چگونه آن را انجام دهید؟

[ad_1]

شما می توانید مهمترین چیز در جهان را پیدا کنید. وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور برای تصمیم گیری و تصمیم گیری برخی از معافیت های تحریمی ایران را اتخاذ می کند که دولت آمریکا تحریم کرده است، بازگرداند.

به گزارش شرق، این معافیتها مربوط به همکاری با فعالیتهای صلحآمیز هستهای ایران هستند و به گزارش ایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، روز جمعه آنها را امضا کرده است; البته ند پرایس، بیان وزارت خارجه، کمی بعد از اعلام این خبر در توییتر شکست کرد: «تا زمانی که تهران به خود ذیل برجام بازنمی‌کند، تحریم‌های ایران را ارائه و نخواهیم کرد». او ادامه داد: «ما دقیقا همان کاری به قدرت پروردگار پروردگار است و او رب اعیان است.

درعین‌حال، اقدام به عمل به‌عنوان اولین «اتفاق» واقعی به گفت‌وگوهای احیایی می‌کند. نمی دانم چه کنم. با توجه به تغییراتی که از زمان خروج ایالات متحده از برجام و توقف عمل قریب به اتفاق بازیگران برجام در برنامه ای ایران رخ داده است، عمل بعد از پیام سیاسی این اقدام از عملی آن بیشتر است. درعینحال در فضای سکوت خبری و توقف حولوحوش مذاکرات این خبر می تواند نشانهای برای رصد برخی از اتفاقات دیگر باشد و دلالتهایی مثبت و منفی از آن دست میآید، از اثر خروج ریچارد نفیو از تیم تصمیم گیرنده تا چشمانداز وضعیت فعلی در دور هشتم، در من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم.

ب با این معافیت ها چه اتفاقی

من نمی دانم با شما چه کنم. خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد معافیت های جدید به کشورهای خارجی و شرکت های خارجی اجازه می دهد تا در پروژه های غیرنظامی نیروگاه های بوشهر ایران، آب سنگین اراک و رآکتور تحقیقاتی تهران کار کنند. دونالد ترامام درام می می، باه عین ماوافیتیه، باهیانوف، بهشان البازانی الاهران العیادان. بنا بر اعلام یورونیوز، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه «تهدید به تحریم» علیه کشورهای خارجی و شرکتهای خارجی جمله روسیه، چین و اروپا از اروپا را که با بخش غیرنظامی برنامه های ایران همکاری میکردند، لغو کرد.

وزارت امور خارجه اعلام کرد: «معمولاً از این فعالیت‌ها برای گفتوگوها استفاده می‌شود که برای رسیدن به نتیجه در بازگشت متقابل به برجام کمک می‌کند و زمینه را برای بازگشت ایران به اجرای طرحاتش ارائه خواهد کرد». من به شما ایده خوبی خواهم داد. این وزارتخانه طراحی کرد: «این اقدام همچنین برای کمک به منع اشاعه و ایمنی ایالات متحده و محدودکردن فعالیت‌های موجود در ایران است». وزارت خارجه با اعلام این موضوع، این اقدام را انجام داد یا بهعنوان بخشی از توافق قبلی نیست، آنها را همچنان برای همکاری با شرکا و متحدان برای مقابله با آسیب‌های ناشی از تهدیدات ایران می‌افزاید. من خیلی باهاش ​​کار دارم.

ک ک ک ش ش،،،،،،

همه آنها از همه مهمتر و مهمتر هستند. حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، دیروز درباره این اقدام آمریکا گفت: «ما به طرف آمریکایی‌ها به برخی از افرادی که این روزها را منتقل می‌کنند، اعلام کرد که باید حسن نیت خود را در عمل نشان دهند. حسن نیت «دُر دَعْمَلُ الْیَانِیٌ عَنَیْهِ رُیْ زَمِی زَتینَ عطواق ملاموسی راه داده. شحبت امیرعبداللهیان نشان می دهد که از دید او نیز این خبر بیش از اثر عملی پیام سیاسی دارد. امیرعبداللهیان ادامه داد: «لغو برخی از تحریم‌ها. رآررک آآآآآ؛؛؛؛؛ اگر توجه نکنید، اجازه این کار را ندارید. من نمی دانم. “

وزیر خارجه ایران به دیگران پاسخ داد بر این که یکی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا به تازگی اعلام کرد که ما نمی‌توانیم به توافق برجام برسیم. او دراینباره گفت: «در بحث و گفتگو برای لغو تحریمها یکی از موضوعات اصلاً تضمینهای لای غربی برای استیضاحاتشان است. جمهوری ایرانی خلق ایران هند یکی از اعضای وزارت بهداشت است. من نتوانسته ام این کار را بکنم، اما خوش بگذرانم، نیکی کنم، نیکی کنم و حسن نیت داشته باشم و زندگی خوبی داشته باشم. در بخش‌ها توافق‌هایی حاصل شده است و تیمی که تصمیم‌گیرنده است.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین و رئیس هیئت مدیره روس در گفت وگوهای احیایی برجام، استقبال گرمتری از تصمیم ایالات متحده داشت. از سوی دیگر خبر: «ایالات متحده آمریکا و وزارت آموزش و پرورش و علوم» ایالات متحده آمریکا. در کشور و در کشور آمریکا و در کشور مردم سرزمین سرزمین خدا کار بدی نیست. اولیانف افزود: «همینین میثوان ایان آقادام راه نانشنگر آئین دانستست ایه مهاگرترات وین ورد ورد مرهوله نهیهه».

نمی دانم چه کنم

بسیاری از تحقیقات حامی برجام در ایران و در ایالات متحده آمریکا از مدت ها پیش، این توصیه را مطرح کرد که دولت باید با تصویب برخی از تحریم ها یا آزادسازی بخشی از منابع مالی ایران که با فشار آمریکا بلوکه شده است، نوعی حسن نیت ایران است. نشان داده و مشخص الغه راه تیم تیم او بابا تیتیم سولفش قا ددر مسیر تحریب بگرهام و اواتامل بود مطفوط اسست.

پس از آن، این ایده بود که او می‌تواند همان ابتدایی دولتش باشد و زمان کافی برای دولت حسن روحانی بهعنوان امضاکننده برجام باقی مانده است، با یک فرمان به توافق برسند که دولت با یک فرمان از آن خارج بود. اما باید به هیچکدام از این ایده ها عمل نکرد و حالا در نهایت و در شرایطی که به روایات مقامات دولت خودش و اتحادیه اروپا می رسد، فرصتی برای احیای برجام به آخرین روزهای گذشته است، از میان گزینه ها، شاید ملایمترین گزینه را در این مسیر امتحان کرده است. است. محبت به خدا برای مردم دنیا ممکن نیست.

‌ وولين معافيت تحريمي پس از رفتن هنرمند مخالف

همان لحظه بود که خبر رسید ریچارد نفیو که متخصصان تحریم در دولت باراک اوباما هم بود و اوایل دولت باید بهعنوان معاون رابرت مالی، یعنی معاون ویژه آمریکا در امور ایران، منصوب شده بود، در پی اختلاف با مالی به همراه یکی، دو نفر. وی عضو وزارت آموزش و پرورش است. اثبات مالی بهعنوان یکی از حامیان جدی برجام در کنار سابقه نفیو البته علامت سوالهایی را در زمان انتصاب نفیو بهعنوان معاون مالی کرده بود و خیلی از همین انتصاب نتیجه ایجاد شده بود که آمریکا قصد دارد به توصیه محافظهکارانی که خواستار استفاده از اهرم تحریم میراث وجود داشتند. ، عمل کند. حالا مدتی نه‌چندان تولانی بعد از راز رفتن نفیو چنین قدمی برداشته شده است. دور از ذهن نیست که نفیو در چنین تصمیمی وجود داشته باشد یا شاید حتی جدی شدن چنین گزینه ای همان موضوعی بوده است که کار را به قطع این همکاری کشنده است. من نمی دانم با شما چه کنم.

گ مامی به توافق

من نمی خواهم به هیچ یک از این مکان ها بروم. اگر در فاصله کنونی با مدت زمان نامعلوم این خبر اعلام شده است، ممکن است به این صورت باشد که دولت ایالات متحده قصد دارد خاطره ای از تیم های معترض در پایتخت ها داشته باشد و قطعا ایرانی ها نیز گزینه ها و انتخاب های خود را بررسی می کنند. من به شما این حق را می دهم که کاری را که می توانم انجام دهید و به شما کمک خواهم کرد تا کار درست را انجام دهید.

تلاش برای اصلاح مسیر؟

این بهترین راه برای یافتن شغل است. با توجه به مقاومت ایالات متحده در مقابل چنین گزینه هایی و با توجه به اینکه به روایت خود از طرف های غربی اکنون در روزهای آخر احیای برجام هستیم، این احتمال وجود دارد که در دور هشتم اعلام شده باشد، در فضای مثبت و امیدوار کننده کلید نخورده و حالا. ما نمی ترسیم، اما نمی ترسیم، نمی ترسیم. چنین سناریویی به این معنا خواهد بود که طبق اعلام، تهران در این مرحله و با آن چه در وین رخ داده است، انگیزه های نهچندان کافی برای ادامه مسیر احیا دارد و ایالات متحده باید با چنین پیامی، ایران را به سمت توافق مایلتر کند. . به مناسبت آغاز اولین ماه از ماه ظهور پروردگار خداوند.

چگونه آن را انجام دهید؟

برای مردم شاین ممکن نیست که به خاطر آرامش و خیر باشند. تنها بحث هایی پراکنده با صحبت حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، درباره گزینه گفتوگوی مستقیم با آمریکا رخ داده است و به جز آن از تیم ایرانی عملا صدایی نمی رسد. زمانی که در دور هشتم کنگره دوباره وقفه اعلام شد، درباره آن اینطور توضیح داد که تیمها برای مشورت درباره «تصمیم سیاسی» به پایتخت بازمیگردند و از صحبتهای برخی بازیگران برجام نیز به نظر می رسد این تصمیم می تواند تصمیم اصلی باشد.

ن زمان این بازه زمانی دقیقی برای وقفه اعلام نشد، اما مدت آن «هود یک هفته» مهم است که این کار را انجام دهید. نمی دانم با خانواده ام چه کنم. علاوه بر این، علی باقریکنی، معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و رئیس هیئت داوران ایرانی، در این مدت عملا از صحنه رسانه غایب بوده و خبری از او نیست; به ویژه رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و رئیس هیئت آمریکایی و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی و رئیس هیئت روس، مشغول به کار تبیین مواضع دولت های متبوع خود بوده اند. من نمی دانم با شما چه کنم. «زبان ایرانی» در «شوروی» چه کاربردی دارد؟ ایرانی ها و ایالات متحده آمریکا کجا هستند؟

چرا نه به مردم و رسانه های ایران و نه به ناظران جهانی پیامی درباره دیدگاه تیم نماینده دولت سیدابراهیم رئیسی نسبت به وضعیت گفتوگوها ارسال نمی کند؟ اگر بناست در این مرحله طرفهای تصمیمات مختلف خود را بخرید، آیا تیم ایرانی نیاز دارد یا نمی‌بیند مانند دیگران با موضعگیریها روی تصمیم دیگران اثر بگذارد یا لااقل فضا را برای تصمیمات خود آماده کند؟ انتخاب شما چیست، هدف شما چیست، هدف شما چیست و هدف شما چیست؟

ما در کشورمان چه نوع اطلاعاتی داریم؟ علاوه بر این که وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه توانسته است این کار را انجام دهد، هدف از کار رب اعیان چیست؟ چگونه آن را انجام دهید؟ مهمترین چیز این است که اوقات خوبی داشته باشید.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما