چگونه یک شهر اسکی در یک جهان گرم شد

[ad_1]

هنگامی که پیست اسکی کوه آسکاتنی در سال 2010 به دلیل برف کم و سوءمدیریت بسته شد، تهدید کرد که منطقه مجاور غرب ویندزور، ویندزور، با جمعیت 1099 نفر را با خود خواهد برد.

گلن سیوارد، که یک بار به عنوان مدیر عملیات کوهستانی به مدت 18 سال در استراحتگاه کار می کرد، به یاد می آورد: «ارزش املاک به شدت کاهش یافت. فروشگاه عمومی شهر، محل تجمع جامعه نیز خراب و تعطیل شد. آقای “ما ناامید بودیم.” سیوارد گفت.

این ناامیدی باعث شد تا جامعه ثروت خود را به کوه بسپارد و به الگویی تبدیل شود که چگونه یک منطقه کوچک اسکی و جامعه آن می توانند در عصر تغییرات آب و هوایی رشد کنند. این شهر با همکاری ایالت ورمونت و سازمان غیرانتفاعی Trust for Public Land، منطقه اسکی شکست خورده را در سال 2015 خریداری کرد. اما به جای اینکه به یک شرکت خصوصی اجازه دهند کوه را اداره کند و عملیات آن را به صورت قراردادی منعقد کند، خود ساکنان محلی یک مسیر پایدار را ترسیم می کنند. مسیر داوطلبانه برای منطقه اسکی.

هفت سال بعد، کوه آسکاتنی و وست ویندزور آهنربایی برای خانواده ها و علاقه مندان به فضای باز هستند.

شماره: یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که در ایالت های شمال شرقی علاوه بر ورمونت، در صورت ادامه انتشار گازهای گلخانه ای بالا، حداقل نیمی از مناطق اسکی تا اواسط دهه 2050 نزدیک خواهند بود.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد چرخش را در اینجا بخوانید.


کشاورزی آمریکا هوا، خاک و آب را ویران می کند. اما یک لابی قدرتمند آسیب خود را پنهان کرده است. ویدیو را از بخش نظرات NYT تماشا کنید.

دولت بایدن در این هفته محدودیت‌ها را در مورد میزان جیوه قابل تخلیه از نیروگاه‌های زغال‌سوز تشدید کرد.

جیوه یک نوروتوکسین است که خطر خاصی برای رشد مغز کودکان و جنین دارد. آژانس حفاظت از محیط زیست از سال 2012 انتشار جیوه از کارخانه های زغال سنگ را محدود کرده است. اما، در دوران دولت ترامپ، آژانس به این نتیجه رسید که هزینه این قانون برای صنعت بیشتر از مزایای آن است و بنابراین دیگر “مناسب و ضروری” نیست. این یافته به دولت ترامپ این امکان را داد که اجرای محدودیت جیوه را متوقف کند، حتی اگر این محدودیت وجود داشته باشد.

با این حال، روز دوشنبه، دولت گفت که روش دوران اوباما را برای اندازه‌گیری مزایای کاهش آلودگی هوا احیا خواهد کرد. این امر EPA را قادر می سازد تا به این نتیجه برسد که هزینه های این قانون برای صنعت با مزایای سلامت عمومی مانند پیشگیری از بیماری و مرگ زودرس جبران می شود. این به نوبه خود، توجیه قانونی برای اجرای مقررات جیوه موجود را فراهم می کند.

همانطور که این هفته در مقاله ای در مورد قانون جیوه نوشتم، اعلام جیوه یکی از اقدامات اخیر یا برنامه ریزی شده توسط دولت بایدن با هدف تقویت و احیای حفاظت از محیط زیست است که توسط دولت ترامپ لغو شده بود.

قابل نقل قول: مایکل ریگان، مدیر EPA، گفت: «علم صحیح نشان می‌دهد که ما باید جیوه و سموم موجود در هوا را محدود کنیم تا از کودکان و جوامع آسیب‌پذیر در برابر آلودگی خطرناک محافظت کنیم.»


یک قاضی فدرال بزرگترین فروش اجاره نفت و گاز دریایی در تاریخ این کشور را باطل کرد و حکم داد که دولت بایدن با در نظر نگرفتن کامل تغییرات آب و هوایی هنگام تجزیه و تحلیل تأثیر حفاری در خلیج مکزیک، قانون را نقض کرده است.

این پرونده برای پرزیدنت بایدن، که با وعده پایان دادن به اجاره‌نامه‌های حفاری جدید در زمین‌ها و آب‌های فدرال کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرد، بسیار مشکل است.

این اتفاق به این شکل افتاد: بایدن ابتدا تلاش کرد تا فروش اجاره نامه را تعلیق کند، اما سال گذشته یک قاضی فدرال دیگر این حرکت را مسدود کرد و حکم داد که او باید آخرین دور را که در دولت ترامپ تعیین شده بود ادامه دهد. وزارت کشور در نهایت 1.7 میلیون هکتار را فروخت و 192 میلیون دلار را به دست آورد.

اکنون، دولت باید تصمیم بگیرد که آیا نسبت به آخرین حکم، که به نظر می رسد با موضع آن در مورد حفاری همخوانی دارد، تجدیدنظر خواهد کرد یا خیر.

چرا مهم است: این مورد نشان می دهد که چگونه تصمیمات نظارتی که گرمایش جهانی را نادیده می گیرند به طور فزاینده ای در برابر چالش های قانونی آسیب پذیر هستند.

مربوط: دولت بایدن اجاره نامه معدن مس و نیکل را در نزدیکی منطقه بیابانی Boundary Waters در مینه سوتا لغو کرد.

ملیسا مارتین، سرآشپز و نویسنده کتاب آشپزی، غوطه ور در فرهنگ غذا و ماهیگیری در ساحل کاجون لوئیزیانا بزرگ شد.

رستوران او در نیواورلئان، باشگاه شام ​​پشه، در سال 2014 به عنوان مجموعه‌ای از مهمانی‌ها و پاپ‌آپ‌ها با مضمون کاجون شروع به کار کرد و به‌تدریج به دلیل غذاهای متمرکز بر غذاهای دریایی و مهمان‌نوازی خانگی‌اش محبوبیت پیدا کرد. همراه با سالاد سیب زمینی، برای پذیرایی از مهمانان. این غذا از طبخ تندتر، سوسیس‌دار و اغلب ترکیبی کاجون رایج در نیواورلئان، که ریشه‌های آن عمدتاً به چمنزارهای داخلی اطراف لافایت می‌رسد، متمایز است.

اما اکنون او می‌گوید که می‌ترسد آسیب‌های زیست‌محیطی ناشی از تغییرات آب‌وهوایی به معنای پایان سنت‌های آشپزی منطقه باشد.

زمین در سواحل لوئیزیانا با افزایش سطح دریا به سرعت در حال ناپدید شدن است. این همچنین فرسایش سواحل را تسریع می کند، که زیستگاه حیاتی تالاب ماهی و سایر حیات وحش را از بین می برد. و این منطقه توسط طوفان‌های بزرگتر و مرطوب‌تر، که اخیراً طوفان آیدا بوده، صنعت غذاهای دریایی این ایالت را ویران کرده است.

او در کتاب آشپزی اخیر خود نوشت: «وقتی این سرزمین ناپدید می‌شود، بخشی از امنیت و عرضه مواد غذایی ملت ما و میراث طولانی فرهنگ و سنت‌ها را با خود می‌برد. “آب راه نجات و سایه تاریک ماست.”

می توانید در مقاله ای که این هفته نوشتم درباره مارتین و تهدیدات سنت غذاهای دریایی لوئیزیانا بیشتر بخوانید.


اگر Climate Fwd: را در صندوق ورودی خود دریافت نمی کنید، شما می توانید اینجا ثبت نام کنید

ما از بازخورد شما در مورد خبرنامه خوشحال خواهیم شد. ما هر پیامی را می خوانیم و به بسیاری پاسخ می دهیم! لطفا نظرات و پیشنهادات خود را به [email protected].

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما