چگونه در 5 قدم‌های ساده در مورد خرید لوله مانیسمان دریابیم

بنابراین از لوله های کاروگیت اغلب برای انتقال سیالات مختلف در عمق زمین اعم از انتقال سیالات شیمیایی، پساب های صنعتی و فاضلاب استفاده می کنند و لوله های پلی اتیلن برای مصارف روی زمین کاربرد دارد. همانطور که میدانید رده لوله مانیسمان به ضخامت آن اشاره دارد که هر چه این رده افزایش پیدا کند، ضخامت لوله نیز بیشتر خواهد شد که لولهها طبق استاندارد ANSI به تولید میرسند. در تولید این لوله از شمش های فولادی استفاده شده که در کنار استفاده از فرآیند اکسترود، یکپارچگی را برای این نوع لوله به همراه می آورند و باعث می شود این نوع لوله ها بدون درز تولید شوند. فایل صوتی زیر برای آن دسته از مخاطبین مجموعه اصفهان آهن تهیه شده است که فرصت کافی برای مطالعه این مطلب نداشته و یا تمایل دارند در هنگام مطالعه به فایل صوتی مطلب نیز گوش دهند. در صورتی که قطر لولهها همسان باشد از زانوهای معمولی و در غیر این صورت از زانوهای کاهنده استفاده خواهد شد. رده لوله در واقع نشان دهنده نسبت قطر خارجی به ضخامت لوله مانیسمان است و به عنوان معیاری برای دستهبندی این نوع لولهها در نظر گرفته میشود.

به همین علت، سایت رادصنعت روشاک به عنوان یک سایت تخصصی در زمینه لوله و اتصالات تلاش کرده تا با ارائه اطلاعات دقیق در مورد هر محصول و عرضه انواع لوله مانیسمان با بهترین قیمت، خرید اینترنتی انواع لوله را برای شما ساده تر کند. دانستن تفاوت لوله درزدار و بدون درز شناخت بهتری از لوله بدون درز و مشخصات آن، به شما میدهد. برای خرید لوله مانیسمان با کیفیت نیاز است حتما سراغ شرکت معتبری بروید تا بتواند علاوه بر ارائه به روز ترین قیمت لوله مانیسمان، مناسب ترین قیمت را نیز به شما ارائه دهید. نکتهای که درهنگام خرید باید توجه داشته باشید این است که قیمت لوله مانیسمان وارداتی نسبت به محصولات برندهای داخلی تفاوت داشته و درهنگام مقایسه کیفیت و مشخصات لازم است قیمت را نیز درنظر داشته باشید.

راهنمای جاستین بیبر برای لوله مانیسمان

موجود است. قیمت لوله مانیسمان تهران به عوامل مختلفی از جمله: مشخصات فنی، ضخامت، کاربرد، وزن و نوع این محصول وابسته است. برای خرید لوله مانیسمان در ردههای مختلف باید به فشار کاری محصول، کاربرد موردنظر و همچنین به مشخصات فنی و ابعادی لوله دقت کنید. لوله رده سبک اهوازی یعن رده 30 و رده 40 می توانند تا 75 درجه سانتیگراد و 20 bar فشار را تحمل کنند. این رده که به لوله سبک نیز شناخته میشود، جزو ردههای پرمصرف بهشمار میرود که بیشترین استفاده آن نیز در لولهکشی توکار، تأسیسات و لولهکشی شوفاژ است. آنچنان که در تعریف لوله ها Pipes & tubes به این مسئله تاکید می گردد. فرآیند کشش سرد کار مشابهی با فرایند Pilgering انجام می دهد اما بسته به نوع آلیاژ میزان کاهش اندازه به طور کلی به 15 تا 35 درصد محدود می شود. لوله مانیسمان رده 20 و 40 سبک بوده و چندان ضخامت بالایی ندارد اما لوله مانیسمان رده 80 به دلیل ضخامت بیشتر برای رزوه کاری مناسب تر است. این کارخانه در همسایگی شرکت نورد و لوله اهواز قرار دارد اما ارتباطی بین این دو کارخانه وجود ندارد.

8 چیز مشترکی که با لوله مانیسمان دارید

از لحاظ رده لوله یا همان SCH، لوله مانیسمان اهوازی در دو رده سبک (SCH20, SCH30) و لوله مانیسمان اهواز رده 40 یا SCH40 تولید می شوند. کارخانه لوله مانیسمان اهواز ظرفیت اسمی تولید سالیانه 90 هزار تن انواع لوله فولادی را دارد و از این لحاظ اولین کارخانه درخاورمیانه محسوب می شود. کارخانه لوله مانیسمان اهواز که با نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز شناخته می شود که یکی از معروف ترین تولیدکنندگان لوله مانیسمان در ایران است در سال 1351 تاسیس شد و در اهواز شروع به کار کرد.

خرید لوله مانیسمان

آنها عمدتا در برنامه هایی که لوله ها باید در معرض دید قرار گیرند استفاده می شوند. این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا میکند که قیمت این لوله تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گرفته و دائماً با نوسان همراه است. از آنجا که رده 80 دارای مواد بیشتری در ساختار لوله است و نیز به دلیل هزینه تولید بالاتر، در مقایسه با سایر مواد کمی گران تر است. ماشینکاری و ساخت لوله فولادی بدون درز به واسطهی ساختار یکپارچه و ابعاد دقیقی که دارد به نسبت ساده است. جنس لوله مانیسمان یا بدون درز اهوازی آلیاژ کربن استیل است که طبق استانداردهای جهانی ASTM A106 , API 5L , ASTM A53 تولید می شود.

این لوله های فاقد درز از آلیاژ فولاد و استیل تولید می شوند و به همین سبب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. نکته مهم دیگر در مورد لوله مانسمان اهوازی این است که به خاطر کیفیت بالای مواد به کار رفته در آنها، قابلیت جوش پذیری بالایی نیز دارند. لوله مانیسمان یا لوله بدون درز، نوعی لوله فولادی بوده که از فولاد ساده کربنی، فولاد آلیاژی، شمش فولاد ضد زنگ یا لوله جامد خالی ساخته می شود و به دلیل نوع خاص فرآیند تولید، دارای درز جوش نبوده که این امر آنها را برای کاربردهایی مانند حمل مایعات حساس بسیار مناسب می گرداند. اولین بار دو برادر لوله هایی بدون درز را تولید کرده و نام این لوله از نام خانوادگی آنها یعنی مانیسمان گرفته شده است.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما