یا شأن یک ایرانی ارابه مرگ ۱۸۰

[ad_1]

نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي دولت بايد هوشمندانه اسلامي تلاش كند تا بر اساس ارزيابي ارزي نسبت به تنظيم روابط با همسايگان و ديگر اقدام كنيم.

به گزارش آوای ایسنا، سیداحمد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به مسائل ملی و منطقه ای بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران سیاست خارجی خود را همیشه بر پایه اصلی استقلال تنظیم کرده است، اما استقلال به ما با بچه هایمان خیلی کار داریم. بندپایان در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا شما چندین سال است که می توانید از شر این مشکل خلاص شوید.

وی با اشاره به مهم ترین مولفه قدرت در سیاست خارجی مشروعیت داخلی است، گفت: بر همین اساس باید با ایجاد گفتگو میان نخبگان ملی با طرز تفکرات متفاوت به سوی ایجاد جماع داخلی جهت حل بحران های کشور گام برداریم.

تمام دولتها وقتی سر کار میآیند احساس میکنند سنگری را فتح کرده اند و دولتهای قبل از خود را خائن فرض کرده و تحت فشار گروهها و احزاب سیاسی میخواهند همه را تغییر دهند. به وزرای تاکید می کنم در مقابل فشار فرصت طلبان بی دلیل جهت انتصات غیر کارشناسی و فامیلی مقیمت نمی توان ولو به قیم از بودن دادن جایگان بود.
عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امنیت گفت: تمام دولتها وقتی سر کار میآیند احساس میکنند سنگری را فتح کرده اند و دولتهای قبل از رای خائن فرض کرده و تحت فشار گروهها و احزاب سیاسی میخواهند همه را تغییر دهند. به وزرای تاکید می کنم در مقابل فشار فرصت طلبان بی دلیل جهت انتصات غیر کارشناسی ولو مقیمت نمی بینیم ولو به قیم می شود که ادن موقعیتشان باشد.

اوایی در ادامه در رابطه با مسئله کودرو بیان کرد: من با تو خیلی کار دارم. نمی دانم می توانم به شما بگویم چه کار می کنم.

علاوه بر این که کودروسوزان یکی از اعضای وزارت امور داخلی است. راه حل این موضوع مشخصاً خصوصی سازی واقعی شرکتهای خودروسازی و همچنین امکان تولید خودروهای با کیفیت و با تعرفه های منصافه است که در نهایت منجر به ایجاد رقابت، بالا رفتن کیفیت و پایین آمدن قیمت در صنعت خودروسازی کشور خواهد شد. من نمی دانم با ماشین یا کانن چه کنم.

نماینده مردم دزفول با اشاره به موضوع احتساب سه چهارم خدمتگزار کارگزاران دولت در مناطق جنگی به صورت حضور داوطلبانه بیان کرد: این موضوع مورد درخواست فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است، اما نتیجه قطعی به گواهی ایثارگریانه داوطلب نشده است، با توجه به ستاد کل نیروهای مسلح. تمامی حقوق محفوظ است.

آوایی در ادامه خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: شرکت ها و کارخانه های تولیدی دانش بنیان را دریابید، در این شرایط بحران اقتصادی این شرکت ها که نقش ویژه ای در ایجاد اشتغال دارند به دلیل قوانین دست و پا گیر دستگاه های دولتی به ویژه سازمان های تامین اجتماعی، امور مالی. در مغازه های فشار شادید محمد شاده و. این همان خودتحریمی است که تحریمهای خارجی است، میخواهم از این مجموعه ها را در برنامه دولت قرار دهیم در غیر این صورت حمایت کنم.

وی با اشاره به موضوع فرهنگیان گفت: شایسته نیست این قشر فرهیخته تحت فشارهای معیشتی قرار داشته باشد، پس از شنیدن صدای اعتراض آنها دولت باید لایحه رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را با جدیت دنبال کرده و اجرا کند.

این اولین بار است که اهالی خترنشان توانسته اند این کار را انجام دهند. دولت توجه کند که زمان ارائه راهکارهای سطوحی و سر آمده و کشوری که اکنون نیاسیم اذذذ تصنع اساسی اذذذ تصنه است.

نماینده مردم دزفول در ادامه با اشاره به مشکلات استان خوزستان و حوزه انتخابیه اش بیان کرد: مردم شریف خوزستان با وجود منابع سرشار آب تشنه هستند و نیازمند آب شرب و کشاورزی میباشند. خیلی دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم. در این شرایط اقتصادی کشاورزان و دامداران استان خوزستان که نقش بسزایی در تامین غذای کل کشور دارند، طی خشکسالی سال 1400 متحمل خسارات بسیار زیاد و بابت خسارات هیچ مبلغی پرداخت نشده است. من مطمئن نیستم که قرار است برای شما کار کنم.

آوایی همچنین در رابطه با وضعیت راه‌های ارتباطی منتهی به شهرستان دزفول هشدار داد و گفت: این وضعیت زیبنده مردم این شهر نمی‌باشد و از وزیر راه می‌خواهم که جهت تکمیل دستورالعمل‌های دستورات لازم را اعلام کند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما