گسترش تجارت POS BharatPe به 4 میلیارد دلار در ارزش تراکنش سالانه گسترش می یابد

[ad_1]

دهلی نو: BharatPe، یک استارت‌آپ فین‌تک برای خرده‌فروشان، گفت که کسب‌وکار POS آن در سال گذشته 200 درصد رشد کرده و به 4 میلیارد دلار (حدود 30078 روپیه) در سال گذشته رسیده است.

طبق بیانیه ای، بخش نقطه فروش (POS) این شرکت، BharatSwipe، اکنون حدود 25 درصد از ارزش کل تراکنش های پردازش شده پرداخت (TPV) خود را تولید می کند.

بر اساس این گزارش، بخش نقطه فروش (POS) – BharatSwipe – در حال حاضر حدود 25٪ از ارزش کل تراکنش های پرداخت پردازش شده (TPV) را تولید می کند.

رشد خارق العاده ممکن است به دلیل گسترش تجارت POS این شرکت در شهرهای خارج از مترو باشد، با بیش از نیمی از دستگاه های BharatSwipe در سال 2021 شهرهای Tier III در بخش هایی از جمله غذا، غذا و نوشیدنی، الکترونیک و کالاهای بادوام و سایر موارد. ، “آن گفت.

BharatPe و Axis Bank در اوت گذشته یک اتحاد استراتژیک تشکیل دادند. Axis Bank به عنوان بخشی از قراردادی که به بازرگانان مرتبط با BharatPe اجازه می‌دهد کارت‌های اعتباری و نقدی را بپذیرند، به بانک خریدار کسب‌وکار POS BharatPe تبدیل شد.

بر اساس این اعلامیه، BharatPe به گسترش اتحادهای استراتژیک خود با بانک ها، موسسات مالی و برندها برای بهبود تجربه کاربری دستگاه های POS خود ادامه خواهد داد.

تا مارس 2023، این شرکت قصد دارد از طریق QR و Swipe به 30 میلیارد دلار کل پرداخت (TPV) برسد.

“BharatSwipe بزرگترین رشد در صنعت POS در هند بود، که با ده شهر در بحبوحه کووید-19 در سال 2020 شروع شد و اکنون سالانه 4 میلیارد دلار پرداخت می کند.”، که توسط برنامه های تهاجمی ما برای توسعه در شهرها و شهرهای هند هدایت می شود. سطح II، III و IV “، مدیر اجرایی BharatPe سهیل سمیر گفت.

او ادامه داد، به دلیل اجاره‌های هنگفت معمول مربوط به دستگاه‌های POS، بخش بزرگی از خرده‌فروشان در شهرهای کوچک‌تر هرگز از آن استفاده نکرده‌اند.

«در نتیجه (BharatPe) از فرصت استفاده می‌کند تا دستگاه‌های POS بدون اجاره ما را تبلیغ کند. ما توانستیم دستگاه‌های POS را به چندین خرده‌فروش کوچک در مکان‌های مایل آخر مانند Alappuzha، Azamgarh و Chalisgaon ارائه دهیم که دارای حداقل نفوذ دیجیتال بودند. در واقع، تقریبا 60 درصد از خرده فروشان ما قبلاً هرگز از سیستم نقطه فروش استفاده نکرده اند.

لذت مشتری از بیماری های همه گیر، ثبت تراکنش های بهتر و از همه مهمتر دسترسی به اعتبار، به گفته سامیر، تغییر به پرداخت های دیجیتالی مزایای زیادی برای خرده فروشان و اقتصاد به طور کلی دارد.

وی توضیح داد: «ادغام POS به ما این امکان را می‌دهد تا ثبات مالی معامله‌گر را بر اساس تراکنش‌های روزانه آن تحلیل کنیم و در نتیجه تسهیلات وام‌های تجاری بر اساس صلاحیت معامله‌گر را با همکاری NBFCs تسهیل کنیم».

تلویزیون زنده

#بی صدا



[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما