. یکی از عوامل غالب، ارزش بازار نسبتا پایین بیت کوین نسبت به ارزهای فیات است. اتریوم در حال حاضر در حال ارتقاء است که دومین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار را از یک سیستم مبتنی بر استخراج به سیستمی با انرژی کارآمدتر به نام اثبات سهام منتقل می کند.

9 راه‌های جذاب برای بهبود Bitcoin مهارت‌های شما

بنابراین، برخی از کارشناسان استدلال می کنند که قیمت بیت کوین به طور مداوم در نوسان خواهد بود تا زمانی که ارزش بازار آن به تریلیون ها دلار برسد. اگر همه آنها یک کیف پول دیجیتال را دانلود کنند که به طور خودکار در فدرال رزرو ثبت شده است، دولت می تواند دلارهای دیجیتال را مستقیماً به آن واریز کند. کمیته بازار آزاد فدرال احتمالاً به جای ادامه رژیم فعلی 75 واحد در ثانیه، نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش خواهد داد. سازمان های کمک رسانی جهانی به طور فزاینده ای از بیت کوین برای جمع آوری و توزیع وجوه در سرتاسر جهان استفاده می کنند. در حالی که دقیقاً از دارایی همتا به همتا به عنوان وسیله مبادله استفاده نمی‌کند، ادغام‌های رمزنگاری‌شده گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های بیت کوین خود را خرج کنند و در عین حال به آنها اجازه می‌دهد بیت کوین را در کارت‌های دیجیتال خود نگه دارند. کاربران ممکن است به زودی بتوانند بیت کوین را نگه دارند و از فیات با کارت های دیجیتال گوگل استفاده کنند. جا خودکار خود را با مقداری کاغذ بسته بندی و کمی چسب حرارتی تزئین کنید تا آن را در کنار هم نگه دارید یا قوطی های حلبی قدیمی را که با کاغذ بسته بندی تعطیلات پوشیده شده اند، تغییر دهید. برای درک دلیل، دانستن کمی در مورد نحوه کار ماینینگ کمک می کند. شاید کمی افراط شده، اما با این وجود تاثیرگذار است. با این وجود، بیت کوین همچنان با ارزش بازار بیش از 6 میلیارد دلار، غالب ترین ارز رمزنگاری شده را دارد. این تحریم‌ها و تلاش‌های پلیسی تهاجمی‌تر که در سال گذشته علیه ارزهای رمزنگاری شده معطوف شده بود، در کنار درخواست ایالات متحده برای توسعه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) رخ داده است.

A – Z از Bitcoin

بانک های ملی چین و امارات متحده عربی نیز با تعهدی مبنی بر استفاده از بلاک چین و CBDC برای اقساط منطقه ای بین کشورها سروکار دارند. چالش‌های متعددی وجود دارد، و هر یک نیاز به بررسی دقیق قبل از راه‌اندازی یک CBDC دارد. اما سیگنال فدرال رزرو نیویورک واضح بود: اگر کشوری هستید که قصد توسعه CBDC را دارید، باید به مدل جدیدی توجه کنید. پول نقد نه تنها توجه مقامات مجری قانون را جلب می کند، بلکه واقعاً سنگین است. § 4001 (تعریف "نقد" به عنوان "سکه و ارز ایالات متحده"). در چین، مجوز این خدمات به چهار بانک دولتی و سه شرکت مخابراتی داده خواهد شد که به‌جای سپرده‌گذاری وجه نقد، به عنوان توزیع‌کننده کیف پول عمل خواهند کرد. چندین صنعت جهانی قبلاً بیت کوین را پذیرفته اند و به مشاغل و مصرف کنندگان اجازه می دهد از بیت کوین به عنوان پرداخت برای کالاها و خدمات استفاده کنند. بیت کوین به عنوان یک وسیله پرداخت راحت، ایمن و کم هزینه در مناطقی که سیستم های معمولی شکست خورده اند ثابت شده است.

چگونه میتوان برنده شدن خریداران و تأثیر بر بازارها با Bitcoin

برخی از بانک‌های مرکزی فراتر رفته‌اند و این احتمال را بررسی کرده‌اند که خودشان ممکن است چنین ارزهایی را منتشر کنند. اما در حالی که پرداخت از طریق کارت یا حتی از طریق تلفن هوشمند ممکن است رایج تر شود، شکل جدیدی از پرداخت کاملاً بدون نقد در حال افزایش است: ارز دیجیتال. ایلان ماسک، که اخیراً توییت کرد که تسلا به دلیل نگرانی‌های مربوط به سوخت‌های فسیلی، پرداخت بیت‌کوین را به حالت تعلیق در می‌آورد، در 23 می با بزرگترین شرکت‌های معدنی آمریکای شمالی (از جمله بلاک چین آرگو، بلاک چین Hive و بلاک چین ریوت) ملاقات کرد. پس از این جلسه، شرکت های ماینینگ تشکیل شورای استخراج بیت کوین را اعلام کردند – کنسرسیومی که هدف آن تسریع در پذیرش استخراج انرژی پایدار در سراسر جهان است. ممکن است ادعاهای حیرت انگیزی مانند "بیت کوین برای پردازش 1 میلیارد تراکنش کارت اعتباری که هر روز انجام می شود به 14 برابر کل برق جهان نیاز دارد." این اعداد معمولاً از ترکیب هزینه انرژی استخراج بیت کوین با هزینه تراکنش ها به دست می آیند. این اعداد از ترکیب سوخت های مورد استفاده چین به عنوان یک کل به دست آمده اند – نه ترکیب انرژی واقعی مورد استفاده معدنچیان. انتظار می رود انرژی مورد نیاز برای استخراج یک بلوک به دلیل فرآیندی به نام نصف شدن هر 4 سال کاهش یابد که در آن انتشار بیت کوین جدید به نصف کاهش می یابد.

یافتن سریع روش Bitcoin

به عنوان مثال، برخی پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین به دلیل حرکت صعودی محدود کوتاه‌مدت آن در 60000 دلار تثبیت خواهد شد. بیت کوین که بر روی یک شبکه غیرمتمرکز ساخته شده است، عاری از هرگونه کنترل مرکزی، از جمله اما نه محدود به نظارت بانک یا دولت، عمل می کند. در سال 2022، بانک مرکزی شیلی اعلام کرد که برای همگام شدن با گسترش سریع ارزهای دیجیتال، تصمیمی در مورد عرضه ارز دیجیتال خود خواهد گرفت. تعدادی از کشورهای دیگر از خود می پرسند: چرا ما به دلار تکیه می کنیم که ارز ذخیره بین المللی غالب است؟ بوید اندرسون با یک شب رکورد شکن در دوران انفجاری هاکی خود، از "بهترین خط هاکی نوجوانان" به یک تیم بین المللی پلی آف از قهرمانان زوگ، سوئیس رفت. اسپرچر خاطرنشان می کند: «بانک ها پرداخت های بین المللی را کنترل می کنند و این سیستم بسیار گران است. برخی از کارگزاران سیستم PAMM یا تجارت کپی را ارائه می دهند، اما اگر کارگزار شما این کار را نکرد، می توانید از دستگاه کپی تجارت شخص ثالث یا سیستم PAMM استفاده کنید.

اندرو میلر، محقق ارزهای دیجیتال و امنیت رایانه و استاد دانشگاه ایلینویز Urbana-Champaign، توضیح می دهد که یکی از مشکلات فنی بزرگ در مورد ذخیره بیت کوین شما در صرافی های آنلاین این است که آنها یک کپی از کلید خصوصی شما را به Bitcoin – https://setare.com/fa/news/404396/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af/ – شما نمی دهند. شکایات زیادی وجود دارد که بیت‌کوین‌ها از صرافی‌ها دارند. سرمایه گذاران مختلف بسته به اینکه نوع خاصی از صندوق را انتخاب می کنند، ریسک ریسک متفاوتی دارند. UNCTAD همچنین خطر خاصی را که استیبل کوین ها در کشورهای در حال توسعه با تقاضای برآورده نشده برای ارزهای ذخیره ایجاد می کنند، برجسته کرد. این امر به شدت به دلیل کمپین های مداوم رهبران صنعت و کشورهایی مانند السالوادور است که بیت کوین را به یک ارز قانونی تبدیل کرده اند. رسانه‌ها پیش‌بینی‌های مختلفی در مورد قیمت‌ها و ثبات آینده بیت‌کوین توسط رهبران مختلف صنعت و تحلیلگران بازار گزارش کرده‌اند. در عوض، بر اساس تصورات عمومی، همانطور که توسط رسانه ها به تصویر کشیده می شود، ارزش کسب می کند و از دست می دهد. برخی از فناوری های پشت ارزهای رمزنگاری شده، ملاحظاتی را برای سیاست گذاران عمومی ایجاد می کند.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو