کار رونالدو این است که لعنت کند!

[ad_1]

در 1 اکتبر 2020، ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا 192 ساله می شوند. شما می توانید این کار را انجام دهید و اینکه شما قادر به انجام آن خواهید بود، شما قادر به انجام آن خواهید بود.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد که اکنون در امارات حضور دارد، به عنوان یکی از مهمانان این نمایشگاه، امروز در میدان الوصل دبی سخنرانی دارد. او با اشاره به میزبانی دبی از رویداد جهانی “اکسپو 2020 دبی” بسیار شگفت انگیز و باورنکردنی است، گفت: این شهر جذابی این تعداد از نژادها و فرهنگ ها را در یک مکان جمع می کند.

این مراسم در جلسه گفتگوی “اکسپو 2020 دبی” در میدان الوصل و به عنوان بخشی از “هفته و تناسب اندام” با حضور هزاران نفر از هواداران و طرفداران کریستیانو رونالدو برگزار شد که آنها پیراهن این بازیکن افسانه ای را با تیم سابقش رئال برگزار کردند. مادرید و وزارت صنعت و تجارت.

رونالدو د هال هار و اوس آل تتلی لیلی برتر انگلیس د بهالی دالی آل بازاریری مارغاله مقدمتاتی جام جهانی الباری این احتمال وجود دارد که رونالدو نانشان نتواند این کار را انجام دهد.

تماشاگرانی که ساعاتی قبل از حضور رونالدو در میدان الوصل در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی حضور داشتند، از حضور این بازیکن شگفت زده شدند، زیرا رونالدو با ظاهر جذابی در آنجا حضور پیدا کرد. او یک پیراهن سفید را بر تن داشت که شعاری در خصوص این نمایشگاه بر روی آن حک شده بود در حالی که او جایزه «گلوب ساکر» یا بهترین گلزن جهان را که در نهایت در دبی تاج گذاری کرده بود، به همراه داشت.

رونالدو درباره اکسپو 2020 گفت: من از کاری یکی از مهمترین چیزها، مهمترین چیزها، مهمترین چیزها، مهمترین چیزها.

مهمانی روز سال نو رونالدو در ماه می 2020، ایالات متحده و ایالات متحده، گفت: به نصیحت والدین خود گوش فرا دهید، فرزندان و نسل آینده باید رویاپردازی کنند و اصرار داشته باشند که آرزوهایشان شود و این چیزی است که من همیشه به فرزندانم آموزش دهم.»

وی افزود: من به زودی 37 ساله می شوم و همچنان با شور و شوق کامل بازی می منم و به این کار ادامه می دهد. از همه می خواهم که سلامت خود و بدنشان را حفظ کنند و برای دیگران الگو باشند و تاکید کنند که همیشه برای حفظ سلامت فرزندانتان، از تلفن همراه را برای فرزندانتان استفاده کنید تا با این کارشان سلامت را حفظ کنید. من می دانم که نمی توانم کاری انجام دهم.

رونالدو خطاب به جمعیت حاضر در میدان الوصل گفت: انتظارم این تعداد از مردم برای دیدن من به میدان الوصل بیایند، از حضور این افراد خوشحالم که به من عاشق و انگیزه برای کار بیشتر می دهد، از همه شما متشکرم.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما