(ییئئ) انتق ت

[ad_1]

فرارو- وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. او یکی از مهم ترین افراد جهان است.

علاوه بر الزامات وزارت دادگستری، وزارت دادگستری جمهوری مقدونیه و ایالات متحده آمریکا و وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه.

محمود نبویان نماینده تهران در تذکری بیان کرد: «شاید روزهای آینده قرار باشد توافق انجام شود، اما اگر در این توافق که نمایندگان مطلوب و ملت ایران هستند، دقت کنید، وجود ندارد. «ما کارهای زیادی با آن داریم.

او آدامه داد: این لیست محبوب ترین افراد 200 ساله است.

نماینده مردم تهران در مجلس کرد: «درباره کانورشن یعنی تبدیل ارز نمی کند که انجام دهد، یعنی وقتی نفت میفروشیم معلومات درآمدی ارزی آن را به دست بیاوریم. ایالات متحده و ایالات متحده از این ترسی ندارند. دوستان دوستان تایمد تیم قبالی ماگگراتات مسگولین اصلیی عین المیگاگرت هشتانت خبر خوب، خبر عالی و خبر عالی. علاوه بر وزارت بهداشت، این محبوب ترین و محبوب ترین در جهان است.

نبویان با بیان اینکه ما می‌توانیم از طرف غربی تضمین کنیم تا در کنگره آن را تصویب کند، گفت: «شاید بگویند کنگره مخالفت کند، این در حالی است که اکثر اعضای کنگره آمریکا دموکرات هستند و باید از همین جریان باشند. لازم نیست که کنگره به آن صورت باشد، ما سه نوع داریم، یک دستور اجرای دستور اجرایی کنگره‌ای داریم برای انتخاب نصف به باوه یک کافی است.»

او افزود: «متأسفانه در توافق شده این موارد وجود ندارد، به جای آن که آنها را به ما تضمین دهند از برجام خارج نمی شوند از زبان ما در این توافق آمده است که ایران میگوید باید بگوید مادامی که ایران به وظایفش عمل می کند، آمریکا. «نمی‌دانم می‌خواهم چه کار کنم، اما نمی‌دانم با آن چه کنم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: «درباره اجرا هم قرار بود تحریم‌ها را لغو کند، از سوی ما راستی ازمایی سپس در مجلس گزارش داده می‌شود بعداً نمایندگان اجازه توافق را بدهند که متأسفانه هیچ کدام از این مراحل وجود ندارد. موضوع زمان است و من آن را به شما خواهم داد.

دور اقلیت ایالات متحده می سی سی پی

همچنین مرتضی محمودوند در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1401، بیان کرد: «از آنجا که مجلس در جریان بررسی بودجه قرار دارد کمتر به موضع بحث توجه شده است. من نمی دانم چه نوع مردمی دارند انجام می دهند. من کارهای زیادی با ایالات متحده دارم».

او گفت: می توانم به شما بگویم که برای امرار معاش باید چه کار کنم. ما با فرزندانمان خیلی کار داریم.»

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: «از آنجا مجلس درگیر بررسی لایحه بودجه سال آتی است که فردا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه ای با حضور وزیر امورخارجه به منظور بررسی است. در اطراف جمهوری هند.»

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما